Oon 12v poika ja mulla on sellanen ongelma et aina kun meen koulussa vessaan ni mulle tulee sellanen ujo stondis. Ei siinä mitään kun kukaan ei näe mut kun se pysyysellaset seuraavat 2 tuntia ja kun mun muna on sellaset 25cm pitkä ni kaikki näkee mun stondi (kerran melkee tyrmäsin mun munalla meidän opettajan)
Muna ongelmia
Toivotonmunanheiluttaja
4
166
Vastaukset
- Toivotonmunanheiluttaja
Sori korjaus: siis mun muna on 15cm pitkä
- bicsytkäri
Tee uusinta mittaus niin saadaan totuus. Juuh bic sytkäri on 8cm ja sinulla sitten kahden sellaisen mittainen ?
Olen 13v ja yhdelläkään mun kaverilla ei ole 15cm kalua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592