Muna ongelmia

Oon 12v poika ja mulla on sellanen ongelma et aina kun meen koulussa vessaan ni mulle tulee sellanen ujo stondis. Ei siinä mitään kun kukaan ei näe mut kun se pysyysellaset seuraavat 2 tuntia ja kun mun muna on sellaset 25cm pitkä ni kaikki näkee mun stondi (kerran melkee tyrmäsin mun munalla meidän opettajan)
3166
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Sori korjaus: siis mun muna on 15cm pitkä

Äänestä
  • Tee uusinta mittaus niin saadaan totuus. Juuh bic sytkäri on 8cm ja sinulla sitten kahden sellaisen mittainen ?
    Olen 13v ja yhdelläkään mun kaverilla ei ole 15cm kalua.

Äänestä

• Hupsis vaa mittasin 10 sentii väärin,koska sehän on oikein uskottavaa

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Toivotonmunanheiluttaja kirjoitti:

Oon 12v poika ja mulla on sellanen ongelma et aina kun meen koulussa vessaan ni mulle tulee sellanen ujo stondis. Ei siinä mitään kun kukaan ei näe mut kun se pysyysellaset seuraavat 2 tuntia ja kun mun muna on sellaset 25cm pitkä ni kaikki näkee mun stondi (kerran melkee tyrmäsin mun munalla meidän opettajan)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu