Kun miehen lapset ovat meillä

äitipuoliihmettelee

saako äitipuoli märätä, käskyttää ja komentaa? Mies ei tykkää eikä noi kakarat, mutta minusta minun kuuluisi äitinä olal heille komentaja jotta meillä kaikilla olisi mukavaa. Lapset ymmärtää kohdella äitipuolta hyvin kun heille vaan sanotaan että jos sanon äkäisesti trkoitan kasvattaa heitä kunnioittamaan minua. Se ei tapahdu itsestään, vaan äitipuolen on näytettävä että hän määrää. Olen heille suuri rikkaus, ilman mua he eivät onnistu elämässään, ongelmia on niin paljon, että on hyvä minun puuttua tai ulkopuolisen ammattiauttajan.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitipuolionnellisena

      Saa ja pitää- Äitipuoli on lapsille tärkeä aikuinen, suuri rikkaus. Eihän se mies muuten olisi vaihtanut vaimoaan jos olisi ollut tyytyväinen lastensa kasvattajaan. Äitipuoli on lapsillekkin tärkeä ja uskon että ex vaimotkin tykkää kunhan nyt ensin kitisevät näon vuoksi.

    • Miem

      Ei et saa ks.edellisiä vastauksia joita olet rustaillut puoliäiti

    • kylläpitääarvostaa

      Kyllä saa, äitipuoli on lapsille tärkeä aikuinen kasvattajana. Hän on yli äidinkin kun kakarat ovatisällä- Äitipuoli näkee ongelmat ja viat joita oma äiti ei näe.
      Äitipuoli on lapsille rikkaus ja siihen pitää miehen lapset kouluttaa, että kunnioittavat ja arvostaisivat elämänsä tärkeintä ihmistä. Sen on äitipuoli ansainnut.

    • järkee-hei

      Lapsille luo turvallisuutta juuri rajat. Ei mitään mielivaltaa vaan järkevät säännöt jotka koskee kaikkia huushollissa!
      Ja sen haluan sanoa, että se oma äiti on ja pysyy lasten äitinä, miten kitkerää ja katkeraa se onkaan myöntää.

      • Raisionkaupunki

        Lapsella on ISÄKIN; ei lapsella kuulu olla keinoteltua "isää" perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin
        lapsen olosuhteista vieraannuttamalla lapset tarkoi-tushakuisesti omasta isästään antamalla lapselle "keinottelulla uusi nimi valehtelemalla maistraattiin totuus; lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot..


      • äitipuolionriikkaus

        Äitipuoli luo ne rajat miehen lapsille ja lasten toiseen kotiin äidin luokse, ja laittaa äidille myös ohjeita miten kasvatetaan lapsia samallalailla. Pyykit ja kodin siivous ohjeita äitipuoli antaa ym. Äitipuoli on erittäin tärkeä ihminen miehen lapsille, joka huomaa heti psyykkiset ongelmat lapsissa joita kukaan ei muu ole nähnyt.
        Äitipuoli on miehen laislle suuri rikkaus ja kasvattaja. Lapsille pitää puhua hänest vain hyvää sillä kukaan ei kasvata heitä yhtä hyvin kuin äitipuoli. Uskon että kaikki lapset tykkä äitipuolista, ja exät kunhan heille laittaa rajat ja kiellot.
        Äitipuolilla on aina koko suvun langat käsissä ja hän auttaa ja opastaa kaikkia. On hienoa kellä on turvana äitipuoli. Suuri rikkaus.


    • kuinsadusta

      Niimpä, jo kun seurustelee varatun kanssa, alkaa ohjailemaan miehen lapsia ja tietysti osaa ja tietää kaiken, ei miehen edellinen osaa yhtään mitään, siksihän mies haki toisen ihanan prinsessan elämäänsä.
      Ja tietäsittepä miten viisaan ja taitavan, nämä sanat kuuli ex ennen kuin mies lähti uuden matkaan.

      • ksnfie

        Katkeruusosastolle...


    • jakfjlkjfaö

      Meillä mies hakee kersat joka viikko muutamaksi tunniksi jottei tarvi niitä yöksi ottaa. Mies otta ne päivällä ja palauttaa ajoissa kotiinsa, meille olisi suuri taakka jos ne tulisvat yöksi, pitäisi suunnitella kaiken näköistä turhaa. Ruokaa, nukkumapaikat ja säännöt ja vaatimukset.
      Nyt päästään helpolla kun mie oon töissä ja mies ottaa ne vapailla ettei ne rassa mua ja mun lapsia. Me kun ei oikein edes tunneta niin ei ole kiva alkaa komentaa ja kasvattaa täysin vieraita penskoja. Ei must aole suurperheen äidiksi, en jaksa meteliä ja häslinkiä. Nuo miehen lapset kun ovat vielä ongelmaisia ja häiriköitä, niin on hyvä et mies hoitelee ne itse. Kätevästi tää käy.
      Mies hakee mun lapset päiväkodista kun vie omansa veks, ja meidän oma perhe elämä alkaa siitä. Mulla erittäin hyvä mies ja lapsieni kanssa tulee toimeen. Se oli pääasia, ettei mun lapset jää ulkopuolelle.
      Tää on meille paras ratkaisu ja mieskin on onnellinenj a rauhoitunut ainasesta häslinkistä.

    • ddfrtg

      Ei tietenkään saa, ne eivät ole sun lapsia.

      • äitipuolitärkeäaikuinen

        ai ei? kyl musta miehenl apsia pitää kasvattaa, ojentaa ja näyttää hyvää esimerkkiä, eikä antaa kasvaa kuin heinät pellossa. Monesti juuri mihene lapset on ongelmallisia ja epäkypsiä lapsia joilla ei ole käytöstä, ei kykyä eikä heitä ole kasvatettu. Äitipuolen työ on kasvattaa miehen lapset normaaleiksi ja tehdä sääntöjä ja ohjeistaa heidän äitiääkin. Se on tkräkeä työ ja äitipuoli on rikkaus miehen lapsille,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      159
      1436
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe