Pyyntö bändille

Jaanavainen

Simon päivirakas voisi jäädä pois keikoilta. Aina kännissä ja ryysii ihmisten edelle kuin maailman omistaja. Vie maun koko keikkatunnelmasta, kun tietää kuka se on. En määkään mun miehen töissä kaiken aikaa päivystä, mutta se ei ookaan samanlainen pettäjä ku simo. Ei varmaan bändin muut tyypitkään tykkää. Tekeekö tää akka mitään töitäkään? Täytyy vaan ihmetellä miksi joku vaihtaa erittäin kauniin vaimonsa ja poikansa tuollaiseen ylipainoiseen pubiruusuun.

8

2531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen_jaana

Se poika ei ollut Simon, vaan ainoastaan ex-vaimon. Eikä Simo jättänyt ketään, vaan vaimo haki yksin eroa sekä ensimmäisessä että toisessa vaiheessa. Ei Simo olisi halunnut erota. Ei siis vaihtanut ketään mihinkään, vaan tyytyi siihen mitä jäi jäljelle, koska ei halua elää yksin. En näe rakkautta heidän välillään, mutta kihloissa ovat. Ehkä kohta naimisissa? Onnea heille..

• NäinOMarjat

Ei ole sopivaaa artistin kulettaa akkoja keikoilla mukana.
      Lähtee viimesetki fanit lavanreunalta.
      Akat kuuluu kotio.

• vinkkaaja

Just niin, ämmät kotiin ja Simo korkki kiinni.

• Päivienkimallustakovain

Olen huomannut saman, vaikka vaan noin kymmenisen keikkaa olen kesällä nähnyt.. Jäis kotiin ryyppäämään! Ihme jos ei bändin sisällä ole ollut keskustelua aiheesta.

Simo on taasen ollut noilla keikoilla aina selvinpäin! Hyvä Simo!! Ja paremmaltakin meidän Simppa tosiaan näyttää, ei enää turpealta juoponnaamalta, vaan ihan normaalilta ihmiseltä. Soitto ja laulu kulkee hyvin! Samaan malliin kun jatkaa, niin hyvä tulee!

Toivottavasti myös vapaa-ajalla on Silmun korkki kiinni, mutta asiaa ei kyllä auta viinaan menevä ämmä.. Hälytyskellot mulla soivat kyseisen "kaunokaisen" kohdalla jo sen yhteisen blogin kohdalla. En nimittäin ikipäivänä usko, että Simo haluaa lisää julkisuutta. Onhan se muija monissa muissakin Oulun seudun lehtijutuissakin ollut "juuri sopivasti" hollilla haastateltavana. Oli kyse sitten elatusmaksuista, kaupassa käynnistä tai asuntoasiosta..

Sen tietty ymmärtää, että jos suhde on alkanut pettämissuhteella, niin sitä herkästi vahtii toista ihmistä ja seuraa joka paikkaan, töihin, harastuksiin yms. Luottamuspula on varmasti melkoinen, mutta _Sitä saa mitä tilaa_.

• kultainen_kurttu

Onko SImo ollut koskaan tyrkyllä Kultaiseen harmonikkaan?

Souvareitten ex-hanuristi Jukka Lampela kisan kerran voitti, mutta ei ole kyllä mitenkään ylivertainen hanuristi Simoon verrattuna.

En tarkoita, etteikö Jukka osaisi soittaa, mutta kyllä osaa Simokin.

Itse kisahan on melkoinen fiasko, kun pitää soittaa jotain tyhjänaikaisia renkutuksia, joita kukaan ei edes tunne..

• Kurttunen

Kyllä Jukka Lampela osaa soittaa, turha edes mainita asiasta.

• Nightbbird

Höpön höpöä koko juttu. Olet vain kade!!!!!!!

• raitisbasisti

Alkoholismi on paha sairaus.Ei ole kuin 2 vaihtoehtoa.Joko jatkaa samaa alamäkeä,tai korkki kiinni,lopullisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      249
      6275
    2. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      106
      5193
    3. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      18
      4371
    4. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      162
      3168
    5. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3101
    6. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      174
      2628
    7. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      86
      2553
    8. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      179
      1741
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1689
    10. Bussipysäkki katos!

Mitäpä mieltä uudesta katoksesta?
      Suomussalmi
      71
      1543
    Aihe