Alkoi niin jännittää nuo lyhytlinkkien avaus, että pitää mennä kakalle.
0Äänestä
lkjhgf
Minä taas en noita lyhytlinkkejä availe ollenkaan.
0Äänestä
Kyllä.tuo.Toni
On rehellinen tyyppi ja eikait se ala nimimerkkiään pilaamaan laittamalla haitallisia linkkejä, eihän se enää varmaan kehtais tänne kirjoittaakaan sellaisen jälkeen?
Tämä Suomi24 näyttää rikkovan linkin jos se on määrätyn pituinen tai pidempi
0Äänestä
poistoon_moinen
Poista koko windows.
0Äänestä
poista_itsesi
Vedä sinä itsesi narun jatkoksi,niin teet tälle palstalle suuren palveluksen.
Kyllä nuo minun laittamat lyhytlinkit ovat ihan turvallisia avata ja laitoin noin koska tämä Suomi24 rikkoo normaalilinkit ja en viitsinyt toiseen kertaan kirjoittaa ehjillä lyhytlinkeillä vaan tein sen heti
Mutta tuossa on tuo Intelin ajurin etsijä asennus ja toiminnassa parilla videolla ja jotain se löysi tähän 2 päivää vanhaan Windows 10 pro 64bit asennukseen
Toivottavasti jää linkit ehjiksi ettei taas täydy laittaa lyhytlinkkeinä uudestaan
Vastaukset 6
Vanhimmat
Alkoi niin jännittää nuo lyhytlinkkien avaus, että pitää mennä kakalle.
Minä taas en noita lyhytlinkkejä availe ollenkaan.
On rehellinen tyyppi ja eikait se ala nimimerkkiään pilaamaan laittamalla haitallisia linkkejä, eihän se enää varmaan kehtais tänne kirjoittaakaan sellaisen jälkeen?
Tämä Suomi24 näyttää rikkovan linkin jos se on määrätyn pituinen tai pidempi
Poista koko windows.
Vedä sinä itsesi narun jatkoksi,niin teet tälle palstalle suuren palveluksen.
Kyllä nuo minun laittamat lyhytlinkit ovat ihan turvallisia avata ja laitoin noin koska tämä Suomi24 rikkoo normaalilinkit ja en viitsinyt toiseen kertaan kirjoittaa ehjillä lyhytlinkeillä vaan tein sen heti
Mutta tuossa on tuo Intelin ajurin etsijä asennus ja toiminnassa parilla videolla ja jotain se löysi tähän 2 päivää vanhaan Windows 10 pro 64bit asennukseen
Toivottavasti jää linkit ehjiksi ettei taas täydy laittaa lyhytlinkkeinä uudestaan
https://www.youtube.com/watch?v=n2I4KpCLdpk
https://www.youtube.com/watch?v=BIiNUomEj2k