http://www.polarpanda.com/pp_fi/gadgets-electronics/computers/cables-adapters/usb-3-0
Siis vaikka mintissä?
Eikö tuokaan laite toimi linuxissa?
11
131
Vastaukset
- Affiliate-Julkaisia
USB 3.0 kaapeli (A -> B)
http://www.polarpanda.com/pp_fi/gadgets-electronics/computers/cables-adapters/usb-3-0-kaapeli-a-b.html
Tarkotitko tuota yllä olevaa kaapelia, tais tuo linkki katketa.
Normaali kirjotin kaapelihan tuo on, tuskin toimimattomuus ainakaan kaapelista on kiinni. Jospa se kirjoitin on mintille tuntematon merkki ellei toimi. Paperi arkin valmistuminen tuskin nopetuu, vaikka käyttäs USB 3.0 kaapelia, muut tekijät vaikuttaa enemän kirjottimen nopeuteen.- Affiliate-Julkaisia
Linux-ydin on tukenut USB 3.0:aa versiosta 2.6.31, joka julkistettiin syyskuussa 2009.
- M6SEyGIH
Tuo USB3 B liitin ei sovi kirjoittimen USB2 B liittimeen.
Mikä saa sinut luulemaan ettei jokin kaapeli toimi Linux-masiinassa? - poistoon_moinen
Poista koko linux.
- windows-romulinkki
Aloittaja voisi opetella vaikka linkkien tekemistä.
- hermukka65
Sorry,tarkoitin tätä:
http://www.polarpanda.com/pp_fi/gadgets-electronics/computers/cables-adapters/usb-3-0-sata-ide-adapteri.html"Helppo käyttää - ei tarvetta ajureille."
Tuo viittaisi siihen, että se olisi standardi USB-tallennuslaite ja siten toimisi.- Toimii_täysin
Hyvin toimii linuxeissa, ulkoisissa kovalevyissä on vastaava palikka siellä kotelon sisällä. Ihan standardia tekniikkaa joka toimii linuxeissa täysin, valmistajat laittavat monesti puutteellisia "yhteensopivuus"tietoja tuollaisiin.
- linux_ylivoimainen
Toimii_täysin kirjoitti:
Hyvin toimii linuxeissa, ulkoisissa kovalevyissä on vastaava palikka siellä kotelon sisällä. Ihan standardia tekniikkaa joka toimii linuxeissa täysin, valmistajat laittavat monesti puutteellisia "yhteensopivuus"tietoja tuollaisiin.
Tuetut käyttikset meinaa aina sitä että windowsista puuttuu ajurit ja ne tulee laitteen mukana asennettavaksi. Linuxissa ne on yleensä valmiina, eli plug and play...
- hetipois.hus
Poista koko linuks roska.
- windows-kakara
Kasva aikuiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481