kastunut laminaattilattia

EIhomeelle

miesystäväni heitti kesällä uudelle laminaattilattialleni sankollisen vettä ja nyt laminaatit ovat alkaneet turvota. homekin alkoi haista lattian alta.purin laminaatteja pois ja sieltä löytyi vettä ja hometta. mitä kannattaa tehdä lattialle. vettä on voinut mennä listojen allekin. voisiko joku neuvoa. minulla ei ole varaa tehdä isoa lattiaremonttia. haluan lattiasta homeettoman, koska olen saanut oireita.

10

2449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NickNailer

Ensinnäkin kirjoita .... sanGollisen...

Toiseksi purat kaiken homehtuneen pois ja korvaat ne uusilla

• Idiootti00

Onko miesystäväsi hullu/mielisairas vai mikä?

• näinontosi

Mikäli tuo miesystävä on vielä kuvioissa, kannattaa vaan poistaa laminaatit, ja puhdistaa pohja, sekä jättää silleen.. jos asunnossa on mielenvikainen henkilö, ei lattian korjaus hyödytä ketään.

• EIhomeelle

purin laminaatit pois, mutta jostain tulee vielä homeen hajua. lattian reunilta. mihin asti vesi on voinut mennä homehduttamaan. pyysin miesystävääni korjaamaan aiheuttamansa vahingon, mutta häntä ei kiinnosta, ja räyhää, että korjaa itse. vaikka olen saanut hengitys ja silmäoireita sen takia. minulla itselläni ei ole varaa korjauttaa vieraalla, koska uusin tämän samaisen lattian vuosi sitten. harmittaa vaan uudestaan laittaa lattia.

• NickNailer

Ei "reunilta" vaan reunoilta.
        Pisteen jälkeen iso kirjain, jne, jne.

1) Vaihda miesystävää. Valitse sellainen, jolla on varaa ja mieskykyä uuden lattian laittoon. ;)

2) Lainaa kirjastosta suomen kielioppi. Tuollaisen tekstin lukemisesta tulee lukijalle oksettava olo.

• Vpilkkupoliisi
        NickNailer kirjoitti:

Ei "reunilta" vaan reunoilta.
        Pisteen jälkeen iso kirjain, jne, jne.

1) Vaihda miesystävää. Valitse sellainen, jolla on varaa ja mieskykyä uuden lattian laittoon. ;)

2) Lainaa kirjastosta suomen kielioppi. Tuollaisen tekstin lukemisesta tulee lukijalle oksettava olo.

Taas yksi pilkkupoliisi. Mistä näitä riittää.

• vedenheittäjä

Tämä asia kuulunee enemmänkin vaikka suhde-palstalle

• oliko.kirjoetusvirheitä

Kai olet tehnyt rikosilmoituksen. Asia pitää viedä oikeuteen, tietysti voi olla että sittenkään ei saa korvauksia mutta jos mies käy töissä niin palkasta otetaan kuukausittain.

• KysynVaan-76

Ei kenellekään tullut mieleen kuivata lattiaa heti?

• EIhomeelle

tänään se heitti taas sankollisen vettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      3026
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2961
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1896
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1539
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      238
      1403
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1138
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1031
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      950
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      48
      880
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      863
    Aihe