Tunnettuja nimimerkkejä?

Joukijou

Eli mitä nimimerkkejä nuortenpalstalta teille on jäänyt mieleen? Niin hyvässä kuin pahassakin.

49

384

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HUPSISHUPSIS

      Ap lienee Hupsishupsis

      • Joukijou

        Ei ole


    • Yuggis.ei.kirjautunut

      Onhannoita. Päällimmäisenä on hupsishupsis, lolihentait ja muut variaatiot pahassa.

      Hyvässä. Dianne, JT, oldie ja muutama muu.

    • Tyttö17v

      Sori oon surkee muistamaan näitä oikein XD

      Pahassa: akusedät yms nollikset hupsishupsis yuggis kauhaguru vai mikä olikaan

      Hyvässä: Jokujuttu (tai vastaava, se jolla on profiilikuvana jännä jing ja jang) Se joku panda, We...02 (en muista mitä siinä välissä oli se jolla on musta Punanen W proffana) ja se joku dienna..

      • Millä perusteella pahassa?


      • Lolihentai ja Söpöliini puhuivat sinusta niin paljon, että ihmiset kai luulevat sinun kuuluvan heihin.


      • Tyttö17v

        No sikäli, että aika harvoin on kuullut mitään positiivista... Ethän sinä mikään spämmeri ole niinkuin muut tuossa mutta ei se minusta kovin asiallista ole aina ollut. Sellainen mielikuva vain jäänyt.


      • Haukaukaukaukaukauka
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Lolihentai ja Söpöliini puhuivat sinusta niin paljon, että ihmiset kai luulevat sinun kuuluvan heihin.

        Niin ja alkopalstalla yuggiskin on häröillyt. Kaikki vaan sanoo et se olis tissu vaikkei ole. Aluksi luulin kylmiksen sivupersoonaksi.

        Yuggis on mun silmissä positiivinen.


      • TORILLA TAVATAAN SEDÄT MAINITTU!!!!


      • totuudensanat
        Haukaukaukaukaukauka kirjoitti:

        Niin ja alkopalstalla yuggiskin on häröillyt. Kaikki vaan sanoo et se olis tissu vaikkei ole. Aluksi luulin kylmiksen sivupersoonaksi.

        Yuggis on mun silmissä positiivinen.

        Yuggis voi hyvinkin olla HIV-positiivinen.


      • totuudensanat kirjoitti:

        Yuggis voi hyvinkin olla HIV-positiivinen.

        En ole päässyt edes näköetäisyyden päähän naisista.


    • Hyvässä: Akusedät, lolihentai, kauhaguru, se norjalaine joka etsi panoseuraa, yuggis, söpöliini

      Pahassa: Kuunteleva kirkko ja nettisaapas

      • Trololo

        Samaa mieltä


      • Vaikka trolli lienetkin, olen itseasiassa samaa mieltä noista huonoista. Mielestäni instituutiot, edes hyvää tarkoittavat, eivät kuulu tänne.


      • Kauha-Guru_

        jokutyyppi äläpä loukkaa tunteitani.


      • Akusedät mainittu! Torille! Tuon ostoskärryt!


      • Kiitos


    • kauhisfani

      kauhis eli kauhaguru :)

      • Kauha-Guru_

        Kivaa että minusta pidetään täällä.


      • Pistespämmi
        Kauha-Guru_ kirjoitti:

        Kivaa että minusta pidetään täällä.

        Grrrrrrrrrr.... ja witut!!!


    • Istuinrengastippa__

      Niin... olihan tuossa yhessä vaiheessa inlöveä ja mitä näitä nyt oli. Ilmestyivät tyhjästä, piti hetken aikaa älämölöä ja hävisivät, kuin pieru saharaan.

    • Kagame

      Uudempina Lolihentai, Kauhaguru, Yuggis, VEHJE ja Söpöliini.

      Vanhempina jokutyyppi19, Moottoriturpa, Ocean, Fnfn, Israelintutkija vai mikä olikaan, Rainbowdash(*tähän joku numerosarja*), Kurpizza, eräs trotskilainen, eräs norjalainen, VeH, biologinalku, Rintsikkatyttö (joka ei kai kyllä juuri Pulinoissa pyörinyt, vaan enemmän Keho-palstalla), kuunteleva.kirkko ja netti_saapas. Niin ja se joku ErnuGirl4Ever.

      En oikeastaan tiedä, ketä muistan hyvällä ja ketä pahalla.

      • ggggggggggg

        ggggggggg


      • Eräs_vakkari

        Kesä 2014....


      • 2013 oli vielä parempi.


    • Rip mun nimimerkkii ei muistettu :(

      • En ole koskaan edes kuullut sinusta


      • Vaahtokassi__
        yuggis_ kirjoitti:

        En ole koskaan edes kuullut sinusta

        En minäkään ole kuullut mitään nimimerkeistä, lukenut vain.


      • Höhöh

        Hahahaa


    • topatut_rintsikat

      Kehon puolella oli ihana RINTSIKKATYTTÖ, jolta kaikki kysy kaikkee rintsikoista.

      Onks ketään nyt, jolta vois kysyy?

    • Voiks joku sanoo mun nimen?

      • animehomo_


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        animehomo_

        Jee, oon kuuluisa!


    • Kesäl2013

      Simo Kurki!!
      Mertaranta kakkone eli Piece&Love tietty... Jokutyyppi19, mestarisikiusaaja, Judohaa, Ilkeää naurua ja mitä näit hullui ny oli... xD Korppi on oikeus
      Aika kuluu nii nopee...

      • Joku niiltä ajoilta! Kuka!?
        Et maininnut ErNugirl4everiä, joten oletko hän?
        On ollut ikävä kaikkia. Miten menee nykyään?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Joku niiltä ajoilta! Kuka!?
        Et maininnut ErNugirl4everiä, joten oletko hän?
        On ollut ikävä kaikkia. Miten menee nykyään?

        Dämn tuntuu pahalt et olit vastannu viel samana päivänä ja itte käy tääl kerran ikuisuudessa...

        Joo arvasit oikein vaikka tuskimpa sillä enää on väliä xD

        Ihan hyvin menee nykyään tosin taidetaan kaikki olla jo aikuisia, korjaan täysikäsiä... Että erilaista on elämä tietenki ku vuonna 2013... Mitäs itte?? Kysyn nyt tässäkin viestiketjussa enkä oo ees tietone kuka täällä suolistossa enää hengailee.

        Ikävä ollut kyllä teitäkin hulluja. Olis ollu kiva vaihtaa kuulumisia haha sääli ettei tänne osuu enää tänä vuon samaan aikaan kukaan. Ollaan vissii sittenki aikuistuttu O__o

        Tai sitten ei


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Dämn tuntuu pahalt et olit vastannu viel samana päivänä ja itte käy tääl kerran ikuisuudessa...

        Joo arvasit oikein vaikka tuskimpa sillä enää on väliä xD

        Ihan hyvin menee nykyään tosin taidetaan kaikki olla jo aikuisia, korjaan täysikäsiä... Että erilaista on elämä tietenki ku vuonna 2013... Mitäs itte?? Kysyn nyt tässäkin viestiketjussa enkä oo ees tietone kuka täällä suolistossa enää hengailee.

        Ikävä ollut kyllä teitäkin hulluja. Olis ollu kiva vaihtaa kuulumisia haha sääli ettei tänne osuu enää tänä vuon samaan aikaan kukaan. Ollaan vissii sittenki aikuistuttu O__o

        Tai sitten ei

        Minulla menee yllättävän samalla tavoin kuin ennenkin. Lojumista, masentelua, taiteen tuottamista ja kuluttamista sekä epämääräinen mystiikkaharrastus. Taisin tulla valmiiksi 2013 ja siitä eteenpäin kaikki on vain mädäntynyt.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Minulla menee yllättävän samalla tavoin kuin ennenkin. Lojumista, masentelua, taiteen tuottamista ja kuluttamista sekä epämääräinen mystiikkaharrastus. Taisin tulla valmiiksi 2013 ja siitä eteenpäin kaikki on vain mädäntynyt.

        Mua kiinnostaa tää mystiikkaharrastus. Ja millasta taidetta nykyään?

        Ja lojuminen on kyl parasta kiireiden lomassa. Ja pelaaminen. Ei aina jaksa nähä kavereit.

        Noh noh onko tosiaa näi että pelkkää mätää. Enpäs usko c: Kyl se täysikäsyys tuo ainaki muutamii oikeesti hyvii asioita elämää sen kaike shitin ohella siis. Mikäs olis hyvä esimerkki....

        AUTOLLA AJAMINEN siis aivan parasta xD


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Mua kiinnostaa tää mystiikkaharrastus. Ja millasta taidetta nykyään?

        Ja lojuminen on kyl parasta kiireiden lomassa. Ja pelaaminen. Ei aina jaksa nähä kavereit.

        Noh noh onko tosiaa näi että pelkkää mätää. Enpäs usko c: Kyl se täysikäsyys tuo ainaki muutamii oikeesti hyvii asioita elämää sen kaike shitin ohella siis. Mikäs olis hyvä esimerkki....

        AUTOLLA AJAMINEN siis aivan parasta xD

        Lähinnä luen mystiikkaan liittyviä kirjoja. Toki yhteydenottoa henkiin mm. spiritismillä olen kokeillut sekä käynyt kummittelevissa ja pyhissä paikoissa.
        Uhraan myös metsälle, mutta se ei oikeastaan ole harrastus vaan isältä opittu tapa.

        Soitan ja kirjoitan lyriikkaa ja runoja sekä joskus piirrän.

        En aja autolla. Se on pelottavaa, liian kallista ja saastuttaa ja ajokortti vaatii ihmiskontaktin.


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Mua kiinnostaa tää mystiikkaharrastus. Ja millasta taidetta nykyään?

        Ja lojuminen on kyl parasta kiireiden lomassa. Ja pelaaminen. Ei aina jaksa nähä kavereit.

        Noh noh onko tosiaa näi että pelkkää mätää. Enpäs usko c: Kyl se täysikäsyys tuo ainaki muutamii oikeesti hyvii asioita elämää sen kaike shitin ohella siis. Mikäs olis hyvä esimerkki....

        AUTOLLA AJAMINEN siis aivan parasta xD

        Mitä pelaat?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Mitä pelaat?

        Ja oletko tilannut Pewdiepien? Se olisi merkittävä teko internetin kohtalon kannalta.


    • ichspieleklavier

      Yuggis(Napoleon-profiilikuva?), Kauhaguru, Oldie, Akusedä, henkilö, jolla on sammakko profiilikuvanaan, Jokutyyppi19, suunnilleen kaikki vaippakeskustelun aktiiviset henkilöt. Varmaan alitajuntaan jäänyt myös monia muita. Nyt ei mieleen muistu.

    • Kommunistineekeri

      Trollhåttan siihen asti kunnes joku teki käyttäjän hänen nimimerkillä.

    • dmdmdm

      Assassin, Lomatoyt, Korppi, HeKeKee, Peppertovwz ja Ysmir.

      Huonossa; Kurpizza, Eräs trotskilainen ja IT

      • Kurpizzahan on kiva.


      • dmdmdm

        Poisteli ketjuja mielivaltaisesti ja viisasteli jatkuvasti. Häiriköi ketjuja puhumalla aiheen vierestä ja spämmi.


      • dmdmdm kirjoitti:

        Poisteli ketjuja mielivaltaisesti ja viisasteli jatkuvasti. Häiriköi ketjuja puhumalla aiheen vierestä ja spämmi.

        Ylläpito muistaakseni hoiti sen _mielivaltaisen_ poistelun. Ja spämmiä harjoittivat VeH, Biologinalku ja rape.
        Minä ja Siiliö viisastelimme enemmän. Ja minä parhaiten!
        Aiheen vierestä puhuivat kaikki.


      • Sähkörusakko
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ylläpito muistaakseni hoiti sen _mielivaltaisen_ poistelun. Ja spämmiä harjoittivat VeH, Biologinalku ja rape.
        Minä ja Siiliö viisastelimme enemmän. Ja minä parhaiten!
        Aiheen vierestä puhuivat kaikki.

        Bilse spämmi? Puhutaanko nyt samasta tyypistä?


      • Sähkörusakko kirjoitti:

        Bilse spämmi? Puhutaanko nyt samasta tyypistä?

        Kyllä. Entisenä luotsina muistan näitä valitettavan hyvin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe