Riesaa roskaposteista

captcöpenick

Ainakin 40-50 kpl niitä päivittäin ilmestyy. Enimmät lainaisivat rahaa. Tietysti käypää korkoa vastaan.
Onko olemassa keinoa estää roskapstitulvaa?

21

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thänderbööd
      • Minäkö.muka.tyhmä

        Katsoin linkin, mutta en ymmärtänyt mitä siinä selostettiin. Mikä muuten tuollainen Thunderbird on ja mistä sen saa asennettua ja mitä maksaa?


      • captcöpenick

        Tiedän ainakin pari kolme hyvää vinkkiä, jotka meitäkin tositumpeloita voivat auttaa pientä korvausta vastaan.
        On yksityisiä ATK-neuvojia. Sitten on Innet. Kolmanneksi Soneran helpson.fi heti kännykkäyhteyden päässä.


      • ilmainenhan.se
        Minäkö.muka.tyhmä kirjoitti:

        Katsoin linkin, mutta en ymmärtänyt mitä siinä selostettiin. Mikä muuten tuollainen Thunderbird on ja mistä sen saa asennettua ja mitä maksaa?

        Ei maksa mitään. Toimii siis vain tietokoneessa, mutta poistaa toki roskapostit palvelimeltakin silloin kuin sitä käytetään. Tämä siis tiedoksi, jos käyttelet sähköpostiasi mobiililaitteilla.


      • keke.fii
        captcöpenick kirjoitti:

        Tiedän ainakin pari kolme hyvää vinkkiä, jotka meitäkin tositumpeloita voivat auttaa pientä korvausta vastaan.
        On yksityisiä ATK-neuvojia. Sitten on Innet. Kolmanneksi Soneran helpson.fi heti kännykkäyhteyden päässä.

        Paras ja helpoin olisi jos joku ??
        Täälä suomi24 korjaisi noi linkit
        Vaikkapa sillai kuin Gmaililla on
        Tai että voit pistää yhdellä siis
        Klikkauksella estoja niihin MUTTA
        EI Kukaan SUOMI24 ohjelmoija ??
        Viitsi tehdä oikein mitään IHME ?


    • koo-hoo

      Vaihdoin s-postini googlen postiin, se lajittelee roskapostin ja ilman tarkistusta poista sen viikottain, olen ollut tyytyväinen siihen.

      • captcöpenick

        Tuo voisi olla toimiva vinkki. Kutsun jonkun tietävämmän tuon asentamaan koneelleni. Samoin tuo thunderbird voisi olla hyvä.


      • kusti_polkee
        captcöpenick kirjoitti:

        Tuo voisi olla toimiva vinkki. Kutsun jonkun tietävämmän tuon asentamaan koneelleni. Samoin tuo thunderbird voisi olla hyvä.

        Minulla on ollut tuo Thundebird käytössä runsaan vuoden. Ihan mukava ja suomenkielinen. Mutta, tulee olla tarkkana, se on muutaman kerran siirtänyt suoraan roskiin viestejä joiden lähettäjän olen merkinnyt "Ei Roskaposti" merkinnällä. Kerran kadotti kaikki tallennetut osoitteet.


    • koo.hoo

      Mulla on google ympäristö ja pelaa hyvin sekin

      Montakohan tulee taas keulimaan , piruuttani pistin tämänkin .

    • Kyllä maailma on sitten hyvä!
      Päivittäin tulee tuntemattomuudesta sähköpostiini monta ilmoitusta,
      että minulle on neuvoteltu lainat edullisin ehdoin,
      Valitettavasti en voi syyttää kovaa elämänkoulua siitä, että olen niin paatunut, ettei minulta heru edes nöyrää kiitosta toisten uhrautuvista teoista.
      Jos näistä hyväntekijöistä selviäisi ostamalla nallipyssyn ja pamauttamalla muutaman varoituslaukauksen, olisin valmis hankkimaan mahdollisimman pahaäänisen vekottimen ja räyskyttelisin sillä päivät pitkät.

      Kun olemme asuntolainoista hengissä selvinneet, elän toivossa, että loppuelämämme tulemme omillamme toimeen.

      • Noihin pelikasinoihin myös tulee jatkuvasti ilmaiskierroksia. Ihmettelen myös lainan tarjontaa, asuntoja kaupitellaan, mitä viehättävämpiä. Jääkö niille tiedot jonkun joskus ostaneen, ja automatio suoltaa tarjouksia perä jälkeen.

        Noh, eihän siinä muuta kuin kaikki kerralla roskiin🌪


      • Nyt teen noin, koska aikaisempia yritin estää viestissä ilmenevästä linkistä; "jos et halua enää...j.n.e.", kunnes huomasin, että aina oli uusi, hieman eri osoitteella lähettäjä, joka taas tarjosi lainaa, kasinopelejä, jotain työpaikkaa ja huippuna potenssilääkettä!

        Ihmettelen minä, että nykyaikana ei pystytä eliminoimaan näitä "roskapostin", ....ai niin tarjoajan mielestä tärkeitä viestejä, jos niitä ei joku halua?

        Ärsyttävää on kieltämättä aamuisin tyhjentää postistaan 20> viestiä aina näitä samoja "lainoja ja kasinopelin tarjouksia"?


      • ei.ennen.ollu.näitä

        Kesän aikana varakoneena toimiva läppäri oli imaissut 2650 roskapostiviestiä. Tietokoneista enemmän perillä oleva naapuri poisti ne jaksoittain sinistämällä ja sitten deletti ne mäkeen.


    • VartiainenPuhuuNyt

      Onko teillä roskapostiongelmaisilla Luukku-sähköposti?

      • niin.pal.harmi

    • pppppppppp

      qwertyuiop

    • ikkremimi

      riesa se on pinikin riesa.
      joku kiukkupäissään vastaa ja sitten ne lainan tarjoajat ja muut ovatkin ikuinen riesa

    • aspekreeni

      Kyllä hajupoika on tämän palstan pahin roskaposti

    • keke.fii

      Kysymys mitä tekee suomi24 Tämmöiselle asialle ?
      Kun pitäisi saada kunnon estot tai hylkää toiminnot
      Ainakin näille jatkuville lainan tuputtajille kuten tuo
      Norvegian tulee vaan uusiksi vaikka on estoa laitettu

      • Minulla on mm. Luukku-posti ja olen keksinyt helpon tavan poistaa roskat.

        Aikaisemmin luulin tuota ohjettani "jos et halua.j.ne.., että "vika/roskat" poistuu, kun ilmoitan vain, mutta eikös´mitä. Sieltähän niitä lappasi entistä enemmän. Turhaan maksoin myös Luukulle roskaposti suojasta, josta luin joskus, että se ei toimi, eikä se toiminutkaan.

        Mutta nyt minun Kuningas ideani toimii.

        Laitoin estoihin oman postini osoitteen ja huom!, myös sen lyhenteen, jolla ohjasin niitä "roskia" Spämmiin. Nyt ne on kaikki siellä, josta voin valkata kansioon Lukemattomat, tai lukaista heti. Sen jälkeen vain painallus, tyhjennä Spämmi ja siellä ovat, huisin Newadassa! Nauran joka aamu tälle keksinnölleni.

        ps. no "hullulla on hauskat huvit", mutta aina joku oivallus tekee iloiseksi, riippumatta siitä, minkä ongelman on ratkaissut.


    • kannattaa-ajatella

      Kuinka 70-v voi olla niin taitamaton että ei ole perustanut Gmail
      https://www.google.com/intl/fi/mail/help/about.html

      saa lajiteltua
      Oma Posti, Sosiaaliset verkot, Ilmoitukset Tarjoukset jne.

      Roskaposti
      tulee omaan kansioon ja sitä ei tarvi koskaan poistaa, joskus voi tarkistaa onko joku tärkeä viesti mennyt roskapostiin. Mulla ei 5 v yhtään.

      Ei mainoksia ja tilaa, siis ilmaiseksi 15 GB eli et normaaleilla posteilla ja siinä lähetetyillä kuvilla tule täyteen.

      Lisäksi monta muuta mm. DRIVE johon saa omia kuvia hurjasti, ilmaiseksi.

      Salasanan varmistukseen kannattaa antaa oma puhelinnumero, se on tätä aikaa, varma ja turvallinen, eikä mitään muuta tule kuin salasana.
      --------------------------------

      Myös kaikki telen, soneran, oman puhelinyhtiön, yms postit kannattaa lopettaa,,,,,,,,,,
      jos joskus vaihtaa tai lopettaa niin postien siirto hankalaa ja kallista ja aikaavievää.
      Jos on Gmail, se säilyy aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      557
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe