K-35 kysymys

HedelmäistenJäljillä

Kokeneet naistenmiehet / panomiehet ja kaikki miehet hei! Tunnistatteko sellaisen naisen, joka hehkuu hedelmällisyyttään ja vaatii miestä suorittamaan lisääntymisriitin nisäkkäille tyypilliseen kiiman tapaan?

https://www.youtube.com/watch?v=Q6omsDyFNlk

Tuossa malliesimerkki sellaisesta. Silloin kun naisen alitajunta kerjää lisääntymistä, niin sen olemus on tuollainen. Neljän lapsen isänä ja satoja naisia läpikäyneenä näen sen nykyään heti. Nuorempana en tajunnut ja missasin siksi monia selkeitä saumoja. Niitä ei saa takaisin.

Tarinan opetus on että pankaa silloin kun tilanne sitä vaatii. Kadutte myöhemmin jos ette.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käteenvetojatkuu

      Kotirunkkarivideoista päivää!

      • RasvaaUimalakkis

        Nyt ei kysytty ammattirunkkareilta mitään.


    • Saattaa pitää hyvinkin paikkansa, mutta minulle ei aukene se, miten tämä liittyy matkailupalstalle.

      • leksahookoo

        Pattayan palstalla kun ollaan niin käteenveto ja unelmointi naisesta on Pattayan peräkammarinpoikia lähellä oleva asia.


      • Niin se taitaa ikävä kyllä olla.


      • Normimiesmatsson
        leksahookoo kirjoitti:

        Pattayan palstalla kun ollaan niin käteenveto ja unelmointi naisesta on Pattayan peräkammarinpoikia lähellä oleva asia.

        Jaa että sellanen harrastus sulla. Ok. Ei tarvi kyllä unelmoida koska naiset on kivempia livenä kuin unelmissa. Tosin siihenkin on poikkeuksena se että laitan mulkun mieluummin blenderiin kuin bylsisin pullean tympeää sika-Amaliaa tai vastaavaa eltaantunutta syöttöporsasta.


      • pizzafacepanomies

        kyllähän sä äitiäsi nussit joka päivä ja sen nimihän on amalia. joten mitä selität pervo?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2521
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2174
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      43
      2043
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1334
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1169
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1123
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe