Haluan tietää kokemuksia. Toivottavasti tätä samaa kysymystä ei ole otsikoitu aikaisemmin.
Minä olen 62 ja hormonit lopetin 1,5 vuotta sitten...hikitystä kesti runsaasti joka yö vuoden,sitten vähentyi,mutta taas koko viimeinen kuukausi jokaöiset hikipuuskat.
On tämä niin pir...inen vaiva.
Kauanko Sinulla kesti kuumat aallot
2
118
Vastaukset
- henkilökohtaista
74-vuotias äitini käyttää edelleen korvaushoitoa, jonka hän aloitti n. 56-vuotiaana. Vähitellen on sentään voinut jo vähentää määrää muttei lopettaa kokonaan, koska aallot tulvat heti takaisin, kuten myös väsymys, kärttyisyys, haluttomuus, kuivuus, muistikatkokset ja jopa sydänoireet. Siksi lääkärikin on ollut sitä mieltä, että jatketaan.
Terveystarkastuksessa, gynekologilla ja mammografiassa hän käy säännöllisesti, eikä ainakaan toistaiseksi ole ilmennyt mitään ongelmia.
Saa nähdä miten minulle (50 ) käy, menossa vasta esipaussi eikä kummoisia aaltoja ensinkään, verrattuna äidin kokemuksiin... - Hildamari
Voi,ei...en kyllä kestä jos tätä jatkuu loputtomiin. Minulla kuukautisetkin kesti ihan säännöllisesti 55:een. .Lääkäri kielsi hormonit 1,5 v sitten, koska minulla on myös kroonisia sairauksia.
Voi tätä naisen/naisten elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289