Pokerstarsilla liikaa badbeattejä

Huonotuurivaihuonosivu

Elikkä pelailin tuolla pokerstarseilla heads uppia ja vähän muitakin. Liian monta kertaa lyhyen ajan sisällä sain badbeatin selkääni. Esim. viime heads upeissa johdin stackkia 85%-15%. Kaveri laittaa all in. Minä limppaan normaalisti A-J. Mulle on 60% mahdollisuus voittaa... Mutta mitäs kävikään kaveri vetää suoran. Parin käden jälkeen kaveri laittaa taas all in. Call mun tasku 8lla. Kaverilla jotai 31% tai 32% prosenttia mahdollisuutta voittaa, mutta mitäs taas... Äijä vetää värin. Ja näitä badbeatteja tuli yhteen peliin 3 kpl. Mahdollisuus 3kpl badbeattiin on 6%. Ja pari päivää sitten 1 heads uppiin tuli naamaan 2kpl 50-50 bad beattia ja lopulta 60%-40% (minulla) häviö. Tässä on vain pari esimerkkiä... Sitten ajattelin että nyt riittää tää pelleily. Onko teille tullut vastaan mitään tällaista pokerstarseilla. Ja kertokaa myös joku muu hyvä sivusto, koska pokerstarseilla ei kyllä enään jaksa pelata.

7

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokupää

      Moi...mulla taas menossa starsivustoissa nousu...joku suomalainen hävisi mulle 12.9. Ja useampi ryssässäkin.tasot nl10-100 ...ihme kun voittoputki on jatkunut vaikka osan rahoista olen jo nostanut tililleni...eli itsellä hieman parempi käsitys starsseilta eli pokerstars ja ft

    • jokupää

      No olen ainoa kommentoija...olen pelannut jo jonkin aikaa käteispöydissä eli nl100 enimmääkseen..en nyt kerro mitä hyvä pelaajaa tekee mieti peliä..

    • zumteufell

      Joku kijoittaja kirjitti että,usealla pokerisaitilla.Häviäää 7% enemmän kuin pitäisi,laskennalisesti.
      SATTUMALTA SUMMA ON sama ,minkä .Saitti joutuu OHJELMAN TOIMITTAJALLE
      MAKSAMAAN PROVIKKANA!
      Todella outo sattuma! Vieläko uskot,puhtaaseen ja kusettamattomaan ,Nettipokeriin?

    • Ismolaitela112
    • UnibetistäVarmin

      Kirjoitin jo toiseen ketjuun unibetistä mutta kokeilkaa! Pelaan vain jotakuinkin niin paljon että pystyn täyttämään bonusvaatimukset, mutta käytännössä joka päivä häviän vaikka toisella saitilla olen aika hyvässä tahdissa voittava pelaaja. Häviötahti luultavasti jotain -50-60bb per sata kättä (vahinko että - miksiköhän - ovat tehneet ylen hankalaksi EV-juttuja laskea, yhtenä päivänä jaksoin, hävisin kaikki 5 all-iniä vaikka useimmissa olin suosikki, ero EV:n ja toteutuneen välillä yli -250 bb).

      Äsken taas: ensin hävisin jo parille setille, samalla kun itsekin tietysti hyvin osun, ja äsken taas mulla AT, jolla tein puristuspelin vs. korottaja ja maksaja, joiden edellä limppaaja. Limppaaja maksaa ja muutkin sitten perässä. Floppi AT9 kaikki eri maata. Teen ison betsin, vain limppaaja maksaa. Turn 9 ja tässä vaiheessa tietysti edeltävien kokemusten pohjalta arvaan että varmaankin vastustajalla taas 9, mutta on kyllä sellainen maksuautomaatti että joka ikinen ässä varmasti rangessaan, samoin 87 ja J8... no, koska niin vähän rahaa enää takana, ei voi luovuttaa joten täytyy vain betsata, ja vastassa tietty J9...

      (sen sijaan jos olisin äsken pelannut T4o-käden blindistä kun monta oli jo maksanut, olisin voittanut ison potin salettitäyskädellä... jne jne.)

      Outoja käsiä joissa iso altavastaaja voittaa tulee liian usein vastaan muillakin saiteilla
      mutta tällaista tilannetta että häviän lähes jokaisen ison potin monen viikon ajan ei ole missään tullut. En tiedä johtuuko siitä että ovat huomanneet että pelaan pokeriaan käytännössä vain kun tarjolla on bonuksia, vai siitä että olen heiltä vuosien varrella voittanut aika paljon vedonlyönnissä.

    • zumteufell

      UNIBET POKERI oli minulle USKOMATTOMANKÄSITTÄMÄTTÖMÄN paskaa.
      Päivästä päivään ja turnauksesta toiseen.Olen ollut ,voittava pelaaja,Kaikkialla muualla.lopetin 2014-2015 unibet pokerin.....Nyt MIGROGAMMIN ALOITTI BETWAYLLÄ,SAMAN PASKAN! 2016.Ja juuri ,käsittämättömän usein juuri suuri .aAltavastaaja aina voittaa RIVEILLÄ/TURNILLA!

    • sikana

      J-9, AT9-9-?, T4, Jos saisit tuon ison betsin siirrettyä turnille, ois perkeleen kova!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe