Peruskoulun vikalla vuodella otin ilmaisutaidon valinnaiseks ja onnistuin saamaan varmaan parhaan mahdollisen ryhmän. Siin oli 5 henkilöä lisäkseni ja olin ainoa poika ja siin oli kaik mun silloiset ihastuksen kohteet joita oli 3. Se oli kyl aika hauskaa. Kerran jouduttii leikkii sellast leikkii jossa oltii ringis piti sanoa viereisel et "minä rakastan sinua hymyile minulle jos tunnet samoin" ja ja siihen piti vastata nauramatta et"rakastan sinua mutta en voi hymyillä" ja jouduin just ihastuksieni väliin. :-) paras kokemus oli varmaa ku tehtii jouluna näytelmä koko koulul ja sen jälkee pidettii ryhmähalaus enkä ollu koskaa enne kokenu sellast. Ja sit peruskoulu päättö juhlas pidettii paras puhe mitä oli siel ollu ku tehtii sellane yllätys esitys. Juu sellasia kokemuksia mulla...
ilmaisutaito ryhmä
joskusperuskoulunkäynyt
2
215
Vastaukset
Ihanaa :D Itse mietin vaikka kuinka pitkään että ottaisiko sen ilmaisutaidon vai ei, kallistui sitten "ei"n puolelle sen mukaan mitkä olivat hyödyllisempiä..
- Anonyymi
OP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381