Näin luki tänään lehdessä.
Diabetes ja erektiohäiriökö syynä tähän ?
Joku pallomaha oli tehny itsarin
15
195
Vastaukset
- Seis00
Itsekin tekisin itsarin jos olis diabetes, pallomaha ja erektiohäiriö
- Kaameanäky
Oli varmaan nähnyt Amalian alastonkuvan ja menettänyt järkytyksestä elämänhalunsa ja uskonsa ihmisyyteen.
- kärpäspaperi
Tajusi että onecoin onkin kusetus.
- KarmaisAbitch
Voi hellanlettas kun äitin pikku paskapistooli taas pohtii ja toivoo että jollakin menisi huonommin kuin äitin pikku kakkipöksyllä... On sulla elämä... ja surkea elämä onkin. Karma rankaisee tuollaista paskiaista ja elät onnettoman turhan elämän,
- duraselvaari
Kyseessä oli 30-kymppinen mies. Rauha hänen sielulleen ja osanotto läheisilleen.
.
.
Ketjun ajoittajan voisi vaikka suolistaa ja nylkeä elävältä.- Metusalem-
Jessus, jos mies oli 30-kymppinen niin olisihan tuo yli 300-vuotiaana kuollut hetkenä minä hyvänsä joka tapauksessa vaikka ei olisikaan ryssinyt itseään kaiteen yli!
Tämä palstahan on jo kauan ollut pettymys.
Nyt kuitenkin onnitunut alittamaan riman. En olisi uskonut, että se on enää käytännössä mahdollista kaikenlaisen loanheiton jälkeen.
Ihmisen kuolemasta on turha vitsailla, tulkoon se sitten onnettomuudesta, sairaudesta tai oman käden kautta.
Myös sairauksille nauraminen on ala-arvoista toimintaa.
Luulen, että ketjun aloittaja on elämäkokemusta vailla oleva kakara.
Odota vain kyllä sinunkin lähipiirissäsi tulee tapahtumaan todella surullisia asioita.
Sen jälkeen häpeät, mikäli osaat.- lökömulku
Pattayalla taas?
- hirveätvanhemmat
Ihmettelen aloittajan vanhempia. Jopa alhaisimmat katuhuorat opettavat lapsilleen peruskäyttäytymisohjeet.
Koiran ulkoiluttajatkin korjaavat jätökset pois.
Aloittajahan ei itselleen mitään voi. - teiskossaMasa
Mikä aloituksessa on nyt niin pielessä?
Mitä itse miettisi jos veljesi, siskosi tai jonkun muun läheisesi kuolemaa ivataan julkisesti keskustelupalstalla?
Mikäli on kyse Chiang Maissa tapahtuneesta, niin Thaimaan poliisi vasta tutkii tapahtuneen syytä.
- FinskiBudha
Joku kukkakeppi joka parin huurteisen jälkeen on kaatunut kaiteen välistä hirveässä humalassa Karjalaa uhoten, kuset housussa. Tuskin edes märkää länttiä katuun tuli......
- khunruu
isäsltäsi olisi ainakin yksi märkäläntti pitänyt jättää väliin.
- MixedMartialArt
Henkisesti pahasti sairaan kirjoittaman aloitus. Normaali ihminen ei pysty edes kuvittelemaan millainen limainen kusimato päästelee tuollaisia oksennuksia.
- ThaimaanKulkuri
Onnittelut. Ehkä vuoden mauttomin avaus. Ulostepökäleenikin on fiksumpi kuin sinä. Anteeksi banaali ilmaus ja keveät mullat menehtyneelle & voimia omaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602