Joku pallomaha oli tehny itsarin

OlenHoikka

Näin luki tänään lehdessä.
Diabetes ja erektiohäiriökö syynä tähän ?

15

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seis00

      Itsekin tekisin itsarin jos olis diabetes, pallomaha ja erektiohäiriö

    • Kaameanäky

      Oli varmaan nähnyt Amalian alastonkuvan ja menettänyt järkytyksestä elämänhalunsa ja uskonsa ihmisyyteen.

    • kärpäspaperi

      Tajusi että onecoin onkin kusetus.

      • KarmaisAbitch

        Voi hellanlettas kun äitin pikku paskapistooli taas pohtii ja toivoo että jollakin menisi huonommin kuin äitin pikku kakkipöksyllä... On sulla elämä... ja surkea elämä onkin. Karma rankaisee tuollaista paskiaista ja elät onnettoman turhan elämän,


    • duraselvaari

      Kyseessä oli 30-kymppinen mies. Rauha hänen sielulleen ja osanotto läheisilleen.
      .
      .
      Ketjun ajoittajan voisi vaikka suolistaa ja nylkeä elävältä.

      • Metusalem-

        Jessus, jos mies oli 30-kymppinen niin olisihan tuo yli 300-vuotiaana kuollut hetkenä minä hyvänsä joka tapauksessa vaikka ei olisikaan ryssinyt itseään kaiteen yli!


    • Tämä palstahan on jo kauan ollut pettymys.

      Nyt kuitenkin onnitunut alittamaan riman. En olisi uskonut, että se on enää käytännössä mahdollista kaikenlaisen loanheiton jälkeen.

      Ihmisen kuolemasta on turha vitsailla, tulkoon se sitten onnettomuudesta, sairaudesta tai oman käden kautta.

      Myös sairauksille nauraminen on ala-arvoista toimintaa.

      Luulen, että ketjun aloittaja on elämäkokemusta vailla oleva kakara.

      Odota vain kyllä sinunkin lähipiirissäsi tulee tapahtumaan todella surullisia asioita.
      Sen jälkeen häpeät, mikäli osaat.

    • lökömulku

      Pattayalla taas?

    • hirveätvanhemmat

      Ihmettelen aloittajan vanhempia. Jopa alhaisimmat katuhuorat opettavat lapsilleen peruskäyttäytymisohjeet.
      Koiran ulkoiluttajatkin korjaavat jätökset pois.
      Aloittajahan ei itselleen mitään voi.

    • teiskossaMasa

      Mikä aloituksessa on nyt niin pielessä?

      • Mitä itse miettisi jos veljesi, siskosi tai jonkun muun läheisesi kuolemaa ivataan julkisesti keskustelupalstalla?

        Mikäli on kyse Chiang Maissa tapahtuneesta, niin Thaimaan poliisi vasta tutkii tapahtuneen syytä.


    • FinskiBudha

      Joku kukkakeppi joka parin huurteisen jälkeen on kaatunut kaiteen välistä hirveässä humalassa Karjalaa uhoten, kuset housussa. Tuskin edes märkää länttiä katuun tuli......

      • khunruu

        isäsltäsi olisi ainakin yksi märkäläntti pitänyt jättää väliin.


    • MixedMartialArt

      Henkisesti pahasti sairaan kirjoittaman aloitus. Normaali ihminen ei pysty edes kuvittelemaan millainen limainen kusimato päästelee tuollaisia oksennuksia.

    • ThaimaanKulkuri

      Onnittelut. Ehkä vuoden mauttomin avaus. Ulostepökäleenikin on fiksumpi kuin sinä. Anteeksi banaali ilmaus ja keveät mullat menehtyneelle & voimia omaisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe