Nielurisani leikattiin maanantai aamuna, maanantain ja tiistain pääsin aika helpolla. Viime yönä oksensin jonka jälkeen sattui kovasti, tänään kipu tuntuu levinneen koko naaman, korvien ja kaulan alueelle. Nieleminen sattuu paljon, suu ei aukea kunnolla ja puhuminen ei onnistu enää lähes ollenkaan ja sattuu liikaa jos yritän. Vielä eilen pystyin puhumaan hiljaa.
Onko normaalia että kipu pahenee näin paljon yhdessä yössä? Panacodia en uskaltaisi enää ottaa koska pelkään oksentavani taas ja en muutenkaan taitaisi saada sitä alas koska minulla on sitä vain poreena. Viimeksi olen ottanut panacodin aamulla, äsken otin panadolin. Onko jotain muuta voimakasta kipulääkettä mitä lääkäri voisi määrätä jos tuo panacod aiheuttaa pahoinvointia?
Nielurisaleikkaus
risakuoppa
0
128
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922167Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 67956
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910