Minä ilmoittaudun heteroksi

Melkein-nolottaa

Onko tämä liian rohkea ulostulo saunan ovista? Onko heteroille mitään tee-vee tii-vii ohjelmia joihin voisin julkaista itseni?

16

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytkö sä tulit? Noita ohjelmia on pilvin pimein, Oddasat, Sinkku-illallinen, Exiä rannalla, Blacklist, Maailman kauheimmat naapurit, Leijonan luola, Salatut elämät, Lemmen viemä, Talent...

      • ...niin ja kotikatu...vieläks semmonen pyörii...sinne vaan pullan tuoksuun kaikki heterot


      • Melkein-nolottaa

        Minulle sopisi ohjelma "Minä yksin rannalla bikini naisia odotellen"
        Rahaa ei ole sijoitettavaksi joten Leijonan Luola (Eikö se ole Hain/Haiden luola?) ei sovi, paitsi jos tekaisen jonkun keksinnön ja menen kerjuulle...
        Voisin rakentaa hetero~kaapin josta hetero voi tulla ulos edestä ja takaa. Pyytäisin miljoona euroa mahdollisiin valmistuskustannuksiin.


    • ent.siivoojaparka

      Helppo se on nimimerkin takaa uskaltaa tunnustaa olevansa hetero.

      Mutta uskallatkos livenä, omalla nimelläsi ja naamallasi? Kukaan sitä uskoisi. Sinun sanottaisiin olevan ainakin bi siinä tapauksessa, sillä niin kuulemma todistetusti suurin osa ihmisiä on, muuten olet poikkeava.

      • Melkein-nolottaa

        Saattaa olla, että tiukkaa tekisi julkinen tunnustus "olen hetero" tässä sateenkaariväen luvatussa paratiisissa. Ehkä olisi valehdeltava, että takataskultani olen myös bi vaikka takataskun kautta ei ole kukaan yrittänyt, edes taskuvaras koska en pidä edes käsiäni takataskuissa, rahat on edessä, mutta ei tulus pusseissa.


    • Minäkin olen, eikä tarvitse todistella, se on tehty jo. Oma kanta tiedoissa kaksi synnytystä, jne. Parikymppisenä olin paljon kriittisempi, eikä sateenkaarista puhuttu kuin aarteen löytöpaikkana,.
      Asian näkökulma muuttui kun erilaisuus tuli ystäväpiiriin, hämmeentävää aluksi, mutta nopeasti normalisoitui ...............

      • heteronainen60

        Tässä olen aito ja oikea, HETERONAINEN , enkä ole koskaan ymmärtänyt lesbonaisia. Miettikää kahta naista sänkyhommissa , hyi helvetti, kun oksettaa koko ajatuskin. Sitten toinen tulee raskaaksi ja voi hitto,lapsella kaksi äitiä.Sääliksi käy lapsiparkaa, kun menee kouluun ja kertoo,ettei ole isää, vaan kaksi äitiä.Todella itsekästä touhua lapsen kustannuksella.


    • maailmamuuttuu

      Luin jutun jossa nainen kertoi elämästään ja sitten oli tieto perheestä myös ketkä kuuluu siihen: puoliso, kissa, koira ja muutama kana.

    • maailmamuuttuu

      Ehkä, tähän aloitukseen ei ollut tarkoitus viestiä, mutta tarkoitin, miten perhe käsityskin on muuttunut, ei vuosikymmeniä sitten perheeseen kuulunut myös kotieläimet esm.lehmät, hevoset,possut,kanat,no kissaa ja koiraa on kyllä pidetty perheeseen kuuluvana pidemmän aikaa jo.

    • Minäkin taidan olla hetero. Tässä iässä uskallan jo tunnustaa.
      En ole kiinnostunut kenenkään suuntautumisesta, ihminen ihmisenä.

    • Heikunkeikku

      Ihan sama. Ei niinku kiinnosta. Yhtään.
      Mä kattokaa tukin itteni kaappiin. Fundeerausmielessä. Ja siso, ku avasin kaapinoven ja ängin itseni sieltä ulos, niin musta tuli Aseksuaali.
      Nyt ei tartte aatella mik´ma oon. Ihan sama:)

    • tekhyv

      Aloittaja ei ilmeisesti koskaan ole päässyt kokeilemaan. peruisit tunnustukset.

    • reppuriika

      En nyt mikään seksin tietoniekka ole, mutta en kyllä osaa kuvitella mitä kaksi akkaa puuhaa sängyssä tai ei kai seksiin edes sänkyä tarvita, jos muut edellytykset ovat kunnossa. Käsittääkseni oikeaan naimiseen tarvitaan ihan miehen ja naisen värkit, vai olenko jo sitten täysin pihalla niistä puuhista.

      • Siis.etkö.muka.tiedä

        Taidat olla neitsyt vielä?


    • Humanismi on inhimillisyyden hyväksyvää sellaisena kuin se on. Kun meistä ihmisistä on kyse asioita mutkistavat kulttuuriset erot, ideologiat, niiden toimintatavat ja ihmiskäsitys arvoineen. Eli kulminaatiopisteitä kriiseiksi asti löytyy ym ym ...........

    • huoletOn-

      Moni on tunnustanut uskoaankin, mutta kun se sattuu loppumaan, niin mitä sitten. Mikään ei ole tässä maailmassa täysin varmaa. Luultavaa on kuitenkin, että meistä jokaisesta aika jättää, jos eivät keksi ihmelääkettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      133
      1544
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1172
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1170
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      78
      1050
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      869
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      762
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      752
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      677
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      134
      641
    Aihe