Olenko lihava?

Huolestunutyttö

Eli siis mulla on pahentunu hieman tää "oman kehon kuva" ja itsetunto ongelmat....

Teillä varmaan on kanssa kavereita jotka on saman painosia tai samaa painoluokkaa kun sää mutta ne on tosi pitkiä. Mulla ainakin siis on ja voin sanoo, että kadehdin niiden vartaloita.
Itse olen kuitenkin vielä murrosiässä ja keho kehittyy vielä paljon. Oon noin 154 vähän päälle ja painan sen 45-48 se vaihtelee ja haluan vain tietää oonko normipainonen tai siis sopiva tai jotain sinnepäin. Terkkari kyllä sanonu, että oon tosi hyvä tällee ja nii, samoin kaverit. Mutta miks ite tunnen näin? Mulla ei löydy makkaroita mahasta tai mitään ainoastaan jenkkakahvoja väjän jos ne nyt niitä on. Katson joka päivä 2 painon ja harrastan muutenkin urheilua. Mulla vaan on se kun harrastin kilpaurheiluu ja lopetin niin tuntuu että oon lihonut sen 500 kg. Lopetan nyt selittämisen ja toivon,
että tänne vastataan ja ihmiset tulee auttaa, kertoo omista ongelmistaan ja vaikka omasta päivästä jos ei muuta keksi :D

13

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vissi kuuluu murrosikään vaik en paljoo niist jutuist tiiäkkää

    • dasfdffa

      Iha normi paino sellai ettet oo iha kukka keppi mut et todellakaan läski. Semmone thicc ehkä :D

    • Moikka Huolestunutyttö!

      Me ollaan kaikki omanlaisiamme niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja jos mahdollista, niin ehkei kannata olla itseään kohtaan niin älyttömän ankara esmes ulkonäköasioissa. Sä ootki hoksannu, että murrosiässä keho muuttuu ja kehittyy, ja joskus jos siltä tuntuu, voit jättää puntarilla käymisen vaikka kerran viikkoon ja kokeilla millasia fiiliksiä siitä tulee, että ajatteleekin jotain muuta kuin puntarilla käyntiä päivittäin.

      Mutta kiva kuulla, että oot jutellu asiasta terkkarin kanssa. Kerroitko hänelle myös tuntemuksistasi oman kehosi ja itsetuntosi suhteen? Jutteleminen voi auttaa sinua käsittelemään omia tunteitasi itseäsi kohtaan, ja ellei terkkarin kaa tullu puhuttua asiasta sen enempää niin vaikkapa kuraattorin kanssa omista fiiliksistä jutteleminen voi auttaa. Pystytkö juttelee asiasta vanhemmillesi?

      Esmes netissä voit kirjoittaa myös Nuorten nettiin http://www.mll.fi/nuortennetti/ ja puhelimitse on juttuseuraa my ös tätä kautta http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua , jos tuntuu, että helpottais puhuu.

      Tsemppiä syksyyn, voi hyvin!
      Terkuin, Katja Kajaanista

    • Ex-teini

      Jos urheilet niin sulta tod näk. löytyy vähän lihastakin eli toi paino on oikein hyvä. Liikuntaa harrastamattomalla tolla painolla vois olla sellainen semipullukka laihaläski.
      EI sulla oo mitään hätää. Teininä on vaan vähän vääristynyt ajatusmaailma, mutta se menee ohi kun ikää tulee.

    • Ohgod

      Joo siis kyllä olet lihava... En oikeesti käsitä ihmisiä... tässäkin selkeesti tää alottaja tietää että on tarpeeks laiha mut haluu vaa kuulla et ihmiset sanoo sen sille vittu tääl on sellassiiki jotka on oikeesti vittu sairaita .. vittu mitä huomion hakemista

    • 3636

      Normipaino olis 54kg. Eli oot LAIHA.

    • lollll

      Terkkari ja sun kaverit ei kyl taida nähä sitä mutta kyllä varmasti oot hiukan ylipainoinen.

    • Tosi lihava, kannattaa seuraava pari viikkoa olla syömättä ja juoda vain vettä

    • Sanotaanko näin, Onko vesi nestettä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe