Eli siis mulla on pahentunu hieman tää "oman kehon kuva" ja itsetunto ongelmat....
Teillä varmaan on kanssa kavereita jotka on saman painosia tai samaa painoluokkaa kun sää mutta ne on tosi pitkiä. Mulla ainakin siis on ja voin sanoo, että kadehdin niiden vartaloita.
Itse olen kuitenkin vielä murrosiässä ja keho kehittyy vielä paljon. Oon noin 154 vähän päälle ja painan sen 45-48 se vaihtelee ja haluan vain tietää oonko normipainonen tai siis sopiva tai jotain sinnepäin. Terkkari kyllä sanonu, että oon tosi hyvä tällee ja nii, samoin kaverit. Mutta miks ite tunnen näin? Mulla ei löydy makkaroita mahasta tai mitään ainoastaan jenkkakahvoja väjän jos ne nyt niitä on. Katson joka päivä 2 painon ja harrastan muutenkin urheilua. Mulla vaan on se kun harrastin kilpaurheiluu ja lopetin niin tuntuu että oon lihonut sen 500 kg. Lopetan nyt selittämisen ja toivon,
että tänne vastataan ja ihmiset tulee auttaa, kertoo omista ongelmistaan ja vaikka omasta päivästä jos ei muuta keksi :D
Olenko lihava?
13
232
Vastaukset
Vissi kuuluu murrosikään vaik en paljoo niist jutuist tiiäkkää
- dasfdffa
Iha normi paino sellai ettet oo iha kukka keppi mut et todellakaan läski. Semmone thicc ehkä :D
Moikka Huolestunutyttö!
Me ollaan kaikki omanlaisiamme niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja jos mahdollista, niin ehkei kannata olla itseään kohtaan niin älyttömän ankara esmes ulkonäköasioissa. Sä ootki hoksannu, että murrosiässä keho muuttuu ja kehittyy, ja joskus jos siltä tuntuu, voit jättää puntarilla käymisen vaikka kerran viikkoon ja kokeilla millasia fiiliksiä siitä tulee, että ajatteleekin jotain muuta kuin puntarilla käyntiä päivittäin.
Mutta kiva kuulla, että oot jutellu asiasta terkkarin kanssa. Kerroitko hänelle myös tuntemuksistasi oman kehosi ja itsetuntosi suhteen? Jutteleminen voi auttaa sinua käsittelemään omia tunteitasi itseäsi kohtaan, ja ellei terkkarin kaa tullu puhuttua asiasta sen enempää niin vaikkapa kuraattorin kanssa omista fiiliksistä jutteleminen voi auttaa. Pystytkö juttelee asiasta vanhemmillesi?
Esmes netissä voit kirjoittaa myös Nuorten nettiin http://www.mll.fi/nuortennetti/ ja puhelimitse on juttuseuraa my ös tätä kautta http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua , jos tuntuu, että helpottais puhuu.
Tsemppiä syksyyn, voi hyvin!
Terkuin, Katja Kajaanista- Ex-teini
Jos urheilet niin sulta tod näk. löytyy vähän lihastakin eli toi paino on oikein hyvä. Liikuntaa harrastamattomalla tolla painolla vois olla sellainen semipullukka laihaläski.
EI sulla oo mitään hätää. Teininä on vaan vähän vääristynyt ajatusmaailma, mutta se menee ohi kun ikää tulee. - Ohgod
Joo siis kyllä olet lihava... En oikeesti käsitä ihmisiä... tässäkin selkeesti tää alottaja tietää että on tarpeeks laiha mut haluu vaa kuulla et ihmiset sanoo sen sille vittu tääl on sellassiiki jotka on oikeesti vittu sairaita .. vittu mitä huomion hakemista
- 3636
Normipaino olis 54kg. Eli oot LAIHA.
- lollll
Terkkari ja sun kaverit ei kyl taida nähä sitä mutta kyllä varmasti oot hiukan ylipainoinen.
Tosi lihava, kannattaa seuraava pari viikkoa olla syömättä ja juoda vain vettä
Sanotaanko näin, Onko vesi nestettä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683