minun lapseni

vanhempienlapsi

Minun lapseni ei menesty koulussa, koska minäkään en menestynyt.
Minun lapseni ei varasta kaupasta, koska minäkään en varastanut.
Minun lapseni ei käytä huumeita, koska minkään en käyttänyt.

17

72

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihalintu

      universumissa koulu ei ole minkään tuntuinen
      koska universumissa sydämellä on arvoa
      jos lapsesi on onnellinen, niin mikään korkeakoulu
      ole sen arvoinen kuin että äidin antama Rakkaus Kaikkeuteen.

      Äidillä on avain siihen ja lapsellasi kaikista rajoitteista huolimatta.

      • näinsevaan0N

        Ja vaikka kaikki olisi ulkoisesti hyvin, niin ei välttämättä muuten.
        Pahimmat ja julmimmat ihmiset maailmassa ovat juuri aloittajan kaltaisia.


    • ootkoIHAnrehellinen

      Aha. Kannattaa hei harkita sinnikkäästi vain opiskelujen jatkamista :)

    • Kannustalastasi

      Toki älykkyys kulkee geeneissä, mutta opiskelutekniikkaa voi opetella tyhmempikin. Sinnikkyys palkitaan.

      • geenitjaympäristö

        Totta! Jos ap ei enää itse oppisikaan uusia asioita, niin ilman muuta lasta on hyvä kannustaa.


      • vihaaalintu

        geeneissä älykkyys on näennäistä. Valtaapitävät tahtovat vain tehdä kaiken itse ja omata kaiken itselleen. Heillä on isot kerrostalot tuotanykyään. Ja he vahingoittavat köyhempiä, joilta he repivät perheitä, lapsia, omaisuutta.

        Koulutus voi pahimmassa tapauksessa olla täyttä sortoa, joka EI SOVELLU lapselle.
        On todettu, että kotikasvatetut lapset ovat vastuuta kantavia, älykkäämpiä, onnellisempia, tasapainoisempia, itsenäisempiä.

        Koulussa opitaan sosiaalistumista, mitä pienelle lapselle ei välttämättä tarvitsee heti elämänsä alusta asti tietäkään. Vieraat ovat pelottavaia pienelle lapselle.

        Kun kansalle annettaisiin omaa aikaa olla miten he tahtovat, niin kysymyksessä ei ole älykkyysosamäärä, vaan se, että ihminen tekee mikä on tarpeellista. Rikkaat siis vievät köyhiltä vaikuttamisen mahdollisuuden ja siten jättävät heitä ilman yhteiskunta kasvua, jota kutsutaankin "älykkyydeksi". Jokaisella ihmisella on kasvun tarvetta ja mahdollisuutta elämässä. Sortoa on sitä, että tätä mahdollisuutta evätään. Olen ajatellut tätä paljon ja totesin, että kyse on siitä, kuka tekee työt. 100 % työllisyyttä ei ole olemassa, koska silloin joku loukkaantuu aika pahasti ja yhteiskunta vääristyy. EI OLE TARVETTA TEHDÄ KOKO AJAN TYÖTÄ eikä opiskella koko ajan. Työttömyysluvut ovat valtion imagokysymystä. Pitää oppia kunnioittamaan niitä ihmisiä, jotka päättävät olla menemättä kouluun ja tekemättä työtä. Sellainen on mahdollista nykyajassa, koska on paljon ihmisiä Maapallolla. Työtä voi tehdä vuorosuhdanteisesti. Kun kaikki tekevät työt yhtä aikaa, niin siinä ei ole järkeä. Lisäksi yhteiskunta EI ARVOSTA tiettyjä ammatteja ja toisia se ei edes pidä ammattina, kuten Kotikasvattaja äiti. Ihmettelen naisia, varsinkin Lännen naisia, jotka ovat lipsuneet täysin kodin ulkopuolelle. Emme anna rakkautta lapselle, emmekä tulee saamaan sitä takaisin myöhemmin. Rakkaudettomuus johtaa kuolemaan. Rakkauden puute kostautuu yhteiskunnalle. Siksi NUORISO ei tahdo mennä töihin eikä opiskellakkaan, koska muuten he kuolevat siihen, mistä heidän vanhmpansa jättivät heitä paitsi. Kyse on paluulennosta. Ei voi pakottaa johonkin kun eväsi jotakin millä sinne päästään. Nuoriso on oikeassa, että vaatii itselleen oikeuksia, koska vanhempi väestö terrorisoi nuorisoa niin pahasti, että se hajottaa perheitä ja vie äidiltä lapsia!! Tämä on ihmisrikos. Kaikenlaiset anopit työntävät nenäänsä kasvatukseen.


      • vihalintu
        vihaaalintu kirjoitti:

        geeneissä älykkyys on näennäistä. Valtaapitävät tahtovat vain tehdä kaiken itse ja omata kaiken itselleen. Heillä on isot kerrostalot tuotanykyään. Ja he vahingoittavat köyhempiä, joilta he repivät perheitä, lapsia, omaisuutta.

        Koulutus voi pahimmassa tapauksessa olla täyttä sortoa, joka EI SOVELLU lapselle.
        On todettu, että kotikasvatetut lapset ovat vastuuta kantavia, älykkäämpiä, onnellisempia, tasapainoisempia, itsenäisempiä.

        Koulussa opitaan sosiaalistumista, mitä pienelle lapselle ei välttämättä tarvitsee heti elämänsä alusta asti tietäkään. Vieraat ovat pelottavaia pienelle lapselle.

        Kun kansalle annettaisiin omaa aikaa olla miten he tahtovat, niin kysymyksessä ei ole älykkyysosamäärä, vaan se, että ihminen tekee mikä on tarpeellista. Rikkaat siis vievät köyhiltä vaikuttamisen mahdollisuuden ja siten jättävät heitä ilman yhteiskunta kasvua, jota kutsutaankin "älykkyydeksi". Jokaisella ihmisella on kasvun tarvetta ja mahdollisuutta elämässä. Sortoa on sitä, että tätä mahdollisuutta evätään. Olen ajatellut tätä paljon ja totesin, että kyse on siitä, kuka tekee työt. 100 % työllisyyttä ei ole olemassa, koska silloin joku loukkaantuu aika pahasti ja yhteiskunta vääristyy. EI OLE TARVETTA TEHDÄ KOKO AJAN TYÖTÄ eikä opiskella koko ajan. Työttömyysluvut ovat valtion imagokysymystä. Pitää oppia kunnioittamaan niitä ihmisiä, jotka päättävät olla menemättä kouluun ja tekemättä työtä. Sellainen on mahdollista nykyajassa, koska on paljon ihmisiä Maapallolla. Työtä voi tehdä vuorosuhdanteisesti. Kun kaikki tekevät työt yhtä aikaa, niin siinä ei ole järkeä. Lisäksi yhteiskunta EI ARVOSTA tiettyjä ammatteja ja toisia se ei edes pidä ammattina, kuten Kotikasvattaja äiti. Ihmettelen naisia, varsinkin Lännen naisia, jotka ovat lipsuneet täysin kodin ulkopuolelle. Emme anna rakkautta lapselle, emmekä tulee saamaan sitä takaisin myöhemmin. Rakkaudettomuus johtaa kuolemaan. Rakkauden puute kostautuu yhteiskunnalle. Siksi NUORISO ei tahdo mennä töihin eikä opiskellakkaan, koska muuten he kuolevat siihen, mistä heidän vanhmpansa jättivät heitä paitsi. Kyse on paluulennosta. Ei voi pakottaa johonkin kun eväsi jotakin millä sinne päästään. Nuoriso on oikeassa, että vaatii itselleen oikeuksia, koska vanhempi väestö terrorisoi nuorisoa niin pahasti, että se hajottaa perheitä ja vie äidiltä lapsia!! Tämä on ihmisrikos. Kaikenlaiset anopit työntävät nenäänsä kasvatukseen.

        herätkää tyhmät vanhemmat siihen, että kun teitä pyydettiin antamaan rakkautta lapsellenne, niin ette olleet paikallaan. Nyt te vaaditte palkkaa siitä, mitä ette ole tehneet, mutta lapsellanne ei ole mitään antaa. Tämä on vihalintua.


      • vihaaalintu
        vihalintu kirjoitti:

        herätkää tyhmät vanhemmat siihen, että kun teitä pyydettiin antamaan rakkautta lapsellenne, niin ette olleet paikallaan. Nyt te vaaditte palkkaa siitä, mitä ette ole tehneet, mutta lapsellanne ei ole mitään antaa. Tämä on vihalintua.

        Vanhempien sukupolvi synt. 50-60 luvulla on tarvetta hankkia korkea koulutusta. Vieläkin. Isovanhempien sukupolvella synt. 30-40 luvulla on tarvetta täyttää vatsaansa ja katselle telkkaria ym. Nuorilla on tarvetta OLLA VAIN RAUHASSA ILMAN PAKOTTAMISIA. Vieläkin nuorimmilla on tarvetta tulla kaikkien kanssa toimeen ilman konfliktointia.


    • voijumalavita

      Voit jakaa vaikka Riittävän hyvä sijari -illassa sairasta ja vittumaista sisintäsi. Täällä toi ei jaksa naurattaa.

    • osaatvarmastisaksaksikin

      Minä menestyin koulussa. Lapsenikin menestyivät.

      Minä opin kotona mikä on oikein ja mikä väärin, ja lapsenikin ovat kotona oppineet mikä on oikein ja mikä on väärin.

      Minä en pystytä sijaisperheyritystä, koska verorahojemme kuuluu kohdistua lakisääteisiin tasokkaisiin sosiaali- ja terveydenhoitopalveluihin, eivätkä lapsenikaan osaa edes kuvitella, että käärisivät lapsiperheitten perustarpeisiin tarkoitettua rahaa omiin taskuihinsa ja että julkeaisivat vielä heittää paskaa niitten ihmisten päälle, joitten elämän ovat murskanneet.

    • voivatsahappo

      Mikähän noin kovasti närästää? Sipulin syönti vai hienojen ihmisten konjakki`

    • asunnotvaatteetjamuut

      Minä olen paras ja minun lapsenikin ovat parhaita. Paljon parempia, kuin mitkään sijoitetut lapset. Minun lapsille kuuluu vai paras ja tietenkin he saavat enemmän, kuin sijoitetut. Sijoitetuista tuleva tuotto menee minun lapsille!

    • vihalintu

      Suomi on homogeeninen maa, eikä se pärjää kansainvälisesti. Siksi suomalaisilla on paineita. Ihminen sairastuu ja on stressialtis. Ei pidä painostaa liikaa, muuten tulee hulluksi. Valkoinen ihminen on nuorta rotua kun miettii, että Elämä syntyi Itä-Afrikassa ja sillä on ollut aikaa kehittyä todella pitkään. Ihmiset ovat kehittyneet ja jalostuneet. Suomen on jaettavaa vastuuta ja opittavaa näkemään asioita Hlobaalisti.

      Ja tunnustaa ajoissa REALITEETTINSA, muuten voi joutua kärsimään pitkään ja turhaan.

      • vihalintu

        Äiti tekee OIKEIN kun tahtoo antaa lapselle Rakkautta niin paljon kuin on aikaa, koska Suomen kannalta on edullista kun on IHMISIÄ Suomessa paljon. Kun ei ole ihmisiä, niin ei ole myös Suomea. Ei kannata rikkoa perhettä painostamalla Äitiä, Isää, muuten Suomi loppuu.


    • LissuOnFörbi

      Lissun lapsi ei menesty koulussa, koska on yhtä tyhmä kuin vanhempansakin.
      Lissun lapsi varastaa kaupasta ja mistä vain (myös vanhemmiltaan ja kavereiltaan), mutta Lissu ei vain tiedä sitä.
      Lissun lapsi on käyttänyt huumeita (kuten Lissukin) jo kymmenvuotiaasta sekä huorannut 14-vuotiaasta. Lissu ei vain tiedä sitä.

      • vihalintu

        MIksi maa pysähtyy? Ei löydä vastauksia ongelmiinsa? Koska KAIKKI OVAT YLIKOULUTETTUJA ja vielä kaikki ovat lääkäreitä tai insinöörejä. Homogeenisyys ei ole maalle hyväksi. Köyhiä tarvitaan, kerjäläisiä tarvitaan, koska he kantavat juuri unohtunutta ihmisyyden osaa, mitä kouluprofessori ei tulee tajuamaan ja kun tulee, niin ei pysty olla se unohdettu ihmisyyden osa. Ei ole vain luonto antanut. Siksi Refugeet ovat pelastajaa Suomelle, jonka Aika on tapetilla. Rasismi ei ole oikeutettua, koska Rasisti ampuu itseään.

        Jokaisella asialla on merkityksensä, jota pitää ymmärtää, jokainen omalla tavallaan.

        Itse menisin naimisiin mieluummin lämpimän romanialaisen kanssa kuin kylmän länkkärin kanssa, joka ei hoida lapsia eikä kotia, puhumattakaan miehestä. Lännen tytöt alkavat olla happamia.


      • vihalintu

        Hyvä esimerkki on Poliisi. Poliisin työhön kuuluu väkivalta. Niinpä Poliisi käyttää työssään väkivaltaa. Kun otetaan poliisin asiakkaaksi sellainen ammatti kuin kokki, niin miten kaksi ammattikunta "keskutelevat" keskenäänsä? Kokki valmistaa pataa ja poliisi pamputtaa kokkia? Kuka tässä asetelmassa kärsii eniten? Ja kun poliiseja on paljon ja heille on annettu johtoasemaa yhteiskunnassa, jonka käytännöt perustuvat aika rajusti sotilasdiktatuuriin. Se on pinnan alla koko ajan - käskyläisyys.

        Hipit, nykynuoriso tahtoo OLLA VAPAA vanhoilta kangistuksilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe