Uusi ketju rekatuille ja muillekin! :)

KittieChihunen-81

Hyvä aloittaa uusi jutustelu-ketju, kun edelliset tulee liian pitkäksi..

Nyt Toljanter, Tinttuliina, Ilmannimi ja muut kivat ihmiset juttelemaan! :) Mitäs kuuluu? Itse lähden tänään kuntoutumaan ja tapaan samalla ystävää. :)

23

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muu_kiva_ihminen

      Hyvä jos menisimme sinne kahvikeskustelut palstalle ta chattiin jaarittelemaan!

      • vitunvajakki

        Mene sinä vittuun!!!!!!!!!!


      • muu_kiva_ihminen

        Oisko sulla vittua tarjolla näin aamupäivällä? Iltaisin ja öisin saan niin paljon kun haluan.


      • Mene sinä sinne, jos tämä meidän juttu palstalla noin ärsyttää?


    • Kylmät__kädet____

      Saanko osallistua tähän ketjuun, vaikka en ole sininen?

      Minulle kuuluu vähän parempaa. Viimeisen viikon ajan ollut alakuloisuutta ja univaikeuksia. Ehkä tämä on jotain syysmaseennusta.

      Tsemppiä kuntoutumiseesi ja mukavaa päivää noin muuten :-)

      • Tottakai saat jutella meidän kanssa, otsikossa lukee rekatut ja muut kivat ihmiset. :)
        Ikävää että sinulla on alakuloistuutta ja univaikeuksia.. Onko sinulla lääkitystä tai muuta konsteja jotka auttaisivat?

        Kiitti! Yritän käydä kuntoutumassa kahdesti viikossa, jos vain jaksan. :)


    • Hyvä että sinä kittie pääset tänään kuntoutukseen... Toivottavasti sinä ja A-r-i-e-l ja muut saatte selvitetty välinne sillei että vaikkei teistä enää välttämättä tulekaan palsta ystäviä tai muutenkaan ystäviä niin että voitte sovussa olla jotenkin. Silloin jokainen teistä voisi paremmalla mielellä jatkaa omaa tietään kun saatu se mikä vaivaa mieltään pois ja voi unohtaa koko asian ja jatkaa omaa elämää...

      En tarkoita mitään pahaa ja toivottavasti sinä kittie et suutu.

      Toivottavasti muutkaan jotka ovat tässä mukana eivät suutu koska toivon vaan että jokainen teistä voi rauhassa käydä täällä.

      Anteeksi kun otin kantaa

      • En tietenkään sinulle suutu, saat vapaasti sanoa mielipiteesi. Ja ajatuksesi on kaunis, epäilen vain että sopua on vaikea saada heidän kanssaan, kun näkemyksemme ovat niin erilaiset..

        Kiitos! Tuo kuntoutuspaikka on mahtava, siellä on hyvä ilmapiiri ja mukavia ihmisiä ja töitä monenlaista.


      • eipä tommosta tarvi anteeks pyydellä. se on vaan sen sorttinen homma et toi ystävyys ja kaveruuski perustuu toisen hyväksymiseen suolineen ja sorkkineen. ku harvemmin ihmiset tuppaa siittä miksikään muuttumaan miksikä ovat vuosien saatossa muokkautuneet. typykkäki ku on vähä semmonen gramofonin neulalla rokotettu niinku jäbän tummu ruukaa sanoa.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        eipä tommosta tarvi anteeks pyydellä. se on vaan sen sorttinen homma et toi ystävyys ja kaveruuski perustuu toisen hyväksymiseen suolineen ja sorkkineen. ku harvemmin ihmiset tuppaa siittä miksikään muuttumaan miksikä ovat vuosien saatossa muokkautuneet. typykkäki ku on vähä semmonen gramofonin neulalla rokotettu niinku jäbän tummu ruukaa sanoa.. :)

        Mutta ymmärrätkö että kaikki eivät voi olla ystäviä, kun ollaan liian erilaisia? Ja ystävyys voi joskus särkyä, kun joku tekee tyhmästi?

        Toljanter ja me muut ei tehty väärin ja meitä on syytetty ihan suotta.. Ihan oikeasti, ymmärtäkää jo: Pervoille ei leperrellä ja varattu ei juttele jokaiselle joka häneen on ihastunut! Tämä on totta ja järjenkäyttöä.

        Älkää suuttuko, mutta näin se on.


      • mennyt-tapaus-ohi
        KittieChihunen-81 kirjoitti:

        Mutta ymmärrätkö että kaikki eivät voi olla ystäviä, kun ollaan liian erilaisia? Ja ystävyys voi joskus särkyä, kun joku tekee tyhmästi?

        Toljanter ja me muut ei tehty väärin ja meitä on syytetty ihan suotta.. Ihan oikeasti, ymmärtäkää jo: Pervoille ei leperrellä ja varattu ei juttele jokaiselle joka häneen on ihastunut! Tämä on totta ja järjenkäyttöä.

        Älkää suuttuko, mutta näin se on.

        Kenelle pervolle on leperrelty?


      • laumasessiot
        mennyt-tapaus-ohi kirjoitti:

        Kenelle pervolle on leperrelty?

        Pikkupimu leperteli yhden palstan äijän kanssa ja tästäkös porukka suuttui. Toljanteri kieltäytyi juttelusta ja muu porukka seuras perässä. Siinä meni pikkupimatsulta kerralla kaks jätkää ohi suun. Sitä se täällä itkee.


      • Viatonta_teinimeininkiä
        laumasessiot kirjoitti:

        Pikkupimu leperteli yhden palstan äijän kanssa ja tästäkös porukka suuttui. Toljanteri kieltäytyi juttelusta ja muu porukka seuras perässä. Siinä meni pikkupimatsulta kerralla kaks jätkää ohi suun. Sitä se täällä itkee.

        Ymmärtää pitää kun porukka on vasta aikuisuuden kynnyksellä.


    • Lähetän paljon haleja ja tsemppiä ja voimaa hyvin...

    • Mitäs Tintulle ja Toljanterille kuuluu?

      • Saanko ehdottaa kittie että ehkä on parasta ettet puhu A-r-i-e-l-i-l-l-e mitään koska se on ehkä keino saada tilanne rauhoittumaan.


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Saanko ehdottaa kittie että ehkä on parasta ettet puhu A-r-i-e-l-i-l-l-e mitään koska se on ehkä keino saada tilanne rauhoittumaan.

        Minun ei ollut tarkoitus jutella heille, heidän ketjussaan tulin moikkaamaan sinua, ja he saivat herneen nenäänsä..


      • Ok. Hyvä tietää


      • korjauslakkaa
        KittieChihunen-81 kirjoitti:

        Minun ei ollut tarkoitus jutella heille, heidän ketjussaan tulin moikkaamaan sinua, ja he saivat herneen nenäänsä..

        Oikaistaanpa jälleen kun ei ole muutakaan tekemistä. Ilmestyit saittiin tervehtimään kaveriasi, mutta et malttanut olla klopittelematta jo saman virkkeen sivulauseessa. Alkuun päästyäsi jatkoit samaa rataa. Ihmisten kanssa tulee toimeen kun ei haasta riitaa.


      • EntinenKittiechihuen-81
        korjauslakkaa kirjoitti:

        Oikaistaanpa jälleen kun ei ole muutakaan tekemistä. Ilmestyit saittiin tervehtimään kaveriasi, mutta et malttanut olla klopittelematta jo saman virkkeen sivulauseessa. Alkuun päästyäsi jatkoit samaa rataa. Ihmisten kanssa tulee toimeen kun ei haasta riitaa.

        Pahoittelen käytöstäni! En oikeasti jaksa enää tätä palstaa..


      • Ei kai kittie ole taas lähteny?


      • nimmarinvaihtoviikot
        Ilmannimi2 kirjoitti:

        Ei kai kittie ole taas lähteny?

        Tuo oli eilinen nimmari, tänään oli jo uusi jonka poisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      629
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      52
      519
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe