Musta pikkuinen törisevä Suzuki ajaa lähes päivittäin hurjaa ylinopeutta paltamon pienillä teillä. Kauhulla odotellaan, milloin tappaa ajotyylillään itsensä tai jonkun sivullisen, ei mitään järkeä tuossa touhussa. Ajelee myös kävelyteillä ja ulkoilureiteillä, joille ei olisi autolla mitään asiaa. Aprikoituamme tilannetta parin kaverin kanssa, toisella oli tieto, että auto olisi erään Mieslahtelaisen, Kunnanhallitukseen varsinaisjäsenenä kuuluvan, keskustaa edustavan miehen auto. Pitäisihän aikamiehen osata jo liikennesäännöt, eikä näyttää tuollaista hullua ja älytöntä kaahailuesimerkkiä sitä vielä vastaanottaville nuorille. Ihmetellään syvästi. Poliisille on ilmoitettua asiasta jo useampaan otteeseen. Rauhoitahan kaasujalkaa vielä kuin mitään ei ole sattunut. Jesaja on puhunut.
Hullua ajoa mustalla Suzukilla
64
340
Vastaukset
- Joojoopärisee
Paska puhetta mutta uskon silti
- Koirenulkoiluttaja
Taitaa poeka ajjaa isänsä nimissä olevalla aatolla, o tullu itelläkkii nähtyä kysseine autorottelo rälläämäs kylillä
- Ei_ahda
Ihme ku ei oo löpö vehe ja ei oo mehtäkonneen turpo kylessä
- Täyzillä
Täyziiii
- saattaaolla
onko sorakeisarilla uus ralliauto? jos se se vuan testailee sitä kylillä asfalttirinttie varten
- Apuaonsaatavilla
Jos ahdistaa soita numeroon 0208 377 577 Se auttaa :)
- Kiskoi
Minulla on kova tunne että kissatkoiria
- Turpakiinni666
No eikö tämä nyt ole ihan normaalia paltamon nuorten ajanvietettä johon on totuttu... turha isojen kaupunkien kermaperseijen tulla motkottamaan kun itte eivät uskalla ökybemareilla ja mersuilla tulla näyttämään.
- Mersuonäkänen
Mulla on mersu ja se on kumminkin kakslitranen ja siinä on ainaskin 75hevosvoimaa. Se sutii.
- Asiaukko
Ei taija öky olla?
- Mersuonäkänen
On se on kunnon öky auto. Olen suunnitellut turboa mutta äly ei riitä sellaiseen. Se on w123 kunnon öky.
- Asiaukko
Onha tiisseli rönttä
- Mersuonäkänen
No mikäs muukaan. Kunnon teho helvetti. Jää kylänbemarit savunpeittoon.
- Asiaukko
Seo oikkee asenne
- Euroshopperjonne57
Ja mullakin on mersu ja siin on ainakin 20tuumaset vanteet
- Mersuf
minä oon maori ja minä oon mies mulla on bemari ja kaenalot hies. Kylhä sen tietää nuo bemarijepet, hengetönnä ei kolomikymppisiä nää ku auto on pylvään ympärillä nätillä solmulla sen kerran ku sattuu toimimaan. yhen paltamolaisen bemarikuikkanan tyttökaveri otti multa viikonloppuna poskeen mun autossa. erimerkillä sitä viedään bemaristeilta tytöt.
- Jeesus_on_paikalla
Rauhotutaampas nyt ;)
- Paltimore
Olkaa saatana hiljaa jos ette osaa muuta ku kitistä kaikesta!
- Voisavikakka
Ahdistaako?
- D24
ei ahda
- kavereit
Mulla on kans 75hevosvoimalla varustettu mersu
- Turpohuutaa1234
D2.4 huutaa nii muut on hiliaa
- volvoko
työjuhta huutaa niii kaikilla ei oo kivaa
- Kattopitkät69
Olivat senki kiäntännä selällee johonki pelto aakeelle. Kaiken mualiman juttuja...
- punaisentalonvanhus
Onse ihmeellistä kun aina ajattaan kaasulattissa ikkunani alta talvella se valkea volvo ja kesällä tämä suzuki...... tulkaahan vielä pihalle ärryytämään niitä vehkeitanne.
- Tullaankylään666
Joo no myö lyyää deeku kassaan ni katellaa joku päeväHHÄHÄHÄHÄHÄÄHÄÄ
- Kissatkoiriaon
Olen sitä mieltä että koirat ovatkin oikeasti kissoja.
- Saatananvittu6669
Sinä oot hiliaa ja kuuntelet ku turpo töhisööö
- Kissatkoiriaon
Vittu jos kissat on koiria nii onse d24 kyllä kultaa
- kylläahtaa
kaikkiin vaa suoraputki ja vitusti mustaa
- Töhisöö
Olen samaa mieltä kanssasi
- Kullinikeuliiparemmin
Taitaa olla ensimmäinen susuki tällä kylällä joka ei keulaa nosta
- Määräaikaiskatsastus
Onkohan kylän nuorison autoissa leima voimassa puolissakaan, epäilen.
- hupiukko666
Älä leiki jeesusta
- Hintti77
Poijjat... nyt on joojoossa suora putki
- Hetero77
Eipä nyt poiketa asiasta homo
- Mailmanmatkaaja669
Onks tääse biisimaa????
- dätzkunkaane
jubelix töhinällä lyön kohta sinnuo
- törisee
kaikesta sitä jaksetaan itkeä kun ei muuta tekemistäkään tunnu olevan.
- Itkettää_niin_pirusti
Eihän me mitään itketä vaan suunnitellaan
- mitähelvettiläistä278
nonnii tietääpähä pysyä paltamosta helevetin kaukana.
- Uisettiä
Paltamohan on hyvä paikka. Pelottaako?
- kadetopel
vähäsen pelottaapi nämä autopuhheet. ottaa papan ooppeli ja tärräytellä järkejjään paskaksi nuo rottelot.
- kylläahtaa
ahtaakoha se sukisuki
- Euroshopperjonne57
Ihan varmasti suhisoo
- Turbosuzuki123
varmasti ahtaa jos näi paljo herättää mielipahaa.
- Euroshopperjonne57
Ja edelleenkään se ei törise ja se ei ole musta.
- Valojatauluun
Elekee vauhkoontuko yhe ihmisen hauskanpijosta. Menkää ja tehkää itehi jottai samallaista ni tiiätte ettei se oo näi ison uutisen arvonen.
- Euroshopperjonne57
Täällähän on mukava kirjotella ja välillä kossua maistella. Ni saadaanhan tästä vielä mukava juttelu käyntiin
- ahtosusuki
suhinavaakäypi
- Väljäpaska
Suhina taija käyvä siinä vehkeessä muualta ku vuotavan kannen välistä
- Voisavikakka
Sun peräaukostako puhut?
- Kyrpälänpentti
Sinun hondasta puhun
- Sukkulavenukseen
Melko säälittävä auton nappula se susukin sukkula
- Kikkelikakassa
Niimpä, joutasi sinun perseeseen semmone laukasta
- Vanhaliitto69
Minullakin nuoruuvessa oli semmoinen d2.4... voimaa oli siinä vehkeessä vaikka muille jakaa. Lämmöllä muistelen uljasta ajokkia...JA MUSTAA PUKKASI KU LÖI DAEWOON AHTIMEN KYLYKEEN hahahaha
- väliahonisäntä
vähän päivitystä. elikkä tännään aamusella kiertelin mehtäautoteitä ja kylläpä on hyvät hakkuuaukeat tullu kun metsurit lyönynnä nurin. Sehän tietää vain hyvää rupukkakautta. Aukeilla kun rupukat yleensä kasvaa.
- esukkata
hiljaseks män..
- oxoxaiai
Jesaja jos pittää lärvisä kiinni vielä kun pystyy sen vapaaehtosesti pitämään kiinni,
nasahtaa whippi niskaan seuraavalla kerralla kun suus avaat- Jesajat
Ajahan sinä lötjöturpa jatkossa iisimmin, tai loppuu tuo liikkumispuoli kokonaan.
- xoxozå
hoiiii, ooksie joku polliisi?
- Buum_bich
Servattu mikä servattu.
- lipetavieläkuvoit
Hulluilla o halavat huvit, kunnes osuu ja sattuu!!
- Tosi_on666
Se on taito joka näillä kuskeilla pitää ajokin tiellä eikä raha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865