Kyseessä Finnmatkojen lomelento Rodokselle, ajattelin tilata muutaman pöntön viiniä ja ehkä väkeviä pari litraa paluulennolle. Nyrpisteleekä lentoemot mun tilaukselle, ymmärtääkseni Eu maasta saa tuoda omaan käyttöön.. Lähtö on parin viikon päästä joten toivon pikaista vastausta.
Paljonko voin tuoda viiniä lomalennolla
viininystävä
2
145
Vastaukset
- 0080
Tullimääräykset eivät rajoita aikeitasi. Lentokoneessa on kuitenkin tilaa rajallisesti, joten neuvoisin kysymään asiaa suoraan Finnmatkoilta sähköpostitse. Muidenkin matkustajien tavaroiden on mahduttava koneeseen. Muita esteitä ei ole.
Väkevät kulkevat käytännöllisemmin ja tulevat halvemmaksi, jos ostat ne muovipulloissa supermarketeista Rodoksella ja pakkaat ruumaan menevään matkalaukkuusi. - Taxfreefree
Se on varmaan 4 litraa vinkkua, 1 l väkeviä ja 1 l max 22 %. Tilaa tuotteet vasta koneessa paluulennolle, ni voit kysästä emoilta, mitä saat ostaa ja tuoda Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823