Mitenkäs voisin kouluttaa labradorinnoutaja urostani kun ollessamme linnustamassa koira kyllä hakee ammutun linnun muttei tuo sitä luokseni vaan juoksee sen kanssa pitkin peltoa.
Joudun houkuttelemaan kauan ennenkuin se suostuu sen minulle suustaan pudottamaan.
Urokseni on 1,5 vuotias.
Koirani ei tuo saalista minulle
6
243
Vastaukset
- Rotuyhdistykseenmars
Otappa yhteyttä rotuyhdistykseen ja mene taitavan kouluttajan luokse.
Ne neuvovat paremmin kuin yksikään täällä. - labbis1
No, yritän neuvoa. Eli harjoittele, dameilla ensin, ja jos koirasi on sutkoht. tottelevainen, kutsu sitä, kun sillä "saalis" sussa. Kun se luovuttaa, kehu sitä. Riistan kanssa sama juttu. Mistäpäin olet voitas ottaa koulutusoppitunti.
- Labradori
Olen täältä Varsinais-Suomesta. Mistäspäin sinä?
Koirani on tosiaankin muuten tottelevainen ja kärsivällisyyttä riittää, mutta tämä saaliin tuominen kun saataisiin vielä kondikseen.
Tosi on eiku toistoja ja tehtävän kuva selväksi vaikka toisen koiran käytöstä seuraten,ja kannattaa ajaa pitkäkin matka kun näin että olisit saaamassa apua labbis1. Kaverini ajokoira ei hakenut itse jänistä vaan ryntäsi ajon lähestyessä jäniksen perään,siinähän ajon ottanut koira on usein takamatkalla,ja kun ammuin se varasti eläimen ja alkoi syömään.Kerran repi riista repun ,pussin ja söi kotimatkalla auton perällä jäniksen jalat,reppu roikkui korkealla pakun katon rajassa. Sen emäntä pelasti sen hengen tulemalla väliin kun kamu häpesi ja oli jo lahtaamassa sen,siitä tuli iso läski kotikoira.
- Kokemuksesta
Kokeile vaihtaa makupalaan riista.
- artisti2020
Mun koira tuo mulle sunnuntaihesarin, vaikken oo sitä ees tilannut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694