Koirani ei tuo saalista minulle

Labradori

Mitenkäs voisin kouluttaa labradorinnoutaja urostani kun ollessamme linnustamassa koira kyllä hakee ammutun linnun muttei tuo sitä luokseni vaan juoksee sen kanssa pitkin peltoa.
Joudun houkuttelemaan kauan ennenkuin se suostuu sen minulle suustaan pudottamaan.
Urokseni on 1,5 vuotias.

6

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rotuyhdistykseenmars

Otappa yhteyttä rotuyhdistykseen ja mene taitavan kouluttajan luokse.

Ne neuvovat paremmin kuin yksikään täällä.

• labbis1

No, yritän neuvoa. Eli harjoittele, dameilla ensin, ja jos koirasi on sutkoht. tottelevainen, kutsu sitä, kun sillä "saalis" sussa. Kun se luovuttaa, kehu sitä. Riistan kanssa sama juttu. Mistäpäin olet voitas ottaa koulutusoppitunti.

• Labradori

Olen täältä Varsinais-Suomesta. Mistäspäin sinä?
        Koirani on tosiaankin muuten tottelevainen ja kärsivällisyyttä riittää, mutta tämä saaliin tuominen kun saataisiin vielä kondikseen.

• Tosi on eiku toistoja ja tehtävän kuva selväksi vaikka toisen koiran käytöstä seuraten,ja kannattaa ajaa pitkäkin matka kun näin että olisit saaamassa apua labbis1. Kaverini ajokoira ei hakenut itse jänistä vaan ryntäsi ajon lähestyessä jäniksen perään,siinähän ajon ottanut koira on usein takamatkalla,ja kun ammuin se varasti eläimen ja alkoi syömään.Kerran repi riista repun ,pussin ja söi kotimatkalla auton perällä jäniksen jalat,reppu roikkui korkealla pakun katon rajassa. Sen emäntä pelasti sen hengen tulemalla väliin kun kamu häpesi ja oli jo lahtaamassa sen,siitä tuli iso läski kotikoira.

• Kokemuksesta

Kokeile vaihtaa makupalaan riista.

• artisti2020

Mun koira tuo mulle sunnuntaihesarin, vaikken oo sitä ees tilannut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      167
      2602
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      714
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe