Seksiä ja fysiikkaa

yhkis

Katselin tylsistyneenä fysiikanluokkamme seiniä. En olisi istunut täällä, ellei olisi ollut aivan pakko. Aaltoliikettä käsittelimme, lukion eka luokka vasta meneillään. Edelliset kurssit olivat menneet heikosti, mutta yritin jatkaa vain sitkeästi. Enää muutama minuutti ja kellon viisarit siirtyivät haluamaani kohtaan. 15:00, perjantai-iltapäivä. Tapansa mukaan opettaja Jaakko Silvennoinen piti meitä yliaikaa, kun hän viimein ilmoitti tunnin loppuneen, hän käski minua jäämään luokkaan. Hänellä oli jotakin tärkeää asiaa. Kauhuissani mietin mitä hänellä voisi olla, olin ollut kyllä ahkera, tein kyllä parhaani. Ystävättäreni kävelivät luokasta pois ja meidän luokan Sami virnisteli minulle.

Luokka tyhjeni, ovi sulkeutui ja Jaakko istui pöytänsä viereen. Hän veti salkkuaan hieman lähemmäksi itseään ja pyysi minua luokseen. Varovasti kävelin luokan etuosaan ja yritin näyttää itsevarmalta. ”Kuules, arvosanasi ovat olleet aika heikkoja tässä fysiikassa..” Hän aloitti. ”Niin, tiedän, mutta tahdon teknilliseen, joten minun on pakko lukea fysiikkaa.” Vastasin varmana ja katsoin ympärilleni. Gammasäteilymittari lojui vasemmalla, luokan takaosassa oli jokin heilurijuttuihin liittyvä, en muistanut enää sen nimeä. ”Kyllä me sinulle paremmat numerot saadaan”, Jaakko sanoi ja virnisti poikamaisesti. Ajattelin peloissani montaako lisätuntia hän ehdottaisi, ja yllätyin kun hän nousi seisomaan ja astui lähemmäksi. Hänen jäntevä vartalonsa oli jännittynyt. Tummanruskeat, hieman kiharat hiukset olivat vedetty taakse. Hän tuijotti minua suoraan silmiin, hänen tummat silmänsä tuntuivat nuolevan ihoani ja minua. Katsoin häntä hämmästyneenä ja kysyin: ”Mitä tarkoitat?” ”Tätä.” Hän sanoi, laittoi kätensä selkäni taakse ja suuteli minua pitkään. Yllätyin ja vetäydyin kauemmaksi. ”Siis.. Mitä?” Kysyin ja olin hieman hengästynyt. ”Anna nyt kun Jaakko-setä näyttää, katsos..” Hän sanoi ja painautui jälleen minua vasten ja antoi kätensä valua paitani alle vasten selkääni. Hän suuteli kaulaani ja huuliani. En enää laittanut vastaan. Päätin antautua karhumaiselle fysiikanopettajalleni parempien numeroiden toivossa.

Jaakko kaatoi minut etupulpetille ja katseli hoikkaa vartaloani. Hän liu’utti käsiään vartaloani pitkin, sävähdin kun hän antoi kätensä koskettaa vaginaani housujeni läpi. Levitin vaistomaisesti jalkojani ja Jaakko veti minua lähemmäksi itseään. Hän kumartui päälleni ja suuteli rintojani paitani läpi. Varovasti hän nosti paitaani ja huokaisi nähdessään sievät rintani. Hymyilin ja hän hymyili minulle. Tuttu pilkahdus kävi hänen katseessaan, kun hän suuteli paljastunutta vatsaani. Hän laski hitaasti housuni alas ja tarjosin itseni hänelle. Hän suukotteli vaginaani pikkuhousujeni läpi ja sai minut huokailemaan....

Lue koko tarina täältä:
http://seksitarinat.koeajo.com/nuoret-tytot/seksia-ja-fysiikkaa/

2

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lastilasse

      Tälle lensi lastit

    • parempiakino

      Ei ollu kauheen hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe