Tytöt vastatkaa, miksi suurin osa teistä panikoi aina etukäteen lääkärintarkastuksia koulussa? Meillä 9. luokan tarkastukset alkavat ensi viikolla ja muijat ovat panikoineet niitä jo monta päivää. Jännitättekö riisumista lääkärin edessä vai mitä? Ihan tiedoksi vaan, eivät ne koululääkärit tee tarkastuksia pervouttaan niinkuin joskus väitetään.
Tytöt: lääkärintarkastus
13
3330
Vastaukset
- tyttö
meillä ei ees mitää alastomuus-tutkimuksii oo ollu -> ei oo jännittäny.. mut siitä ujostelusta se varmaa yleensä johtuu, vaikka ei olettaiskaa et siihen liittyy mitää pervoa. jotku laihuttaa ennen punnitusta :O
- girly...88
ei meillä vaan ketään panikoinu... en mä eikä mun kamut
- -sussa-
no meijän koulus kaikki panikoi jos se onkin mies lääkäri.. ja entäs jos se menee herkille alueille... mua hävettää koska oon niin lihava... mut jokaisella on omat mietteet
- mielipide
-sussa- kirjoitti:
no meijän koulus kaikki panikoi jos se onkin mies lääkäri.. ja entäs jos se menee herkille alueille... mua hävettää koska oon niin lihava... mut jokaisella on omat mietteet
No lääkärihän se mieskin on, mutta on se ihan ymmärrettävää että nainen ei olisi yhtä tympeä. No mutta katsooko/kokeileeko ysillä lääkäri yleensä herkkiä alueita?
- vilauttelija neiti:)
mielipide kirjoitti:
No lääkärihän se mieskin on, mutta on se ihan ymmärrettävää että nainen ei olisi yhtä tympeä. No mutta katsooko/kokeileeko ysillä lääkäri yleensä herkkiä alueita?
ei se kokeile herkkiä alueita..ainakaan kun minä olin ysillä.. :)
mutta voitko kuvitella että me jouduimme ala-asteella, en muista oliko 5 vai 6 luokalla, näyttämään mies lääkärille "alapään kehityksen", hän nousi pienen keskustelun jälkeen ylös tuolilta(kun oli sen ajan katsellut jonnekkin aivan muualle kuin silmiin, hänellä oli isot pyöreät lasit muistan hyvin) ja sanoi tyyliin että "vilkaistaampas tuonne alas". sitten hän kyykistyi siihen eteeni ja odotti että lasken housuni..muistan myös kun hän oli siinä kyykyssä ja sanoi että "laske vielä vaan".. siinä oli kiva seisoskella.....
se oli kauheaa!! sitä mietittiin tyttöjen kanssa ettei suostuta mutta ei kukaan uskaltanut kieltäytyä tilanteen tullen..
entiedä oliko se normaalia lääkärin tomintaa, näin nyt kun tuli mieleen, tekiköhän hän pojille saman..? - midnight
vilauttelija neiti:) kirjoitti:
ei se kokeile herkkiä alueita..ainakaan kun minä olin ysillä.. :)
mutta voitko kuvitella että me jouduimme ala-asteella, en muista oliko 5 vai 6 luokalla, näyttämään mies lääkärille "alapään kehityksen", hän nousi pienen keskustelun jälkeen ylös tuolilta(kun oli sen ajan katsellut jonnekkin aivan muualle kuin silmiin, hänellä oli isot pyöreät lasit muistan hyvin) ja sanoi tyyliin että "vilkaistaampas tuonne alas". sitten hän kyykistyi siihen eteeni ja odotti että lasken housuni..muistan myös kun hän oli siinä kyykyssä ja sanoi että "laske vielä vaan".. siinä oli kiva seisoskella.....
se oli kauheaa!! sitä mietittiin tyttöjen kanssa ettei suostuta mutta ei kukaan uskaltanut kieltäytyä tilanteen tullen..
entiedä oliko se normaalia lääkärin tomintaa, näin nyt kun tuli mieleen, tekiköhän hän pojille saman..?Meil ei ainakaa oo joutunu mitää semmosta tekee.. Kuulostaa kauheelta! Hyi... No joka tapauksessa meil vaa piti riisuutuu alusvaatteisilleen. Ja mitä joku terkkari voi mukamas kattoo meiän tyttöjen alapäästä muut ku karvoi (tai ei karvoja)? Musta aiheetonta hommaa...
- !!!!Höh!!!!
Minua ainakin riisuminen jännittää eniten. Sitäpaitsi, siellä huoneessa on kuitenkin kylmä kun ilkosillaan on.
- minä
jos lääkäri käskee sun riisua alusvaatteille, niin voit haistattaa ihan päin naamaa ja lähtee nostelee! sehän ei todellakaan kuulu lääkärin työhön tavallisessa terveystarkastuksessa!
hei haloo, eikö nyt järki sano, että se ei kuulu asiaan! tai en oo ikinä semmosesta ainakaan kuullu ja omatkin tarkastukset on jo moninkertasesti takana!
- jenni
ne on näitä tyttöjen murrosiän omia juttuja! kuhan esittävät "kuinka hirveetä on riisuutua terkkarin edes" ym... :)
- oona
mua ainakin jännittää siellä käynti ja lääkärissä yleensäkin. tietty sitten vielä aina pitää riisua alusvaatteille ventovieraiden ihmisten edessä. lisäksi on aina pieni pelko siitä, joutuuko rintsikat tai pikkarit vielä ottamaan pois.
- meillä myös
Muijat panikoivat myös meillä tarkastuksia ihan sikana. "Onko se mieslääkäri?" No, voi kauheeta! "Pitääks siellä olla alasti?", "Kattooks se rinnat?", "Kattooks se karvat?" jne... Kyllä.
- Anonyymi
Mulla sanottiin että mene tutkimus pöydälle makaamaan lääkäri veti pikkuhousut alas ja sitten terkkari suihkutti vettä kovaa pimppiin
- Anonyymi
Mulla vaan sanottiin että mene tutkimus pöydälle makaamaan lääkäri veti pikkuhousut alas ja sitten suihkutettiin hanalla alapäähän kovaa vauhtia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/16410095Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1284233- 1133969
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24413810- 603507
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint512779Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras192236- 571999
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201581Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu101401