Vastaanottokeskus Paltamoon

Rärmäspe

HeipS! mielestäni Paltamoon vois perustaa vastaanottokeskuksen,, johon majoitettasiin näitä pakolais-parkoja, jotka on niin traumatisoitunet, etteivät tule muuala toimeen. ette tiedä mitä kaikkea he on juotunut kokemaan minä tiedän. olen käyny kansan opistossa kurssinkin. Vahvaa osaamista olisi esimerk. työvoima talon toiminnan johtajissa tai toimi henkilöissä, mm. media alan osaajia. Rajat auki!!! Enme voi valita ketä tulee suomeen!!

12

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etköpystyparempaan

Olipa alakuloinen provon yritys,todella väsynyt ja lapsellinen!

• rärmäspe

ei tartte heti alkaa arvosteleman rumasti vaikka ootkin eri mieltä

• Vitunoloa

Otahha viestiketjualottaja muutama matu kotiisi ku kerta nii vitusti tykkäät maahatunkeutujista.

• Macce69

Jösses sentään että taas keskustelu rönsyilee. Ootte tosi tyhmiä paltamolaiset

• bulkju

uimalla suomeen tullet syyrialais perhet voisivat perustaa vaikapa uima kouluja minä olen opsikelut ulko maila ja asunnut kuukauven sielä nyt olen sosun sassiakas ja toimitaja

• vituhyväidea

joo uimakoulu muille pakolaisille, uikaa perkele kilpaa takasi mistä ootte tulleet... saatatte saaha vielä mitalin.27

• karvaapinax

pERUSTAKAA Venekauppa menee mustille.

• Anonyymi

Up.

• Anonyymi

Minä oon lukenut niiden kantavan kaikenlaisia tauteja ja loisia, täällä he pääsee sitten heti terveydenhuoltoon ja suomalainen siirtyy jonon jännille.

• Anonyymi

Ei ne missään Paltamossa kauan pysy. Heti ensimmäisellä Kelakyydillä ovat Helsinkiin pyrkimässä

• Anonyymi

Aloittajan kotiin 30 somppua noin aluksi ja hän itse maksaa kulut.

• Anonyymi

Äänestäminen pitäisi korvamerkitä, suvakkeja äänestäneet maksaisi keskenään aiheuttamansa kulut.
      Tässä olisi oikeasti ideaa, ei saisikaan demarisuvakki mustaa ihan ilmaiseksi muitten rahoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      3285
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2609
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      449
      1540
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1416
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1361
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      550
      1331
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      114
      1322
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113