HeipS! mielestäni Paltamoon vois perustaa vastaanottokeskuksen,, johon majoitettasiin näitä pakolais-parkoja, jotka on niin traumatisoitunet, etteivät tule muuala toimeen. ette tiedä mitä kaikkea he on juotunut kokemaan minä tiedän. olen käyny kansan opistossa kurssinkin. Vahvaa osaamista olisi esimerk. työvoima talon toiminnan johtajissa tai toimi henkilöissä, mm. media alan osaajia. Rajat auki!!! Enme voi valita ketä tulee suomeen!!
Vastaanottokeskus Paltamoon
12
499
Vastaukset
- etköpystyparempaan
Olipa alakuloinen provon yritys,todella väsynyt ja lapsellinen!
- rärmäspe
ei tartte heti alkaa arvosteleman rumasti vaikka ootkin eri mieltä
- Vitunoloa
Otahha viestiketjualottaja muutama matu kotiisi ku kerta nii vitusti tykkäät maahatunkeutujista.
- Macce69
Jösses sentään että taas keskustelu rönsyilee. Ootte tosi tyhmiä paltamolaiset
- bulkju
uimalla suomeen tullet syyrialais perhet voisivat perustaa vaikapa uima kouluja minä olen opsikelut ulko maila ja asunnut kuukauven sielä nyt olen sosun sassiakas ja toimitaja
- vituhyväidea
joo uimakoulu muille pakolaisille, uikaa perkele kilpaa takasi mistä ootte tulleet... saatatte saaha vielä mitalin.27
- karvaapinax
pERUSTAKAA Venekauppa menee mustille.
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Minä oon lukenut niiden kantavan kaikenlaisia tauteja ja loisia, täällä he pääsee sitten heti terveydenhuoltoon ja suomalainen siirtyy jonon jännille.
- Anonyymi
Ei ne missään Paltamossa kauan pysy. Heti ensimmäisellä Kelakyydillä ovat Helsinkiin pyrkimässä
- Anonyymi
Aloittajan kotiin 30 somppua noin aluksi ja hän itse maksaa kulut.
- Anonyymi
Äänestäminen pitäisi korvamerkitä, suvakkeja äänestäneet maksaisi keskenään aiheuttamansa kulut.
Tässä olisi oikeasti ideaa, ei saisikaan demarisuvakki mustaa ihan ilmaiseksi muitten rahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2323285Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162609Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4491540Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221416Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161361Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501331- 1141322
- 1131245
- 46974
- 66964