HeipS! mielestäni Paltamoon vois perustaa vastaanottokeskuksen,, johon majoitettasiin näitä pakolais-parkoja, jotka on niin traumatisoitunet, etteivät tule muuala toimeen. ette tiedä mitä kaikkea he on juotunut kokemaan minä tiedän. olen käyny kansan opistossa kurssinkin. Vahvaa osaamista olisi esimerk. työvoima talon toiminnan johtajissa tai toimi henkilöissä, mm. media alan osaajia. Rajat auki!!! Enme voi valita ketä tulee suomeen!!
Vastaanottokeskus Paltamoon
9
749
Vastaukset
- etköpystyparempaan
Olipa alakuloinen provon yritys,todella väsynyt ja lapsellinen!
- rärmäspe
ei tartte heti alkaa arvosteleman rumasti vaikka ootkin eri mieltä
- Macce69
Jösses sentään että taas keskustelu rönsyilee. Ootte tosi tyhmiä paltamolaiset
- bulkju
uimalla suomeen tullet syyrialais perhet voisivat perustaa vaikapa uima kouluja minä olen opsikelut ulko maila ja asunnut kuukauven sielä nyt olen sosun sassiakas ja toimitaja
- vituhyväidea
joo uimakoulu muille pakolaisille, uikaa perkele kilpaa takasi mistä ootte tulleet... saatatte saaha vielä mitalin.27
- karvaapinax
pERUSTAKAA Venekauppa menee mustille.
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Ei ne missään Paltamossa kauan pysy. Heti ensimmäisellä Kelakyydillä ovat Helsinkiin pyrkimässä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911