Ainakin koulukotiin ne pitäisi laittaa.
Venäjällä otetaan yhteys vanhempien
työpaikalle, jos lapsi rötöstelee koulussa.
Pahimmassa tapauksessa iskälle tulee
potkut.
Koulukiusaajat vankilaan
3
131
Vastaukset
- ikuinenitku
Suomessa menee vielä noin miljoona vuotta ,ennen kuin koulukiusauksen puututaan.
Yksi syy on,että suurin osa op
ettajista on omana kouluaikaan ollut kiusaaja.
Nasta juttu heidän mielestä.
Mahtavaa,että pystyy tölppöjä kasvattaan! - opejokaonnähnytkaiken
Koulukiusaajat kiusaavat myös opettajia.
Suurinta osaa yläasteen naisopettajista pojat nimittävät huoriksi ( ja sitä rataa).
Jos ope vaatii oikeuksiaan, vanhemmat ja koulutoimi ovat kimpussa.
Esim tuo video opettajan "pimahtamisesta" olisi pitänyt poistaa you tubelta ja
pojille määrätä ankara rangaistus. Koulukiusaajia hemmotellaan opettajien, rehtorien
ja koulutoimen taholta, koska niiden ( monen ) vanhemmat ovat vaikutusvaltaisia. Mun mielestä koulukiusaaja pitäs pistää tekemään 10 min mittainen powerpoint esitys miksi hänellä on oikeus kiusata, miksi kiusaa ja pitäisi pyytää julkisesti anteeksi luokan edessä jossa on kiusattu oppilas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512