Haluan poikaystävän

yksinäinenpien

Äh. Tahon jonkun jätkän rakastavan mua ;_; Haluisin niin paljon jonkun joka oikeesti välittäis musta ja halilis ja ottais kainaloon ja pussailis ja paijailis ja ää yyh yksinäisyys.

37

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porinsnsowl

Kik??

• Aloneri

Haluutko ensin kertoa jotain itsestäs? Vaikka ikä yms perusjuttu?

• yksinäinenpien

En etsi täältä nettisuhdetta, tulin vain avautumaan :D

• Saa5a

Tämähän on sama kuin valittaisit köyhyydestä ohikulkijalle ja hänen tarjotessaan rahaa sanot: "En tarvii rahaa, tulin vaan avautuun." Ota vastaan kun kerta tarjotaan.

• Hei ei se nyt oikeesti voi olla niin paha jos joku tulee randomisti vuodattelemaan Suomi24.seen. Hyvä et saada jotai muitaki keskusteluja sen ainaisen "kyselkää multa mitä vaa" ja muiden loppuunkulutettujen aiheiden keskellä

• Saa5a kirjoitti:

Tämähän on sama kuin valittaisit köyhyydestä ohikulkijalle ja hänen tarjotessaan rahaa sanot: "En tarvii rahaa, tulin vaan avautuun." Ota vastaan kun kerta tarjotaan.

Ja jotkut (kuten ehkä aliittajakin) haluavat kunnollisen suhteen eikä mitään netti"suhdetta" :'D

• TwichTheGamer

oon 12v poika Turusta ja oon vapaa

• Esups
        TwichTheGamer kirjoitti:

Osaatko lukea?

• vaillapoikaystävää
        TwichTheGamer kirjoitti:

Mä voinsin olla sun tyttis

• mulla on sama ongelma

• "Winkwonk", ota yhteyttä nii ongelmasi poistuu heti ;)))

• ParemiPusuMies

Ja jos pusumies ei kelpaa nii meikäläinen voi tulla apuun *wink wink*

• paraspusumies

ja jos ei parempusumies kelpaa niin minä voin tulla apuun *wink wink wink*

• Evp50

Minulla on vähän samanlaanen ongelma, tosin itseaiheutettu. Minulle olis kyllä kumppania tarjolla, mutten oikein haluaisi oman ikäistä naista.
      Minun libido on niin voimakas että tarvitsen siitäkin syystä
      nuoremman kumppanin.

• Naamapuu

Vähä sama ongelma. Tahtoisin rakkaan jätkän tai naikkosen, vaan eipä ketään mukavia ole vapaana.

• blueberryye

Tämä.

• aoi

Mä tahon sun pillua❤️

• miksioimiksi

Minkä takia kaikki jätkät haluaa aina vaan pillua :/

• IhastunutLukiolaispoju
        miksioimiksi kirjoitti:

Minkä takia kaikki jätkät haluaa aina vaan pillua :/

Sitä minäkin ihmettelen. Tuntuvat olevan aika harvassa kaltaiseni, jotka haluaisivat enemmän rakkautta kuin pillua. Sen aika voi sitten joskus koittaa, mutta monilla se on ensimmäisenä mielessä, vaikka ei sen suurempia tunteita olisikaan :(

• kultahippuuut

Jännää tosiaan, ite näen seksin osana parisuhdetta. Tyttönä sanon, että itelleni tärkeintä on se toisen olemassaolo ja yhteinen tunne, muut asiat tulee vasta sen ympärille. Ehkä siksi oon kans alone :)

• kkkoolkid

jos multa kysyttäis et haluisiks panna jotakuta kerran vai olla hänen kanssa yhdessä suhteessa sanotaan ny pari vuotta ni olisin kyl suhteessa mielummin :)

• Lukiolaispoju
        kkkoolkid kirjoitti:

jos multa kysyttäis et haluisiks panna jotakuta kerran vai olla hänen kanssa yhdessä suhteessa sanotaan ny pari vuotta ni olisin kyl suhteessa mielummin :)

Samaa mieltä. Tuntuu, että moni ikäiseni poika olisi toista mieltä

• Esups
        IhastunutLukiolaispoju kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen. Tuntuvat olevan aika harvassa kaltaiseni, jotka haluaisivat enemmän rakkautta kuin pillua. Sen aika voi sitten joskus koittaa, mutta monilla se on ensimmäisenä mielessä, vaikka ei sen suurempia tunteita olisikaan :(

Toihan on täyttä paskaa, ja tiedät sen itsekkin. Et ole uniikki tai omalaatuinen vain koska et halua pillua. Olet aivan samanlainen ja merkityksetön kuin kaikki muutkin.

• miettinytasiaa

Omasta mielestäni seksi kuuluu kyllä parisuhteeseen, mutta se on vain osa sitä. Meillä oli koulussa yks tyttö joka herutti kaikille ja minullekin vihjaili joskus, mutta oli niin paska ihmisenä että sai suksia pellolle (pilannut yhden ystäväni elämän)

• ma voin olla, irak kulini odotaa

• Turkulainenpoika

Missä asut

• Turkulainenn

Missä asut mä asun turussa

• minasomalia

Minä ola somalia turvapaika hakija minä asu epso mina tukka pillu ja karva penis

• Jokugirlvaa

Mäki haluisin jonkun pojan jonka kaa pussailla ja kävellä lumisatees käsikädes ja johon vois vaa liimautuu ku kaikki muu menee päin persettä

• 21vjäbävantaalt

Pistäppä sitten kikkiä tänneppäi ;)

• Mä taas haluaisin tyttöystävän jota voi halata

• Jasmin12

Minkä ikäinen oot? 😊 Oon ite 17 ja tyttö

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      5248
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3553
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2467
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      248
      1513
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      83
      1275
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      136
      1125
    Aihe