Äh. Tahon jonkun jätkän rakastavan mua ;_; Haluisin niin paljon jonkun joka oikeesti välittäis musta ja halilis ja ottais kainaloon ja pussailis ja paijailis ja ää yyh yksinäisyys.
Haluan poikaystävän
37
415
Vastaukset
- Porinsnsowl
Kik??
- Totajooo
Lol et sä oo ees toi
- Aloneri
Haluutko ensin kertoa jotain itsestäs? Vaikka ikä yms perusjuttu?
- yksinäinenpien
En etsi täältä nettisuhdetta, tulin vain avautumaan :D
- Saa5a
Tämähän on sama kuin valittaisit köyhyydestä ohikulkijalle ja hänen tarjotessaan rahaa sanot: "En tarvii rahaa, tulin vaan avautuun." Ota vastaan kun kerta tarjotaan.
Hei ei se nyt oikeesti voi olla niin paha jos joku tulee randomisti vuodattelemaan Suomi24.seen. Hyvä et saada jotai muitaki keskusteluja sen ainaisen "kyselkää multa mitä vaa" ja muiden loppuunkulutettujen aiheiden keskellä
Saa5a kirjoitti:
Tämähän on sama kuin valittaisit köyhyydestä ohikulkijalle ja hänen tarjotessaan rahaa sanot: "En tarvii rahaa, tulin vaan avautuun." Ota vastaan kun kerta tarjotaan.
Ja jotkut (kuten ehkä aliittajakin) haluavat kunnollisen suhteen eikä mitään netti"suhdetta" :'D
- TwichTheGamer
oon 12v poika Turusta ja oon vapaa
- Esups
TwichTheGamer kirjoitti:
Osaatko lukea?
- vaillapoikaystävää
TwichTheGamer kirjoitti:
Mä voinsin olla sun tyttis
mulla on sama ongelma
- ParemiPusuMies
Ja jos pusumies ei kelpaa nii meikäläinen voi tulla apuun *wink wink*
- paraspusumies
ja jos ei parempusumies kelpaa niin minä voin tulla apuun *wink wink wink*
- Evp50
Minulla on vähän samanlaanen ongelma, tosin itseaiheutettu. Minulle olis kyllä kumppania tarjolla, mutten oikein haluaisi oman ikäistä naista.
Minun libido on niin voimakas että tarvitsen siitäkin syystä
nuoremman kumppanin. - Naamapuu
Vähä sama ongelma. Tahtoisin rakkaan jätkän tai naikkosen, vaan eipä ketään mukavia ole vapaana.
- blueberryye
Tämä.
- aoi
Mä tahon sun pillua❤️
- miksioimiksi
Minkä takia kaikki jätkät haluaa aina vaan pillua :/
- IhastunutLukiolaispoju
miksioimiksi kirjoitti:
Minkä takia kaikki jätkät haluaa aina vaan pillua :/
Sitä minäkin ihmettelen. Tuntuvat olevan aika harvassa kaltaiseni, jotka haluaisivat enemmän rakkautta kuin pillua. Sen aika voi sitten joskus koittaa, mutta monilla se on ensimmäisenä mielessä, vaikka ei sen suurempia tunteita olisikaan :(
- kultahippuuut
Jännää tosiaan, ite näen seksin osana parisuhdetta. Tyttönä sanon, että itelleni tärkeintä on se toisen olemassaolo ja yhteinen tunne, muut asiat tulee vasta sen ympärille. Ehkä siksi oon kans alone :)
- kkkoolkid
jos multa kysyttäis et haluisiks panna jotakuta kerran vai olla hänen kanssa yhdessä suhteessa sanotaan ny pari vuotta ni olisin kyl suhteessa mielummin :)
- Lukiolaispoju
kkkoolkid kirjoitti:
jos multa kysyttäis et haluisiks panna jotakuta kerran vai olla hänen kanssa yhdessä suhteessa sanotaan ny pari vuotta ni olisin kyl suhteessa mielummin :)
Samaa mieltä. Tuntuu, että moni ikäiseni poika olisi toista mieltä
- Esups
IhastunutLukiolaispoju kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen. Tuntuvat olevan aika harvassa kaltaiseni, jotka haluaisivat enemmän rakkautta kuin pillua. Sen aika voi sitten joskus koittaa, mutta monilla se on ensimmäisenä mielessä, vaikka ei sen suurempia tunteita olisikaan :(
Toihan on täyttä paskaa, ja tiedät sen itsekkin. Et ole uniikki tai omalaatuinen vain koska et halua pillua. Olet aivan samanlainen ja merkityksetön kuin kaikki muutkin.
- miettinytasiaa
Omasta mielestäni seksi kuuluu kyllä parisuhteeseen, mutta se on vain osa sitä. Meillä oli koulussa yks tyttö joka herutti kaikille ja minullekin vihjaili joskus, mutta oli niin paska ihmisenä että sai suksia pellolle (pilannut yhden ystäväni elämän)
ma voin olla, irak kulini odotaa
- Turkulainenpoika
Missä asut
- Turkulainenn
Missä asut mä asun turussa
- minasomalia
Minä ola somalia turvapaika hakija minä asu epso mina tukka pillu ja karva penis
- Jokugirlvaa
Mäki haluisin jonkun pojan jonka kaa pussailla ja kävellä lumisatees käsikädes ja johon vois vaa liimautuu ku kaikki muu menee päin persettä
- 21vjäbävantaalt
Pistäppä sitten kikkiä tänneppäi ;)
Mä taas haluaisin tyttöystävän jota voi halata
- Jasmin12
Minkä ikäinen oot? 😊 Oon ite 17 ja tyttö
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125