En jaksa enää ymmärtää, naisena, miten ovat niin viisaita nämä Viitasaaren miehet omasta mielestään. En yleistä kaikkiin!!! Mennentullenjapalatessa tulee suusta sanoja perätysten joiltakin, joita eivät varmaan itsekkään muista sen sanomansa jälkeen. Paljon nähneenä ja kokeneena joudun tätä huokailemaan. Ei tämä ole herrankukkaro kenellekään. Elämäni käsikirjoitus on minut tänne tuonut. En tiedä miten se tarina jatkuu minun kohdalla, mielenkiinnolla seuraan tulevaa tarinaani. Itse en ohjaa! Voisin samalla mainostaa ystäväni Margit Kinnusen kirjaa; Tietoisuuden portailla- askelmina oman kehon chakrat. On muuten ensimmäinen kirja elämässäni, jonka aion lukea ja toivottavasti tuntea aidosti sen viestin. En ole ollut kirjalukuihmisiä aiemmin. Tätä silmäilin ja aihe kiinnostaa itseäni. Kuunvärinä blogista; kun ympärilleni katselin, niin mustia höyheniä vain näin. Kai ne oli tarkoitettu minulle nyt. Astianpesukone reistaa, ihmissuhde rakoilee ja ylimääräinen rahanmeno auton suhteen. Tätähän se elämä on.
Miesten aivot ja onko niillä järkee olemassa?
eiköneymmärrä
1
207
Vastaukset
- pulveivarit
Löylykauhaa Laukaasta löytyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592737Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 261149
- 511110
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083