Hyvä palstalaiset

Ilmannimi2

Tämä palsta on mennyt kyllä ihan pilalle. Ihmiset tappelee keskenään. Monilla on paha mieli. Joitakin kiusataan. Sellainen ihana yhteisö missä toisia tuetaan ja tsempataan ja yhteisö missä minut otettiin hyvin vastaan on hävinnyt. Mitä tälle on käynyt? Ei kai se tosirealisti Kokkola onnistunut saamaan ihmisiä toisille suuttumaan? Kiitän kaikkia mukavia ihmisiä että juttelitte minulle. Kiitos en lähde täältä palstalta pois vaikka minua ei enää usein näy. En vain halua lukea miten ihmiset haukkuvat toisiaan. Toivon että jokaisella teillä on edes jokunen ystävä joka teitä tukee ja hyväksyy teidät sellaisenaan kuin ootte. Jokaisessa ihmisessä on hyvää ja jokainen ihminen on tärkeä. Jokaisella ihmisellä on oikeus olla onnellinen ja loppujen lopuksi ei se meille muille kuulu millaisesta elämästä pitää. Se mikä on toisen mielestä typerää käytöstä voi olla toisen mielestä hyväksyttävää. Eikä me voida toisia muuttaa ja eikä kaikista tarvitse pitää tai sietää. Sellaista ihmistä jota ei halua nähdä tai lukea tai kuulla ei ole kenenkään pakko sietää... Toivottavasti tämä viesti saa sellaisen rauhan tänne etteivät ihmiset saa toisiaan enää itkemään. Anteeksi kun puutun asiaan josta en tiedä mitään ja mikä ei minulle kuulu. Kaihoten muistelen aikaa kun täällä oli kivaa jutella mutta hyvää aikaa ei voi ehkä saada takaisin. Voimaa lähetän kaikille. Älkää ymmärtäkö väärin. Näkemiin

19

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipa sitte enempi ku hyvin sanottu. jäbällä on paljolti saman suuntaiset mietteet et hyväksy toinen ihminen semmosena kuin hän on niin tuut ihtekki hyväksytyks myös niitten virheittes kans.. :)

    • Joskus tulee riitoja ja ihan syystä.. Tottakai olisi hyvä jos välit voisi selvittää, ilman että kaveruus katkeaa.. Mutta aina ei käy niin, jos asiaa ei saa ratkaistua kunnolla.

      Minä en voi sietää kaikkea tyhmyyttä ja käyttäytymistä, varsinkin kun olen oikeassa ja toinen ei sitä tajua..

      Miksi roikkua kaverin perässä, joka ei minulle juttele tai kysy kuulumisia?? Ja edelleen järkevä varattu nainen ei elä pervojen ja muiden miesten ihailussa. Se ei ole oikein ja johtaa vaikeuksiin! Fiksu ystävä tajuaisi neuvoni ja ottasi oppia.

      Ja se loukkaa että Toljanteria on syytetty ihan suotta..

      • Miltä kuulostaisi, jos alkaisit elää sun omaa elämää? Koska sulla ei TODELLAKAAN ole mitään oikeassa olemisen privilegiota mun käyttäytymisen suhteen.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Miltä kuulostaisi, jos alkaisit elää sun omaa elämää? Koska sulla ei TODELLAKAAN ole mitään oikeassa olemisen privilegiota mun käyttäytymisen suhteen.

        Todista väitteesi sitten.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Miltä kuulostaisi, jos alkaisit elää sun omaa elämää? Koska sulla ei TODELLAKAAN ole mitään oikeassa olemisen privilegiota mun käyttäytymisen suhteen.

        No olit väärässä pervolle lepertelyn suhteen ja väärässä kun petyit Tonttuun.. Väärin on myös flirttailla uimaripojulle kun varattu olet.


      • ei-samaa-nimittäjää

        Siinä on kyllä kaksi naista niin ääripäistä kuin vain olla ja voi.


    • Kylmät__kädet____

      Koitetaan pitää positiinen mieli ja kannustakaamme toisiamme jatkossakin. Nämä hyväntuuliset kaupunkipalstat ovat katoava luonnonvara. Katsokaa esimerkiksi Lieksapalstan menoa.

      Kaikesta huolimatta mukavaa viikonloppua kaikillr :-)

      • Mukavaa se olisi jos palstalla tultaisiin toimeen ja juteltaisi eri aiheista.. Mukavaa viikonloppua sinullekkin kylmät kädet!


    • Rytimäkeläinen

      Kyllä tämä palsta muuttuisi heti kerralla paremmaksi, jos täältä saataisiin savustettua ulos tuo halkokarin haiseva mätämuna.

    • naarasten-tappelua

      Kuten eräällä toisella saitilla osuvasti sanottiin.

    • Mikä muurahaiskeko tämä on?

      • Anonyymi

        Tosirealisti on kokkojokilaakson keisari


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta kaikille ihmisille!onpa hienoa kun on tämmöinen viestiketju aloitettu,voitais kaikki puhua pelkästään positiivisista asioista,niin se lisäisi hyvinvointia.

      • Anonyymi

        Eli puhuttaisiin auton akuista ja labranäytteistä. Positiivisuus kuuluu sähköoppiim ja sairaalatermistöön. Muussa tapauksessa phumme myönteisyydestä (kielteisyydestä), hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli puhuttaisiin auton akuista ja labranäytteistä. Positiivisuus kuuluu sähköoppiim ja sairaalatermistöön. Muussa tapauksessa phumme myönteisyydestä (kielteisyydestä), hah hah haaa!!!...

        Ressu on taas oikeassa: "Niinku niinku niinku ja niinku, ko soon niinku niin positiivista, ko alakaa niinku positiivisesti niinku aattelee"...


    • Anonyymi

      Iskä ota aamulääkkeet ja ole tänään juomatta. Huomenna tulee siivooja ja avustaja käyttää lähtee mukaan apteekkiin.

    • Anonyymi

      Miksi puolustatte Tosirealistia? Se on paha ihminen

    • Anonyymi

      Persuministeri Rydman antoi hyvä näytteen A-studiossa mitä hän ajattelee esim. kokkolalaisista suurteollisuusalueella työtään tekevistä. Pitääkö tässä tapauksessa kääntää vain poskea ja odottaa uutta purkausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe