Missä Linux-museo?

Järkihoi

Miks helvetissä meillä ei oo Linux museota? Sellainen tulee oitis perustaa sinne, missä sijaitsi se palvelin minne Linux laitettiin ladattavaksi ysärin alussa.

Eikö suomalaiset oikeesti ymmärrä miten paljon tehdään rahaa turismilla?

Sinne pitää saada se alkuperäinen palvelin sen aikaisessa tunnelmassa. Siellä pitää olla paljon Linux ja Linus matskua lasivitriineissä. Esim. sen ajan olutpullo, sellainen josta Linus on tiettävästi juonut Linuxia kirjoittaessaan. Sellainen kone jolla Linus kirjoitti Linuxin. Manuaaleja ja oppaita joita Linus luki. Valokuvia ym.

Jos Linux olis amerikasta lähtöisin niin siellä olis sellanen museo ja paikalliset ei tietäis minne kaikki rahat laittais joita turistit kantaa sinne selkä vääränä.

Ja Linux-baari. Sellanen pitää olla siinä museon välittömässä läheisyydessä. Joku ottaa tän nyt työn alle.

70

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä hullumpi ajatus.Suomi vaan on se perässä hiihtäjä joka matkii millon Ruotsia milloin Amerikkaa.
      Jos Linux olisi keksitty jossain muualla se olisi julkihallinnon käytössä 100%:sti mutta eihän suomessa voi näin toimia.

    • Anterottt

      Tarkoitat siis ydin museota.
      Ydin Androidin voisi myös sinne ottaa.

    • Kde4everlova

      Ilman muuta. Mutta suomalaisia kiinnostaa työtömyys ja työllistymyys plus muut siihen liittyvät asiat. Valtiota kiinnostaa vaan miten säästetään ja mistä. Omat pussit kasvaa ja kansalaisten hupeaa. Se kertoo paljon mistä säästetään. Mutta ulkoa päin tulot eivät taida kovinkaan kiinnostaa.

      Toishan tuo tietenkin jonkinlaista matkailu tuloa Suomelle, tai ainakin sille paikkakunnalle, mutta ei valtio ala siihen, kun se aloitus tulee liian kalliiksi. Enkä ole nähnyt valtion kovin isoon ääneen edes hehkuttavan Linuxia Suomalaiseksi osaamiseksi.

      Täytyy odottaa ensin kuolemaa, että Suomen valtio antaa asiasta kunnioiusta. parempi kuin Torvalds sanoo sen olevan Ruotsalainen keksintö.

      Toki jos sinulla itsellä on varaa perustaa tuollainen hanke, niin voin itsekin alkaa vaikka satunnaislahjottajaksi hommaan. Rahaa ei hiveänä ole, mutta lahjoituksia on tullut tehtyä jonkin verran.

    • vieno_huttunen

      ja Linux thorvalille ainaski 10 m. korkea patsas, jokatapaiuksessa 2x suurempi mitä Stalinille tehtiin

    • museonhoitaja

      Onhan meillä jo Debian ja RedHat. Niillä kaikki softa on ihan museotavaraa.

      • trollille_monoa

        No ei tosiaankaan ole museotavaraa!


      • Trollille_monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        No ei tosiaankaan ole museotavaraa!

        Kaikki lnuks ydin ohjelmat on museotavaraa.


      • trollille_monoa
        Trollille_monoa kirjoitti:

        Kaikki lnuks ydin ohjelmat on museotavaraa.

        Haista sinä wintrolli vee! Linuxit ei ole museotavaraa. Windows sinne museoon kuuluu!


      • Trollille_monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        Haista sinä wintrolli vee! Linuxit ei ole museotavaraa. Windows sinne museoon kuuluu!

        Windowsiin saa kaikki uusimmat ohjelmat, pelit ja lisälaitteet, ydin linux jakeluihin ei saa mitään joten eiköhän olisi aika haudata linuks ja siirtää se ydin museoon jonne linux kuuluukin.


      • trollille_monoa
        Trollille_monoa kirjoitti:

        Windowsiin saa kaikki uusimmat ohjelmat, pelit ja lisälaitteet, ydin linux jakeluihin ei saa mitään joten eiköhän olisi aika haudata linuks ja siirtää se ydin museoon jonne linux kuuluukin.

        Taas valhetta, kyllä vaan linux-jakeluihin saa uusimpia ohjelmia ja lisälaitteita joten valehtelet. Windows 10:ssä ei toimi kaikki mokkulat tai muutkaa lisälaitteet, ohjelmista nyt puhumattakaan joten windows on aika haudata ja siirtää museoon!


      • Trollille-monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        Taas valhetta, kyllä vaan linux-jakeluihin saa uusimpia ohjelmia ja lisälaitteita joten valehtelet. Windows 10:ssä ei toimi kaikki mokkulat tai muutkaa lisälaitteet, ohjelmista nyt puhumattakaan joten windows on aika haudata ja siirtää museoon!

        Selvisi että M-Karvahattuhan se on tämäkin lässyttäjä.


      • trollille_monoa
        Trollille-monoa kirjoitti:

        Selvisi että M-Karvahattuhan se on tämäkin lässyttäjä.

        Ensinnäkin en ole M-Kar ja toiseksi sinä se täällä lässytät ja vieläpä paskaa.


      • Karvahatulle
        trollille_monoa kirjoitti:

        Ensinnäkin en ole M-Kar ja toiseksi sinä se täällä lässytät ja vieläpä paskaa.

        Kyllä sinä olet, mitä sanoitkaan valehtelusta.


      • Trollille_monoa kirjoitti:

        Windowsiin saa kaikki uusimmat ohjelmat, pelit ja lisälaitteet, ydin linux jakeluihin ei saa mitään joten eiköhän olisi aika haudata linuks ja siirtää se ydin museoon jonne linux kuuluukin.

        Valhe. Windowsille ei ole tehty juuri mitään uusia työpöytäsovelluksia kymmeneen vuoteen.


      • trollille_monoa
        Karvahatulle kirjoitti:

        Kyllä sinä olet, mitä sanoitkaan valehtelusta.

        Minä EN ole M-Kar! Eli sinä joko valehtelet tai olet vainoharhainen.


      • Trollille-monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        Minä EN ole M-Kar! Eli sinä joko valehtelet tai olet vainoharhainen.

        Sinä taidat olla kumpaakin.


      • trollille_monoa
        Trollille-monoa kirjoitti:

        Sinä taidat olla kumpaakin.

        Ei vaan sinä olet.


      • trollille-monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        Ei vaan sinä olet.

        Kommentoinnin ja ulosannin perusteella kuvailet ainoastaan itseäsi.
        Miksi herjaat, luuletko olevasi muita viisaampi?

        Keksi oma n


      • trollille_monoa
        trollille-monoa kirjoitti:

        Kommentoinnin ja ulosannin perusteella kuvailet ainoastaan itseäsi.
        Miksi herjaat, luuletko olevasi muita viisaampi?

        Keksi oma n

        En kuvaile itseäni vaan sua! Enkä ole herjannut vaan sanonut totuuden.
        Keksi sinä itsellesi oma nimimerkki, sinä sen nimimerkin kopioit!


      • trollille_monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        En kuvaile itseäni vaan sua! Enkä ole herjannut vaan sanonut totuuden.
        Keksi sinä itsellesi oma nimimerkki, sinä sen nimimerkin kopioit!

        Kirjaudu rekisteröidyllä nimimerkillä, muuten valehtelet.


      • trollille_monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        Kirjaudu rekisteröidyllä nimimerkillä, muuten valehtelet.

        Kun ei mulla ole rekisteröityä nimimerkkiä!
        En valehtele.
        Mikset itse rekisteröidy vaan sen sijaan käytät toisten jo käyttämiä nimimerkkejä?
        Toivottavasti saat vielä joltain turpiin, senverran täysääliö olet. Sekä psykopaattikin.


      • trollille-monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        Kun ei mulla ole rekisteröityä nimimerkkiä!
        En valehtele.
        Mikset itse rekisteröidy vaan sen sijaan käytät toisten jo käyttämiä nimimerkkejä?
        Toivottavasti saat vielä joltain turpiin, senverran täysääliö olet. Sekä psykopaattikin.

        Eli valehtelit, nimimerkki ei ole sinun ja se on vapaata riistaa.
        Tuo uhkailu ja herjaaminen kannattaa lopettaa, kertoo jotain "älykkyydestäsi"


      • LinuxTubutin
        trollille_monoa kirjoitti:

        Kun ei mulla ole rekisteröityä nimimerkkiä!
        En valehtele.
        Mikset itse rekisteröidy vaan sen sijaan käytät toisten jo käyttämiä nimimerkkejä?
        Toivottavasti saat vielä joltain turpiin, senverran täysääliö olet. Sekä psykopaattikin.

        Kanssasi on mahdotonta siis keskustella asiallisesti.


      • trollille_monoa
        trollille-monoa kirjoitti:

        Eli valehtelit, nimimerkki ei ole sinun ja se on vapaata riistaa.
        Tuo uhkailu ja herjaaminen kannattaa lopettaa, kertoo jotain "älykkyydestäsi"

        Ensinnäkin tuo ei ollut uhkailua vaan toivomus, toiseksi en ole herjannut vaan kertonut totuuden, kolmanneksi en ole valehdellut! Mulla ei ole rekisteröityä nimimerkkiä, mikset itse rekkaa nimimerkkiä?
        Mitä älykkyyteeni tulee niin olen keskivertoa älykkäämpi, toisinkuin sinä!


      • katse_peiliin
        LinuxTubutin kirjoitti:

        Kanssasi on mahdotonta siis keskustella asiallisesti.

        Katso peiliin, itse et edes osaa asiallista keskustelua. Kommenttisi on pelkkää roskaa ja valhetta!


      • Trollille-kenkää
        trollille_monoa kirjoitti:

        Ensinnäkin tuo ei ollut uhkailua vaan toivomus, toiseksi en ole herjannut vaan kertonut totuuden, kolmanneksi en ole valehdellut! Mulla ei ole rekisteröityä nimimerkkiä, mikset itse rekkaa nimimerkkiä?
        Mitä älykkyyteeni tulee niin olen keskivertoa älykkäämpi, toisinkuin sinä!

        Melko sairasta tuollaisia toivoa, ei paljoa taida päässä vilistä.


      • LinuxLelux
        M-Kar kirjoitti:

        Valhe. Windowsille ei ole tehty juuri mitään uusia työpöytäsovelluksia kymmeneen vuoteen.

        Tuohan se vasta onkin valhe, windows sovelluskaupan sovellukset ei ole työpöytäsovelluksia.
        Tässä on sinulle totuutta, Linuxille ei ole tehty koskaan oikeita kunnollisia sovelluksia.


      • LinuxLelux kirjoitti:

        Tuohan se vasta onkin valhe, windows sovelluskaupan sovellukset ei ole työpöytäsovelluksia.
        Tässä on sinulle totuutta, Linuxille ei ole tehty koskaan oikeita kunnollisia sovelluksia.

        Windowsin sovelluskaupassa on kyllä työpöytäsovelluksia mutta niitä on aika vähän.

        Siellä on paljon pelejä yms. viihdettä mutta työkäyttöön tehtyjä on aika vähän.


      • LinuxLelux kirjoitti:

        Tuohan se vasta onkin valhe, windows sovelluskaupan sovellukset ei ole työpöytäsovelluksia.
        Tässä on sinulle totuutta, Linuxille ei ole tehty koskaan oikeita kunnollisia sovelluksia.

        Sellaista käyttöjärjestelmää ei ole olemassa kuin Linux.

        Työkäyttöön tehdyt työpöytäsovellukset on tehty viimeiset 10v lähes aina käyttöjärjestelmille joissa on Linux.


      • katse_peiliin
        Trollille-kenkää kirjoitti:

        Melko sairasta tuollaisia toivoa, ei paljoa taida päässä vilistä.

        Entäs itselläsi? Viliseekö siellä mielestäsi jotain?


      • LinuxLelux
        M-Kar kirjoitti:

        Sellaista käyttöjärjestelmää ei ole olemassa kuin Linux.

        Työkäyttöön tehdyt työpöytäsovellukset on tehty viimeiset 10v lähes aina käyttöjärjestelmille joissa on Linux.

        Ainiin, ei olekaan, sori unohdin, tarkoitin siis että Ydin jakeluihin ei saa oikeita ohjelmia kuten esimerkksi Photoshop.


      • windowslelux
        LinuxLelux kirjoitti:

        Ainiin, ei olekaan, sori unohdin, tarkoitin siis että Ydin jakeluihin ei saa oikeita ohjelmia kuten esimerkksi Photoshop.

        Linux-jakeluihin saa oikeita ohjelmia! Ei saa olla noin rajoittunut mieletään että laskee oikeiksi ohjelmiksi vain Micro$oftin, Adoben ja Applen ohjelmat!


      • LinuksLeluks
        windowslelux kirjoitti:

        Linux-jakeluihin saa oikeita ohjelmia! Ei saa olla noin rajoittunut mieletään että laskee oikeiksi ohjelmiksi vain Micro$oftin, Adoben ja Applen ohjelmat!

        Enhän minä vain ole yhtä ohjelmaa laskenut, miksi olet niin rajoittunut että luulet yhdestä ohjelmasta olevan kyse kun kyse on useista sadoista ohjelmista mitä ei linux, korjaan ydin jakeluihin saa.
        Myöskään lisälaitteita ei saa toimimaan kuten ne on tarkoitettu koska ohjelmistoja ei saa ydin jakeluihin.

        Linux ei sovi kuin lelux


      • LinuxLelux kirjoitti:

        Ainiin, ei olekaan, sori unohdin, tarkoitin siis että Ydin jakeluihin ei saa oikeita ohjelmia kuten esimerkksi Photoshop.

        Eli Windowsin ei saa Photoshopia.


      • LinuksLeluks kirjoitti:

        Enhän minä vain ole yhtä ohjelmaa laskenut, miksi olet niin rajoittunut että luulet yhdestä ohjelmasta olevan kyse kun kyse on useista sadoista ohjelmista mitä ei linux, korjaan ydin jakeluihin saa.
        Myöskään lisälaitteita ei saa toimimaan kuten ne on tarkoitettu koska ohjelmistoja ei saa ydin jakeluihin.

        Linux ei sovi kuin lelux

        Entäs ne kymmenet tuhannet ohjelmat mitä ei ole Windowsille tehty?

        Lisälaitteet eivät myöskään toimi Windowsilla, Linux noissa näkyy yleensä olevan.


      • Älä_sekoile
        M-Kar kirjoitti:

        Eli Windowsin ei saa Photoshopia.

        Kuinka niin ei saa?
        Sen saa Mac ja Windows koneisiin mutta ei Linux, eli ydin jakeluihin.


      • YdinLimuks
        M-Kar kirjoitti:

        Entäs ne kymmenet tuhannet ohjelmat mitä ei ole Windowsille tehty?

        Lisälaitteet eivät myöskään toimi Windowsilla, Linux noissa näkyy yleensä olevan.

        Se on ihan sama mikä käyttis laitteissa itsessään pöhisee sisällä, miksi puhut taas eri asioista, kyse on että Windowsissa ne silti toimii, linuxissa eli ytimessä ei toimi.


      • Älä_sekoile kirjoitti:

        Kuinka niin ei saa?
        Sen saa Mac ja Windows koneisiin mutta ei Linux, eli ydin jakeluihin.

        Sanoit että ei saa ydin jakeluihin. Windows on ydin jakelu, joten Windowsiin ei saa Photoshopia.


      • YdinLimuks kirjoitti:

        Se on ihan sama mikä käyttis laitteissa itsessään pöhisee sisällä, miksi puhut taas eri asioista, kyse on että Windowsissa ne silti toimii, linuxissa eli ytimessä ei toimi.

        Ei toimi Windowsissa tietenkään. Jos toimisi niin laitteessa olisi Windows mutta johtuen Windowsin epäsuosiosta, sitä ei käytetä.


      • LinuksLeluks
        M-Kar kirjoitti:

        Sanoit että ei saa ydin jakeluihin. Windows on ydin jakelu, joten Windowsiin ei saa Photoshopia.

        Windowsiin sen kyllä saa ja Maciin, itse olet sanonut että linux on ydin, ja linux jakeluihin sitä ei saa, eli ydin jakeluihin.


      • YdinLinuks
        M-Kar kirjoitti:

        Ei toimi Windowsissa tietenkään. Jos toimisi niin laitteessa olisi Windows mutta johtuen Windowsin epäsuosiosta, sitä ei käytetä.

        No missä käyttöjärjestelmässä mielestäsi toimii kuten laite on tarkoitettu, esimerkiksi Hauppauge Hdpvr2?


      • valehtelet_taas
        LinuksLeluks kirjoitti:

        Enhän minä vain ole yhtä ohjelmaa laskenut, miksi olet niin rajoittunut että luulet yhdestä ohjelmasta olevan kyse kun kyse on useista sadoista ohjelmista mitä ei linux, korjaan ydin jakeluihin saa.
        Myöskään lisälaitteita ei saa toimimaan kuten ne on tarkoitettu koska ohjelmistoja ei saa ydin jakeluihin.

        Linux ei sovi kuin lelux

        Kyllä saa linux-jakeluihin lisälaitteita, vielä en ole törmännyt yhteenkään laitteeseen joka ei linuxeissa toimisi joten väitteesi on valhetta


      • Trollille_monoa
        valehtelet_taas kirjoitti:

        Kyllä saa linux-jakeluihin lisälaitteita, vielä en ole törmännyt yhteenkään laitteeseen joka ei linuxeissa toimisi joten väitteesi on valhetta

        Oletko M-Kar joka ei ikinä kirjoittele omien sanojensa mukaan muilla nimimerkeillä?
        Hauppauge hdpv2 on esimerkiksi yksi laite jonka ohjelmistoa et saa linux jakeluun ja sitä myten kortti jää käyttämättä, huomaa että tämä on vain yksi esimerkki tuhansista.


      • LinuksLeluks kirjoitti:

        Windowsiin sen kyllä saa ja Maciin, itse olet sanonut että linux on ydin, ja linux jakeluihin sitä ei saa, eli ydin jakeluihin.

        NT kernel on ydin, eli Windows on ydin jakelu ja sanoit että siihen ei saa Photshopia.


      • valehtelet_taas
        Trollille_monoa kirjoitti:

        Oletko M-Kar joka ei ikinä kirjoittele omien sanojensa mukaan muilla nimimerkeillä?
        Hauppauge hdpv2 on esimerkiksi yksi laite jonka ohjelmistoa et saa linux jakeluun ja sitä myten kortti jää käyttämättä, huomaa että tämä on vain yksi esimerkki tuhansista.

        En ole M-Kar, lopeta jo vainoharhaisuutesi!
        Kyllä tuohon Hauppaugeen on ajurit linuxissa joten se toimii linuxissa.


      • windowslelux

      • linuksLeluks
        M-Kar kirjoitti:

        NT kernel on ydin, eli Windows on ydin jakelu ja sanoit että siihen ei saa Photshopia.

        Minä sanoin että Windowsiin sen saa, joten jälleen valehtelet.


      • LeluXLinux
        valehtelet_taas kirjoitti:

        En ole M-Kar, lopeta jo vainoharhaisuutesi!
        Kyllä tuohon Hauppaugeen on ajurit linuxissa joten se toimii linuxissa.

        Olet siis joku M-Karin puolesta puhuja, hypitkö aina väliin asioissa vaikka sinulta ei ole mitään kysytty ja keskustelu on toisen kanssa ja viesti on osoitettu toiselle, kaikki inkkarit kanootissa?
        Ajureilla ei ole merkitystä kun ohjelmisto ei pelaa linuksissa, linux on jätettä johon ei kenenkään kuuluisi koskea pitkällä tikullakaan.

        Ruskea taustakuva harmaine kasari laatikoineen ja mikään ei toimi, kuka des kehtaa tyollaista puolustella, hyi vttu!


      • valehtelet_taas
        LeluXLinux kirjoitti:

        Olet siis joku M-Karin puolesta puhuja, hypitkö aina väliin asioissa vaikka sinulta ei ole mitään kysytty ja keskustelu on toisen kanssa ja viesti on osoitettu toiselle, kaikki inkkarit kanootissa?
        Ajureilla ei ole merkitystä kun ohjelmisto ei pelaa linuksissa, linux on jätettä johon ei kenenkään kuuluisi koskea pitkällä tikullakaan.

        Ruskea taustakuva harmaine kasari laatikoineen ja mikään ei toimi, kuka des kehtaa tyollaista puolustella, hyi vttu!

        Tämä on kaikille vapaa keskustelupalsta joten mulla on oikeus olla tässä ketjussa! En ole M-Karin puolesapuhuja.
        Mitä jätteeseen tulee, windows on jätettä, ei linux!



      • Väliinputoaja_trollille
        valehtelet_taas kirjoitti:

        Tämä on kaikille vapaa keskustelupalsta joten mulla on oikeus olla tässä ketjussa! En ole M-Karin puolesapuhuja.
        Mitä jätteeseen tulee, windows on jätettä, ei linux!

        Miksi sitten vastailet M-Karille osoitettuihin viesteihin jos et ole puolestapuhuja, nyt sinä annoit sellaisen kuvan, älä ole väliinputoaja.
        Linux ei sovi kuin leuksi ja on jätettä, turhaan vikiset vastaan kun sen tietää kaikki.


      • trollille_monoa

      • valehtelet_taas
        Väliinputoaja_trollille kirjoitti:

        Miksi sitten vastailet M-Karille osoitettuihin viesteihin jos et ole puolestapuhuja, nyt sinä annoit sellaisen kuvan, älä ole väliinputoaja.
        Linux ei sovi kuin leuksi ja on jätettä, turhaan vikiset vastaan kun sen tietää kaikki.

        Linux ei ole jätettä toisinkuin windows!


      • valehtelet_taas
        valehtelet_taas kirjoitti:

        Linux ei ole jätettä toisinkuin windows!

        No onhan se jätettä kun ei saa lisälaitteita eikä oikeita ohjelmia, 99% ihmisistä tietää tämän.


      • trollille_monoa kirjoitti:

        Todista että ei saa windowsiin, muuten valehtelet kuten aina 99% viesteissäsi.

        Itse sanoit että ydin Windowsiin ei saa, vai puhutko paskaa että ydin jakeluihin ei saa ohjelmia?


      • LinuksJätekamaa
        M-Kar kirjoitti:

        Itse sanoit että ydin Windowsiin ei saa, vai puhutko paskaa että ydin jakeluihin ei saa ohjelmia?

        En ole missään sellaista väittänyt enkä ole mistään ydin windowseista puhunut, windowsiin saa kyllä ja siitä olen puhunut, ydin linuxiin ei saa.
        Totesimme siis taas jälleen kerran että et osaa muuta kuin valehdella koska et todistanut asiaa, Photoshopin saa Windowsiin ja Maciin, ei linux "ydin" tubuttimiin


      • LinuksJätekamaa kirjoitti:

        En ole missään sellaista väittänyt enkä ole mistään ydin windowseista puhunut, windowsiin saa kyllä ja siitä olen puhunut, ydin linuxiin ei saa.
        Totesimme siis taas jälleen kerran että et osaa muuta kuin valehdella koska et todistanut asiaa, Photoshopin saa Windowsiin ja Maciin, ei linux "ydin" tubuttimiin

        "En ole missään sellaista väittänyt enkä ole mistään ydin windowseista puhunut"

        Aivan selvästi sanoit että ydin jakeluihin ei saa, eli Windowsiin ei saa.

        -"ydin" tubuttimiin

        Eli siis ei saa Windowsiin.


      • osaatkomuuta
        M-Kar kirjoitti:

        "En ole missään sellaista väittänyt enkä ole mistään ydin windowseista puhunut"

        Aivan selvästi sanoit että ydin jakeluihin ei saa, eli Windowsiin ei saa.

        -"ydin" tubuttimiin

        Eli siis ei saa Windowsiin.

        Niin sanoin että ydin jakeluihin ei saa mutta windowsiin saa, mitä sitten, miksi jankutat?
        Eikö Linux olekaan nyt ydin, valehtelitko siitäkin?


      • osaatkomuuta kirjoitti:

        Niin sanoin että ydin jakeluihin ei saa mutta windowsiin saa, mitä sitten, miksi jankutat?
        Eikö Linux olekaan nyt ydin, valehtelitko siitäkin?

        Windows on ydin jakelu. Siinähän on NT kernel eli ydin. Windows on ydin jakelu, eli ydin Windows

        Ja sanoit että ei saa Photoshopia ydin jakeluille, joten Windowsiin ei saa Photoshopia.


      • jänkäMatti
        M-Kar kirjoitti:

        Windows on ydin jakelu. Siinähän on NT kernel eli ydin. Windows on ydin jakelu, eli ydin Windows

        Ja sanoit että ei saa Photoshopia ydin jakeluille, joten Windowsiin ei saa Photoshopia.

        Hohhoijakkaa, olet sinä kyllä ihme jäkättäjä, lue adoben sivulta perkele jos et usko niin sen saa windowsiin.


      • jänkäMatti kirjoitti:

        Hohhoijakkaa, olet sinä kyllä ihme jäkättäjä, lue adoben sivulta perkele jos et usko niin sen saa windowsiin.

        Ei millään Adoben sivuilla ole merkitystä kun nyt on kyse sinun sanomisisista.

        Itse sanoit että ydin jakeluihin ei saa Photoshopia, eli Windowsiin ei sinun mielestäsi saa Photoshopia.


      • valehtelet_taas
        valehtelet_taas kirjoitti:

        No onhan se jätettä kun ei saa lisälaitteita eikä oikeita ohjelmia, 99% ihmisistä tietää tämän.

        Ei ole jätettä koska linuxeihin saa lisälaitteita ja myös oikeita ohjelmia.
        Ja koita keksiä oma nimimerkki!


      • trollille_monoa
        valehtelet_taas kirjoitti:

        Ei ole jätettä koska linuxeihin saa lisälaitteita ja myös oikeita ohjelmia.
        Ja koita keksiä oma nimimerkki!

        Linux on ydin, ja linux jakeluihin ei sitä saa, näin sanoin.


      • windows-kuvottava
        trollille_monoa kirjoitti:

        Linux on ydin, ja linux jakeluihin ei sitä saa, näin sanoin.

        Ihan sama mitä sinä sanot, valheita valheiden perään kuitenkin tulee.


    • gugguluuruu

      Ei Suomeen mitään uusia museoita perusteta, vanhoja suljetaan jatkuvasti.
      Ainoastaan Guggenheimiä kuitenkin ajetaan kuin käärmettä pyssyyn.

    • Liikaamuseoita

      Turhaa. Maailmallahan on jo muutama promille linux-museoita hihhulien koneissa.

      • trollille_monoa

        Haista sinä windows-hihhuli paska! Linux-hihhuleita ei ole olemassa mutta kylläkin windows-hihhuleita kuten sinä.


      • trollille_monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        Haista sinä windows-hihhuli paska! Linux-hihhuleita ei ole olemassa mutta kylläkin windows-hihhuleita kuten sinä.

        Linux-museoita emme enempää tarvi. Hihhulien koneissa on jo tarpeeks museotavaraa.


      • trollille_monoa
        trollille_monoa kirjoitti:

        Linux-museoita emme enempää tarvi. Hihhulien koneissa on jo tarpeeks museotavaraa.

        Pidä sinä nikkejä varasteleva windows-hihhuli pääsi kiinni ja häivy täältä!


      • Windows-on-paras
        trollille_monoa kirjoitti:

        Pidä sinä nikkejä varasteleva windows-hihhuli pääsi kiinni ja häivy täältä!

        Tuo on tyypillistä windows käyttäjälle, varastaa, valehtelee ja warettaa, ja noita saatanan loisia valuu Linux käyttäjiksi. Lopettakaa se Linuxin kehuminen ja kehutaan windows 10 niin saatanan kovasti, niin saadaan pitää tämä terve yhteisö mikä meiltä on nyt jo karkaamassa.

        Linux Mint 18 Sarah
        Xfce 64-bit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe