Mitä pidätte vantaan uudesta suomem pisimmästä radasta.itse ihmetelen keimola kfj radan hoito meininkiä.
Vantaan uusi gartingrata vauhtikeskus
10
263
Vastaukset
- 67876
Ainakin hyvät kisat oli ja uusi paikka on aina tervetullut . Jos joku asia askarruttaa , niin ota ihmeessä yhteyttä sinne ja esitä parannusehdotuksesi. Siten ne asiat toimii , täältä et voi vaikuttaa , mutta kirjoitella voit "viisaita"
- qawerf
Pari huomioo. Yllättävän röykkynen näinkin uudeksi radaksi. Kallioleikkaus on aikas huima. Onko turvaalue sääntöjen mukainen. Renkaat teräsvanteilla köytetty. Onkohan turvallinen??. Muuten rata on hieno . Kahviot , wessat ym vimpan päälle. Tulee vielä upea
- kts.sääntökirja
Eiköhän rata ole radantarkastuksen läpäissyt, kun kerran AKK:n alainen kilpailu siellä ajettiin.
- 45667
kts.sääntökirja kirjoitti:
Eiköhän rata ole radantarkastuksen läpäissyt, kun kerran AKK:n alainen kilpailu siellä ajettiin.
oletkos ollut mukana kun rataa tarkastetaan , itse olen ollut ja asioita voi tulkita , oltiin Oulussakin ja siellä ajettiin hyvät kisat , mutta mutta , kesken sekin oli ja hyvä paikka siitä tulee , ja tarkastettu paikka sielläkin
- Kävinajamassa
Joo viimekisassa oli kiviä radalla.ja turva kumimatot repsotti.
- Kilometripitkä
Sorry. Pisin rata Oulussa 1345...
- VantaaK
Tän vuoden parhaat kisat. Olen puhunut.
- Näinpääsikäymään
Oulun arting rataon vähän ylikolometrin mittainen,eli vantaan sircuit rata on paljon pidempi eli kolesaatametriä pidempi.radan pituus on kilometrikolmesataakolmemetriä.
- kuyjgk
Oulun uus rata 1345metriä.
- Kuskit
Vantaan radan rengasvalleja korjataan vaihtamalla tärkeistä kohdista metallipannat turvallisimpiin pulttikiinityksiin.ainoa juttu jos joku alkaa niitä ilmaiseksi tekemään .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442268
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311568En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1501551- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121131Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226975- 156916
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20819