Mitä pidätte vantaan uudesta suomem pisimmästä radasta.itse ihmetelen keimola kfj radan hoito meininkiä.
Vantaan uusi gartingrata vauhtikeskus
10
287
Vastaukset
- 67876
Ainakin hyvät kisat oli ja uusi paikka on aina tervetullut . Jos joku asia askarruttaa , niin ota ihmeessä yhteyttä sinne ja esitä parannusehdotuksesi. Siten ne asiat toimii , täältä et voi vaikuttaa , mutta kirjoitella voit "viisaita"
- qawerf
Pari huomioo. Yllättävän röykkynen näinkin uudeksi radaksi. Kallioleikkaus on aikas huima. Onko turvaalue sääntöjen mukainen. Renkaat teräsvanteilla köytetty. Onkohan turvallinen??. Muuten rata on hieno . Kahviot , wessat ym vimpan päälle. Tulee vielä upea
- kts.sääntökirja
Eiköhän rata ole radantarkastuksen läpäissyt, kun kerran AKK:n alainen kilpailu siellä ajettiin.
- 45667
kts.sääntökirja kirjoitti:
Eiköhän rata ole radantarkastuksen läpäissyt, kun kerran AKK:n alainen kilpailu siellä ajettiin.
oletkos ollut mukana kun rataa tarkastetaan , itse olen ollut ja asioita voi tulkita , oltiin Oulussakin ja siellä ajettiin hyvät kisat , mutta mutta , kesken sekin oli ja hyvä paikka siitä tulee , ja tarkastettu paikka sielläkin
- Kävinajamassa
Joo viimekisassa oli kiviä radalla.ja turva kumimatot repsotti.
- Kilometripitkä
Sorry. Pisin rata Oulussa 1345...
- VantaaK
Tän vuoden parhaat kisat. Olen puhunut.
- Näinpääsikäymään
Oulun arting rataon vähän ylikolometrin mittainen,eli vantaan sircuit rata on paljon pidempi eli kolesaatametriä pidempi.radan pituus on kilometrikolmesataakolmemetriä.
- kuyjgk
Oulun uus rata 1345metriä.
- Kuskit
Vantaan radan rengasvalleja korjataan vaihtamalla tärkeistä kohdista metallipannat turvallisimpiin pulttikiinityksiin.ainoa juttu jos joku alkaa niitä ilmaiseksi tekemään .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256