Maagisia ryhmiä?

Orator

Hei,

onko Suomessa tätä nykyä magiaa harjoittavia tai okkultistisia ryhmiä? Joskus ollut Setin temppeli, Ordo Templi Orientis, wicca-coveneita. Toimiiko mikään aktiivisesti?

14

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satanama
    • jinjan3

      Ainakin Ordo Templi Orientis taitaa toimia tänä päivänä aktiivisesti, mm. julkaisee kirjoja ja siihen ilmeiseti kuuluu paljon tunnettujakin ihmisiä.

    • tutki-huolella
    • lacko

      Perustetaan oma ryhmä? :)

      Osaan taikoa pilvet pois auringon edestä, osaan kikan miten saan ihmisen kuin ihmisen tuntemaan suurta vetovoimaa itseeni ja pari muuta jippoa. Välillä vähän harmittaa kun näitä ei voi kirjoittaa CV:hen kun hakee töitä, mutta jonkinsortin magiakoulussa nämäkin vois tuoda esille.

      vähän olen myös onnistunut liikuttelemaan esineitä mielen avulla, mutta tätä en ole enempää jaksanut harjoitella. Oli tärkeintä vaan saada muutama onnistuminen aikaan.

      osaatko itse mitään taikomisia?

      • Anonyymi

        Moi! Tiiän että on aika vanha keskustelu! Mutta mietin että oisko täällä ketään joka ehkä haluis perustaa oman ryhmän? Jos on nii tulis aluks ainaki kolmen porukka ku mun kaverikin on kiinnostunut taikuudesta! Mä oon vielä tosi alotteleva taikoja! Ku saan yhdellä loitsulla mun kädet lämpimiksi! Ja sitte osaan suojaus loitsun! Ja mulla on tekeillä oma loitsu, siihen vaan tartteen apuu! Ja rohtoja/taikajuomia oon kiinnostunut tekemään! Oon sisi muuten tyttö! Ja en jaksa sitä että hoetaan mielisairaaksi! Koska oon jutellut mun äidin kaa joka on psykiatrialla töissä. Ja se o n sanonu että se(siis että uskoo taikuuteen) ei todellakaan oo mikään sairaus! Se on asia mihin voi uskoa jos haluaa! Mutta vastatkaa tähän jotain nii perustetaan vaikka snäpis tai iigeessä oma ryhmä! Kiitos jos joku vastaa asiallisesti! Ja kiitos jos joku haluu harjoittaa taikuutta mun kaa!
        Ps. Mä harjotan oikeestaan vaan hyvää taikuutta! Mutta harjottelen kyllä yhtä kirousta! Mutta siitä pitäs tulla vaan hetken kirous! Ja no tää ei oo mikään loitsu mutta joskus niinku tiiän huomaamattani tulevan! Eli siis saatan vaikka ajatella että kohta se sanoo noin ja noin ja sitte se sano o aikalailla just niin! Ja nään myös enneunia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Tiiän että on aika vanha keskustelu! Mutta mietin että oisko täällä ketään joka ehkä haluis perustaa oman ryhmän? Jos on nii tulis aluks ainaki kolmen porukka ku mun kaverikin on kiinnostunut taikuudesta! Mä oon vielä tosi alotteleva taikoja! Ku saan yhdellä loitsulla mun kädet lämpimiksi! Ja sitte osaan suojaus loitsun! Ja mulla on tekeillä oma loitsu, siihen vaan tartteen apuu! Ja rohtoja/taikajuomia oon kiinnostunut tekemään! Oon sisi muuten tyttö! Ja en jaksa sitä että hoetaan mielisairaaksi! Koska oon jutellut mun äidin kaa joka on psykiatrialla töissä. Ja se o n sanonu että se(siis että uskoo taikuuteen) ei todellakaan oo mikään sairaus! Se on asia mihin voi uskoa jos haluaa! Mutta vastatkaa tähän jotain nii perustetaan vaikka snäpis tai iigeessä oma ryhmä! Kiitos jos joku vastaa asiallisesti! Ja kiitos jos joku haluu harjoittaa taikuutta mun kaa!
        Ps. Mä harjotan oikeestaan vaan hyvää taikuutta! Mutta harjottelen kyllä yhtä kirousta! Mutta siitä pitäs tulla vaan hetken kirous! Ja no tää ei oo mikään loitsu mutta joskus niinku tiiän huomaamattani tulevan! Eli siis saatan vaikka ajatella että kohta se sanoo noin ja noin ja sitte se sano o aikalailla just niin! Ja nään myös enneunia!

        Hyvä idea! Perustetaan Ruskean Reiän Ritarit! Ryhmässä palvotaan ruskeaa henkeä ja tehdään ruskeaa magiaa. Muuta ei tarvita kuin lavallinen hernekeittoa niin saadaan paljon ruskeaa manaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea! Perustetaan Ruskean Reiän Ritarit! Ryhmässä palvotaan ruskeaa henkeä ja tehdään ruskeaa magiaa. Muuta ei tarvita kuin lavallinen hernekeittoa niin saadaan paljon ruskeaa manaa.

        Miks ees tulit tänne keskusteluun ku sulla ei o o mitään hyvää sanottavaa?! Täytyy olla aika tylsä elämä ku tulee vaan mollaa toisia ja on aikaa lukea asiasta joka ei kiinnosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Tiiän että on aika vanha keskustelu! Mutta mietin että oisko täällä ketään joka ehkä haluis perustaa oman ryhmän? Jos on nii tulis aluks ainaki kolmen porukka ku mun kaverikin on kiinnostunut taikuudesta! Mä oon vielä tosi alotteleva taikoja! Ku saan yhdellä loitsulla mun kädet lämpimiksi! Ja sitte osaan suojaus loitsun! Ja mulla on tekeillä oma loitsu, siihen vaan tartteen apuu! Ja rohtoja/taikajuomia oon kiinnostunut tekemään! Oon sisi muuten tyttö! Ja en jaksa sitä että hoetaan mielisairaaksi! Koska oon jutellut mun äidin kaa joka on psykiatrialla töissä. Ja se o n sanonu että se(siis että uskoo taikuuteen) ei todellakaan oo mikään sairaus! Se on asia mihin voi uskoa jos haluaa! Mutta vastatkaa tähän jotain nii perustetaan vaikka snäpis tai iigeessä oma ryhmä! Kiitos jos joku vastaa asiallisesti! Ja kiitos jos joku haluu harjoittaa taikuutta mun kaa!
        Ps. Mä harjotan oikeestaan vaan hyvää taikuutta! Mutta harjottelen kyllä yhtä kirousta! Mutta siitä pitäs tulla vaan hetken kirous! Ja no tää ei oo mikään loitsu mutta joskus niinku tiiän huomaamattani tulevan! Eli siis saatan vaikka ajatella että kohta se sanoo noin ja noin ja sitte se sano o aikalailla just niin! Ja nään myös enneunia!

        Voisko joku vastata tähän? Ku oon jo perustan wappiin ryhmän missä on mun kaks kaverini mutta tarvittas lisää jäseniä! Ja jos ei haluu kertoo numeroaan nii voiaan olla snäpis yhteydessä! Tai sitte iigeessä!


    • 853w

      Aktiivisia wicca-coveneita on myös.

    • TOTUUSSSSSSSSSSSS

      Muistan kun kaerini aikoinaan ajautuivat okkultismiin , itse tulin Jesuksen omaksi vapauduin ja rauhan sain ......
      kaverein luona kun kävin he spiritismnistä puhuivat. Vesihanasta oli tullut vettä itsestään ja sanoi mies että ajatuksenvoimalla pystyisi puukkoa liikuttamaan. Nainen ryhmässä oli vakuuttunut , että on kuningatar =jonkun= , hänelle ilmoitettu....... Kun kävin heidän luona oli kuin ilma ahdistaisi itsessään olisi päälleni käynyt, tosi ahdistavaa
      KAIKKIEN HEIDÄN LOPPUELÄMÄ ON OLLUT ......EN VOI SANOA

      KARTTAKAA OKKULTISMIA

      LUE UUSI-TESTAMENTTI JA RUKOILE JEESUKSEN NIMESSÄ

    • msumau

      Suomen tällä hetkellä aktiivisin okkulttinen ryhmä on tietääkseni Azazelin tähti. Heillä on hyvät ja informatiiviset nettisivut, google auttaa.

    • PROFEETTA

      Humpuukiin on helppo hurahtaa
      11-huhtikuuta 2003 hesari kirjoitti
      Mystiikka kuuluu uskomuslääkintään .siihen hurahtaa julkkikset ja politikotkin.
      Kuopion yliopiston terveyssosiolokian dosentti MARKKU MYLLYKANGAS muistuttaa URHO KEKKOSEN hoidattaneen kaljupäisyyttään ainakin viidesti Kuopion lääketieteelliseen museoon sittemmin kuljetetulla vehkeellä, jossa sininen valo rätisi pienten sähköputkien varassa.
      Nansy Reigan kyseli ohjeita astrologeiltaan ja välitti niitä presidentille,
      Jacgues Cirac on hengaillut pitkään intialaisen Intialaisen gurun kanssa,ja pienimmät kuuluisuudet eivät tahdo nahoissaan pysyä löytääkseen
      Vaihtoehtoautuuden tai omat
      Unensa.JOKA KOLMAS SUOMALAINEN ON TURVAUTUNU USKOMUSLÄÄKINTÄÄN.

    • Arvonmekinansaitsemme191

      Karibian alueella oleva piskuinen haitin valtion uskoo magian voimaan, voodoota harjoitetaan yleisesti joka on tuonut suurta tuhoa kansalle,siunausta ei ole näkyvissä.Rukoilkaa tämän köyhän maan puolesta.

    • Anonyymi

      Vapaa-ajattelu raivaa tiloja sen tulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe