Onko kokemuksia ostaa peräkärri Virosta?
Miten homma tapahtuu?
Vai onko muutaku ostaa kärrin ja tekee valtakirjan ja ajaa laivaan ja suomessa rekisteröi omiin nimiin.
Kattelin että hinnat on edullisemmat Virossa kuin suomessa.
Peräkärri Virosta?
16
234
Vastaukset
- Kärriiii
Ja onko laadussa eroja?verrattuna suomalaiseen peräkärriin?
- kolera
Kyllä niissä on eroja, jos vain itse lähdet vetämään sitä peräkärryä. Ota energiajuomaa sivutakuihin.
- koplin-kingi
Koplistahan niitä saa. edullisesti.
- Kärriiii
Onha peräkärrit halpoja Virossa mut ku maksat rekisteröinti maksut ja verot ja lauttamaksut ni eiköhä oo samanhintainen kärri ku suomessa.
- paperisota
kauppakirja, luovutus jne
https://www.if.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/autovakuutus/auton-vaihto/autokaupassa-tarvittavat-paperit - kärriboy
paperisota kirjoitti:
kauppakirja, luovutus jne
https://www.if.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/autovakuutus/auton-vaihto/autokaupassa-tarvittavat-paperitHöpöhöpö, juuri toin kärrin virosta, kärri koukkuun ja suomeen.
- nemrot
kärriboy kirjoitti:
Höpöhöpö, juuri toin kärrin virosta, kärri koukkuun ja suomeen.
Salakuljettaja?
- R.Respo
Osta Respo, et kadu!
- Venäjän-Metalli
Älä osta peräkärriä Virosta, aisa katkeaa ja takuu katkeaa!
- menopaluu
Osta etukärri, helpompi liikuttaa.
- menopaluu
Onhan noilla laivayhtiöillä niitä peräkärryjä myytävänä. Eräällä vanhemmanpuoleisella mummoikäisellä näin peräkärryn satamassa. Siinä oli jotain viisi laatikkoa olutta. Hyvä ettei kaatunut koko komeus liukuportaissa.
- Muuli6000
Hauska lukea näitä perseaukisten hakumatkoja, Viro sitä Viro tätä.
Ootteko koskaan miettineet miksi olette perseaukisia? - vaikka-miten
Jos lähtee käymään peräkärryn kanssa Tallinnassa, niin silloinpa on hyvä ostaa isommastikin tuliaisia
http://m.viinarannasta.ee/- kolera
Täsät löytyi se peräkärri.
Hei olen eesti mies ja halu peenis perseesee!
Ma olen veoautojuht yhdistelmäää autol 50-kympine
- kolera
Tästä löytyi sulle se peräkärri:
Ma olen veoautojuht yhdistelmäää autol 50-kympine - kolera
Täsät löytyi se peräkärri.
Ma olen veoautojuht yhdistelmäää autol 50-kympine
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918