Tars ruveta suunnitteleen uutta gummia allen VFR.ään.
Kertokaatten mielipiteitänne merkeistä ja tyypeistä.
Minäpä ajelen pääasiassa tienpäällä suht rauhallisesti mutta joskus tietty tulee käännettyä hanaa.
Elikkäs antakaatten kommenttia eri gummeista kitoos.
Gummeista??
2
442
Vastaukset
- chris
Itselläni on ollut viime vuodet Pirellin Diabloa alla ja olen ollut tosi tyytyväinen tähän donitsiin. Aikasemmin käyttämääni kumiin verrattuna, oli kun olis ajanut täysin uudella pyörällä. Varsinkin suuntavakavuus kaarteissa parani oleellisesti entiseen kumiin verrattuna.
http://www.pirellimoto.com/en_96/tires/template_categorie.jhtml;jsessionid=KNGPML3WPMJRNFYKJOPSFFA?catid=96STSUP - vaan
Mulla oli kilosessa fazussa bridgestone BT20 ensiasennusrenkaina, vaihdoin alle michelin pilot sportit ja pyörästä tuli paljon rauhallisempi ja vakaampi.....Mutta eiköhän kaikki nimi-merkit ole ihan asiallisia gummeja. BT20 kesto oli pettymys, vain 9000 vastaavalla ajolla samanlaisella pyörällä Diablo kesti 13000, iso on ero....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
- 25515
- 43492
