Murrosikä kyssäri pojille?

Matias13

Oon vielä 13v. poika, ja mua kiinostaa tietää sitten kun mulla alkaa toi murrosikä, niin kummat kasvaa ekaksi karvoitus vai pippeli. Mä näin tänään uimahallin saunassa yhen nuoren pojan sillä oli iso ja paksu penis mutta ei vielä karvoja. Joten kummat kasvaa murrosiän alussa ekaksi.

15

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähäkarvanen14v

      Mulla ainakin alkoi karvoja tulee 12v ja kalu alkoi paljon myöhemmin kasvaa. Olen nyt 14v eikä karvoja ole paljon vieläkään, mut kalu 7cm ja kun seisoo 12cm, karvoja ei oo palleissa ja kalun ympärillä on karvoja n.2cm matkalla. Kaverilta kun kysyin, se sano et sillä alko ensin pallit kasvamaan ja sit kalu vasta sen jälkeen tuli karvat. Se kans 14v ja sillä aika paljon karvoja ja paksu kalu.

      • 645wgt5hr5y

        oikeassa olet5


    • posliini14

      Sama mulla oon nyt 14v. pippeli on vähän jo kasvanut ja tullut paksummaksi, mutta vielä ei ole yhtään karvoja.

      • vähäkarvanen14v

        Koska sulla alkoi kalu kasvamaan, mulla joku puolvuotta sit ennen sitä se oli täydes mitassa 6cm.
        Minkä mittainen sul oo nyt ja kuinka paksu, mulla n.2cm paksu.
        Tuleeko mälliä jo ? mä oon mälläny 12v lähtien aluksi tuli iha kirkasta, nyt tulee välillä iha vaaleeta.
        Täytin just 13 päivä 14v.


    • posliini14

      Mulla alkoi pippeli vähän kasvaa kesällä, ja nyt se on löysänä 6cm, ja kovana 11cm. Mutta yhtään ei vielä karvoja. Äsken mittasin paksuuden ja päältä mitattuna se on 1,5cm, tosi ohut vielä. Mulla tulee kanssa sellasta kirkasta ihan vähän pippeliin, joskus sitä on alushousussakin. Nyt mulla stondaa kovana.

      • vähäkarvanen14v

        Onko sul yhtä paksu löysänä ku stondiksessa ? Mul o vähän paksumpi ku stondaa.
        Koska täytit 14v ?
        Oon ajatelut ajaa karvat, ajaisitko sä jos sul ois karvoi ?
        Mul alko stondaa ku luin sun viestisi ja kirjoitin omani.


      • Samatfiilarit

        Nii kävi täälläkin


      • posliini14
        vähäkarvanen14v kirjoitti:

        Onko sul yhtä paksu löysänä ku stondiksessa ? Mul o vähän paksumpi ku stondaa.
        Koska täytit 14v ?
        Oon ajatelut ajaa karvat, ajaisitko sä jos sul ois karvoi ?
        Mul alko stondaa ku luin sun viestisi ja kirjoitin omani.

        Jep, mulla on löysänä toi 1,5cm paksu ja kovana joku 1,9cm päältä mitattuna.
        Täytin 14v. toukokuussa. Joo kannattaa ajaa karvat pois ne on tosi rumia, mun veljellä se on 16v. sillä on jo karvoja, ja pili tosi iso. Mä ainakin ajan heti karvat pois kun ne alkaa joskus kasvaa. mun mielestä karvaton on ihan jees. Ootko runkannu tänään jo, mä runkkasin äsken kun tulin saunasta.


      • vähäkarvanen14v
        posliini14 kirjoitti:

        Jep, mulla on löysänä toi 1,5cm paksu ja kovana joku 1,9cm päältä mitattuna.
        Täytin 14v. toukokuussa. Joo kannattaa ajaa karvat pois ne on tosi rumia, mun veljellä se on 16v. sillä on jo karvoja, ja pili tosi iso. Mä ainakin ajan heti karvat pois kun ne alkaa joskus kasvaa. mun mielestä karvaton on ihan jees. Ootko runkannu tänään jo, mä runkkasin äsken kun tulin saunasta.

        Olen runkannu kolme kertaa tänään ja ajoin karvat, tuntu kiihottavalta tehdä se ja kivalta tuntu, kun kokeilin kädellä, kun ei löytynyt karvoja ja runkkasin heti, kun karvat oli ajeltu, pili seiso koko ajelun ajan, tuli aika nopeesti sitte mällit.
        Pitää kai vaihtaa nimimerkki, kun on karvaton nyt :D

        Aloittajalle, eikö sinulla ole vielä tapahtunut alapäässä ? Karvoja tai pilin kasvua tai kivesten ?


      • Matias13
        vähäkarvanen14v kirjoitti:

        Olen runkannu kolme kertaa tänään ja ajoin karvat, tuntu kiihottavalta tehdä se ja kivalta tuntu, kun kokeilin kädellä, kun ei löytynyt karvoja ja runkkasin heti, kun karvat oli ajeltu, pili seiso koko ajelun ajan, tuli aika nopeesti sitte mällit.
        Pitää kai vaihtaa nimimerkki, kun on karvaton nyt :D

        Aloittajalle, eikö sinulla ole vielä tapahtunut alapäässä ? Karvoja tai pilin kasvua tai kivesten ?

        Moikka!!! Kiitti kaikille noista viesteistä, hyvää asiaa.
        Oon siis tämän viestin aloittaja, mulla ei ole vielä murrosikä alkanu. Ei ainakaan mitään siihen liittyviä merkkejä näkyvissä. Pippeli on vielä pieni ja ohut, ei karvoja. Oon 158cm pitkä. Kait mulla toi murrosikä alkaa jossain vaiheessa.


      • vähäkarvainen14v
        Matias13 kirjoitti:

        Moikka!!! Kiitti kaikille noista viesteistä, hyvää asiaa.
        Oon siis tämän viestin aloittaja, mulla ei ole vielä murrosikä alkanu. Ei ainakaan mitään siihen liittyviä merkkejä näkyvissä. Pippeli on vielä pieni ja ohut, ei karvoja. Oon 158cm pitkä. Kait mulla toi murrosikä alkaa jossain vaiheessa.

        Varmaan olet huomannut sun kavereista, ettei heilläkään oli mikään iso pippeli ja suurimmalla osalla on varmasti karvaton pikku pippeli. Ainaki meitsin kavereista oli yli puolet karvattomia 13 veenä ja useimmalla oli pieni pippeli. Nytkin on muutama kaveri vielä karvaton ja jollain kaverilla pikku kikkeli. Vaikka olen 14v niin ei minunkaan kikkeli ole varmaan vielä valmis, kasvaa varmasti vielä.
        Kyllä sun kikkeli alkaa kohta kasvamaan ja karvat myös. Joko sulla mälliä tulee ja millaista ?


      • posliini14

        Moi!!! miltä tuntuu olla posliini niin kuin mulla on. Miltä sun pippeli nyt näyttää kun ei ole karvoja pilin juuressa. Mulla seisoo nyt kovana koko ajan kun kirjoitan tätä viestiä. Mulla on nyt tosi hyvät bokserit jalassa nää on punaset black horset. Nää menee pesuun joten meinaan runkata nyt näihin alushousuihin. Peni märkä kohta on jo nyt housussa. Ootko sä runkannu boksereihin koskaan. Nyt taitaaaa tullllaaa oooooohhhhhhhh nnyyyt tuli. Nyt tuli housuun, alushousu märkä, punaset mällissä.


      • 160cm

        Hahaaa!!! Olen 14v. poika ja mä runkkasin tunti sitten koulu boksereihin. nää on tosi tiukat bokserit, väri on oranssi. Jukra tuli tosi paljon, etumus märkä mullakin.


      • vessarunkkarit

        Mälläsin uimahallissa tänään kaverin päälle, juh olin veskis runkkaamassa, olin kai huonosti laittanu kii oven, niin meidän luokkalainen kundi tuli sinne ja kääntyi laittaa ovee kii ei ollut huomannut minua, kääntyessä riisui uikkarit ja alkoi runkkaa pientä 6cm kikkeliään, sit vasta huomasi minut ja samalla joku tuli veskin, meni toiseen koppiin ja kaveri näytti et ollaan hiljaa, kuiskasi mulle et sinulla iso (15cm) kalu ja tekee mieli kokeilla sitä, samalla tarttu mun kaluun ja veteli muutaman kerran ja mälläsin sen munille, kaveri totesi et eka kerran hänen pilillään on spermaa. Meillä huomenna samoissa merkeissä treffit ja saa nähdä mitä tulee tapahtumaan. En olisi uskonut et koskaan olisin sillai pojan kanssa, mut se oli kiihottavaa ja haluan kokeilla lisää.


    • Peenispirjo

      Joo emt. kannattaa mennä kysyy vaik: "Miten saan tollasen deekin?"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe