Pelkäätkö lentämistä ? Terroristit hyökkäävät ja ainut elämäsi jää viimeiseksi siihen ? Koneesta irtoaa moottori tai vastaavaa ja tiedät kuolevasi kymmenien minuuttien sisällä, sitäkö pelkäät? Minä ainakin pelkään, ihan hemmetisti, olen sen verran itsekäs ihminen että pidän elämääni arvokkaana näin nuorena, joten miksi ottaisin riskin tämänlaiselle vuoristoradalle joka voi päätyä pahemmin kuin mikään kauhuelokuva, lukittuna metalliputkeen, jossa en voi vaikuttaa millään tavalla.
Noh.. älä huoli, olen löytänyt todella helpon keinon päihittää nämä kaikki pelot ja ajattelemaan realistisesti. Katsos, kun aivoista ei löydy realistista näkemystä, kuinka turvallista lentäminen todella on, sitä on vaikea hahmottaa, koska ei pysty havaitsemaan tuhansia koneita jotka ovat ilmassa.
Minä päihitin pelkoni, yksinkertaisesti menemällä www.flightradar24.com ja tuijottelemaan tota hemmetin suurta metallituubiläjää, miten ihmeessä voi edes kuvitella olevansa juuri siinä koneessa joka putoaa, kun näkee tuon massan lentelevän, se on aivan älytöntä. Se on liian epärealistista, jos pari konetta putoaa euroopassa vuodessa, niin silti se on aivan liian huonoa tuuria, että voisi rajoittaa elämäänsä olemalla matkustamatta. Itse matkan pahin kohta on yleensä nousu, sitten ilmassa voi tyhjentää mielen ja aloittaa suunnittelemaan jo tulevaa laskua, joka on ylivoimaisesti paras kohta, vaikka kuinka läsähtäis, kunha pääsee maahan takaisin yhtenä kappaleena.
Älkää lentäkö huonoilla lentokoneyhtiöillä joilla on huonompi historia, te joilla on lentopelko, tottakai te joudutte tietyissä tilanteissa maksamaan enemmän, että psyykkeenne pärjää perille asti, olkaa rauhallisia ja tehkää kaikkenne että aivonne eivät valloita teitä kauheilla ajtuksilla.
Tsemppiä ja onnea seuraavaan lentoon.
Olen löytänyt keinon päihittää lentopelon
markokovalainen
3
62
Vastaukset
- paskatuubia
Olipahan harvinaisen paska juttu.
- kKkKKznn
Finnairille sattunut viimeisin kuolonuhreja vaatinut onnettomuus 60-luvulla DC-3:lle. Sen jälkeen ei ainuttakaan kuolonuhreja vaatinutta onnettomuutta. Kertoo paljon kuinka turvallista lentäminen on. Sen sijaan raideliikenteessä onnettomuuksia on tapahtunut ja maantieliikenne aivan oma lukunsa.
- DalaiLlaama
Kävelijöitä kuolee maailmassa miljoonittain vuodessa ja omaan sänkyyn kuukahtaa vielä useampi. Älä vaan missään nimessä nuku tai matkusta mihinkään, niin elät ikuisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244122Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22900Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht115743- 36717
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37715- 104657
- 134645