Pelkäätkö lentämistä ? Terroristit hyökkäävät ja ainut elämäsi jää viimeiseksi siihen ? Koneesta irtoaa moottori tai vastaavaa ja tiedät kuolevasi kymmenien minuuttien sisällä, sitäkö pelkäät? Minä ainakin pelkään, ihan hemmetisti, olen sen verran itsekäs ihminen että pidän elämääni arvokkaana näin nuorena, joten miksi ottaisin riskin tämänlaiselle vuoristoradalle joka voi päätyä pahemmin kuin mikään kauhuelokuva, lukittuna metalliputkeen, jossa en voi vaikuttaa millään tavalla.
Noh.. älä huoli, olen löytänyt todella helpon keinon päihittää nämä kaikki pelot ja ajattelemaan realistisesti. Katsos, kun aivoista ei löydy realistista näkemystä, kuinka turvallista lentäminen todella on, sitä on vaikea hahmottaa, koska ei pysty havaitsemaan tuhansia koneita jotka ovat ilmassa.
Minä päihitin pelkoni, yksinkertaisesti menemällä www.flightradar24.com ja tuijottelemaan tota hemmetin suurta metallituubiläjää, miten ihmeessä voi edes kuvitella olevansa juuri siinä koneessa joka putoaa, kun näkee tuon massan lentelevän, se on aivan älytöntä. Se on liian epärealistista, jos pari konetta putoaa euroopassa vuodessa, niin silti se on aivan liian huonoa tuuria, että voisi rajoittaa elämäänsä olemalla matkustamatta. Itse matkan pahin kohta on yleensä nousu, sitten ilmassa voi tyhjentää mielen ja aloittaa suunnittelemaan jo tulevaa laskua, joka on ylivoimaisesti paras kohta, vaikka kuinka läsähtäis, kunha pääsee maahan takaisin yhtenä kappaleena.
Älkää lentäkö huonoilla lentokoneyhtiöillä joilla on huonompi historia, te joilla on lentopelko, tottakai te joudutte tietyissä tilanteissa maksamaan enemmän, että psyykkeenne pärjää perille asti, olkaa rauhallisia ja tehkää kaikkenne että aivonne eivät valloita teitä kauheilla ajtuksilla.
Tsemppiä ja onnea seuraavaan lentoon.
Olen löytänyt keinon päihittää lentopelon
markokovalainen
3
60
Vastaukset
- paskatuubia
Olipahan harvinaisen paska juttu.
- kKkKKznn
Finnairille sattunut viimeisin kuolonuhreja vaatinut onnettomuus 60-luvulla DC-3:lle. Sen jälkeen ei ainuttakaan kuolonuhreja vaatinutta onnettomuutta. Kertoo paljon kuinka turvallista lentäminen on. Sen sijaan raideliikenteessä onnettomuuksia on tapahtunut ja maantieliikenne aivan oma lukunsa.
- DalaiLlaama
Kävelijöitä kuolee maailmassa miljoonittain vuodessa ja omaan sänkyyn kuukahtaa vielä useampi. Älä vaan missään nimessä nuku tai matkusta mihinkään, niin elät ikuisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882