-06 Astra infonäytössä F kulutuksen kohdalla, välillä myös lämpötilan. Kun kääntää virrat päälle välillä vilkuttaa kaikkia valoja ja naksuttaa, välillä kojelaudan valot vilkahtavat vain nopeasti eivätkä jää hetkeksi palamaan kuten normaalisti. Startti vain naksahtaa. Lisäksi lukitessa/avatessa kaukosäätimellä vilkuttaa 7 kertaa vilkkuja, normaali on ehkä kahdesti. Muutenkaan ei tunnu lukitsevan kaikkia ovia joka kerta.
Ensimmäisenä tuli mieleen tyhjentynyt akku, mutta oireet kai voivat viitata muuhunkin? Käynnistyksenesto? Katsoin "piilomenusta" jossa ilmoitti akun varaukseksi 10.4V
Ideoita, kokemuksia?
Astra H käynnistysongelma tai jotain ihan muuta
Öpel
5
209
Vastaukset
- selväpeli
Akku on loppu.
- tää.on.tätä
Peruskoulussa pitäisi varmaan olla ihan lyhyt autoihin liittyvä tekniikkakurssi. Ei tarvitsisi omistajan ihmetellä akun tilaa, jos napajännite on 10,4 V.
- yks.kertaista
Koska opel
- VaihdaAkku
Akku kestää ajotavasta riippuen 5-6 vuotta, tai sitten niin pitkään kunnes hajoaa...
- repsanhaa
Akussa tuskin vikaa. Reginan aikaiset männät leikanneet kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882