Hei! Vaihdoin autooni traxxasin 2.4ghz lähettimen ja ohjaimen. Se toimii muuten hyvin, mutta kun kääntää oikealle, se kääntää vasemmalle, ja toisin päin. Ohjaimessa ei ole servon suunnan vaihto nappulaa. Miten voisin vaihtaa servon suunnan?
miten vaihtaa servon suunta?
rcm
1
307
Vastaukset
- RC-pilotti
Servon saa "opetettua" kääntymään toisinpäin. Siihen löytyy myös lisäpalikka jolla servon suunnan saa muuttumaan. Paras olisi kumminkin paljastaa noitten uusien radiosi merkki ja tyyppi, jos et jaksa tutustua käyttöohjeisiin. Uskon vakaasti ettei valmistaja ole moista ominaisuutta voinut jättää pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308