Onko kellään omakohtaisia kokemuksia kyseisestä kennelistä? Kasvattaa siis valkoisiapaimenkoiria. Mitä nyt nettisivuja tutkin, niin vaikuttaa todella hyvältä. Pitäsi tässä lähiaikoina soitella ja kysyä ihan itse kasvattajalta koiristaan, mutta haluan vain mielenkiinnosta tietää omistajien kokemuksia! :)
Kennel Moonscapes?
7
3055
Vastaukset
- Serleky
Hei, meillä on 8v valkkari joka Tiina Salolta. Ihana ihminen, joka omistanut elämänsä koirille. On juuri niin hyvä ja vastuullinen koirankasvattaja kuin vaikuttaakin. Miettii myös tarkkaan, kenelle pennun myy ja haluaa, että jos tulee pitovaikeuksia tms.niin aina ensin häneen yhteys Sirussa on Tiinan puhelinnumero. Suosittelen siis lämpimästi! Meidän joitakin on aivan loistoyksilö!!!
- Valkkari93
Paras kasvattaja ikinä 😉
- visitor333
Tunnen yhden kasvatin, joka on varsin upea rotunsa edustaja.
- jlkadsjio
Ei ne hyvät kokemukset siitä kasvattajasta mitään auta. Et ole ostamassa sitä kasvattajaa tai kenneliä, vaan pentua. Se on yksilö, emän ja isän jälkeläinen. Vain koiran tausta kertoo mitä aineksia pennusta löytyy, ja loppuun vaikuttaa uusi omistaja/koiran ohjaaja ja kouluttaja. Geenit ja luovutusiän jälkeinen ympäristö ja kokemukset muovaavat koiran. Jos kennelin jokin kasvatti on "upea" se ei takaa että jokin muu sen kennelin kasvatti on tai tulee olemaan "upea". Se että joku sanoo "paras kasvattaja ikinä" ei anna mitään todellista tietoa, vaan herättää epäilyksen.
- Anonyymi
Tuttavallani on siesta haettu hieno jura.han suositteli tuota kennelia ja mita olen kiran kehitysta seurannut se on hieno yksilo.
- Anonyymi
Mun tuttavalla on juuri sieltä maailman ihanin valkkari seuraan joka päivä -Facebookissa, Minä myös etsin koiraa ja tuttuni suositteli valkkaria juuri sieltä mä etsin avustajakoiraa ja valkkarit on siihen sopivia. Ottaisin 2 koiraa toinen sakemanni tai malinois tarvitsen mökille koirat se kun on niin eristetty paikka. Myös itsek
llenin seuraa.Kysyn tutultani jos hän voisi kirjoittaa tänne jotain, - Anonyymi
Ilmoittelee aina etta penny onvarattu.siis turhaa puuhaa ja pettymyksia.halloo TIina Maine menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481