Tämä tapahtui 80-luvulla ja on tosi.
Olin tansseissa ,silloin olin nuori 22 v. mies, jostain syystä minua haki tanssiin n.45-50v. laitettu,minua pienempi,silmälasipäinen, hyvältä tuoksuva hoikka nainen.
Sain päähäni kesken tanssin työntää lantioni hänen lantiotaan vasten koska hän tuntui niin kiihottavalta, johon hän vastasi työntämällä omaa lantiotaan omaani vasten, no ,minullahan se aiheutti heti kaluni kovettumisen jonka hän taatusti tunsi.
Ilta loppui siihen että menimme samalla taksilla hänen asunnolleen, päästyämme sisälle tajusin että hän on perheellinen koska sänky oli kahdelle valmiina ja lasten huoneita oli kaksi, minulta nousi tukka pystyyn mahdollisen hurjistuneen aviomiehen sännätessä paikalle, huomattuaan pelkoni tämä nainen sanoi olevansa koko vkl. yksin ja ketään ei tule tänne ja voin olla täällä aamuun asti.
Menimme sängyn laidalle ja hän suuteli minua avaten vyötäni, en vastustellut ,saatuaan housuni pois kaluni seisoi hurjana pystyssä jonka hän hymyillen otti käteensä alkaen hitaasti runkata sitä.Riisuin hänen paitansa että sain tissit esille,puristelin ja imin niitä, saatuaan minut kokonaan riisuttua hän nousi ,otti sukkahousut ja pikkarit pois (korkkarit jätti jalkaansa) meni sängylle pitkälleen nostaen mustan hameensa ylös , edessäni oli aikuinen n.45 v. nainen kiihoittava karvainen pillu ja tissit paljaana , korkokengät jalassa , hame ylhäällä ,hän ojensi kätensä sanoen "tule" , menin hänen päälleen ja aloimme naimaan kunnolla.
Hän hoki koko ajan hiljaa itsekseen "nuorta kyrpää, nuorta ,nuorta,nuorta,nuorta kyrpää jne. " naidessani häntä.
Hetken päästä laukaisin lastin hänen sisälleen.
Naimme koko ajan aamuyöhön asti , kotiin mennessäni ajattelin että hän oli seksinnälkäinen perheenäiti joka vain halusi käyttää hyvän tilaisuutensa saaada vielä nuorta poikaa ja minä sain olla hänen halunsa tyydyttäjä .
Sainhan minäkin aikuista , kypsää naista mikä oli tosi kiihoittavaa mutta hänen miehensä ei taatusti tiennyt että hänen vaimoaan oli sinä vkl. käynyt naimassa nuori poika.
Sain minua vanhempaa perheenäitiä
tapahtuikerran
2
6823
Vastaukset
- valhevalhe
Saitko muita runkkaus fantasioita joulupukilta?
- zeeeeee
Tapaus on kylläkin tosi ,usko tai älä,voit silti uskoa siitä ihan mitä haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082