sinä kerrostalossa

toteamus

Muutit taloon minun jälkeeni. En vieläkään ymmärrä, mitä kuvittelet saavasi aikaan tarkkailemalla elämääni sivusta päivittäin. Joskus naisesi huutelee talossa seinän takana, että " jos se ei muuta, minä tapan sen. Minun miestäni ei vie, mutta elättää minut, minä takaan sen". Jos joskus muutat, minä en ole samassa talossa enkä halua edes tietää sinusta ja naisestasi. Minun eläkkeeni ei riitä sinun ja naisesi elättämiseen enkä halua aikuisia pikkupoikia lapsen korvikkeeksi itselleni, enkä varsinkaan teitä kahta. Jos et elä eläkkeelläsi, onhan edun valvonta olemassa tai sosiaalihuolto. Pyydä apua itsellesi ja naisellesi. Vaikka olen vanha, en halua sukulaisia nurkkiini vahtimaan joka päiväistä elämääni; milloin teen mitäkin ja onko siihen sukulaisen lupa tai hänen paljon puhuttujen kaveriensa naapurissa. Jos tavaroiden särkeminen ja käyttäminen sekä varastelu ei lopu; minä muutan pois kokonaan. Menetät elättäjän ja käyntipaikan etkä voi haukkua enää ketään hutsuksi ja hulluksi etkä mainostaa omaa paremmuuttasi ja minun mielen vikaisuuttani, jota lääkärien mukaan ei ole, vika löytyy näin ollen haukkujan päästä tai elämän tavoista. Jos ostan pullollisen parasta konjakkia, lupaatko juoda sen yksin kokonaan heti. Koska vedät lääkkeitä, pääsisin sinusta siististi eroon. En anna sinulle pulloa, mutta tapasi tuntien varastat koko sisällön ja juot kokonaan. Sinusta on siis helppo päästä eroon, jos tahdon. Käytän vain ahneuttasi hyväksi ja jätän lopun sinun valintojesi varaan. Minä nimittäin en koskaan ole pyytänyt sukulaismiestä enkä sinua asuntooni. Näin ollen en ole vastuussa siitä, mitä sinä varastat asunnostani ja mitä yhdessä juotte naisesi läsnä ollessa. Toisin sanoen: En ole äitisi enkä veljeni äiti. En ole koskaan adoptoinut ketään enkä ottanut miesystävää sinusta. En ole luvannut sinulle elättää sinua ja naistasi enkä antanut lupaa käydä jatkuvasti asunnossani. Pitäisi jo älyn välähtää, että en halua sinua naapurini elämääni. Jätä minun kotini ja minut rauhaan. Opettele laskemaan rahasi oikein ja opettele pärjäämään omillasi, ettei naapurien tarvitse elättää sinua. Älä vahdi minua.

7

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kusipää.saatana

      Haista vittu, kunnianloukkaus mitä juuri kirjoitit. Oikeudessa nähdään.

      • 79thufs

        Häh. Kenen kunniaa on loukattu. Viiraako päästä?


    • mitesseon

      Pystytkö selvin päin vai avustaako äiti tai naisesi. Ja sinnehän tarvitaan rahaa, jota sinulla ei ole koskaan liikaa ja kun minullakaan ei ole kuin kaksi kymppiä parille viikolle. Sillä ajattelin syödä itse ja elättääkö sillä sinutkin pitäisi. Kun äiti ei ole läsnä eikä ohjaa oikeustoimissa, saatat joutua väliin putoajaksi. Kysypä rahattomalta tyttöystävältäsi apua. Josko sittenkin kaksi kymppiä riittäisi neljän hengen porukalle. Saas nähdä mitä ihmeitä meikäläinen kaksi kymppisellä tekee seuraavat kaksi viikkoa. Vanhusten puhtaaksi syöminen on synti ja rikos.

    • wpqzx

      Pitää tunnustaa näin kirjoituksen jälkeen että tunteet on todellisia ja tarkoitin totta mutta pidetään tämä kirjoitus mielikuvituksen tuotteena. Silloin tämä kirjoitus on vain kirjoitus joka kyllä oli totta jonkun elämässä mutta ei minun kuin osittain. Ne muut kärsii paljon ja heitä minä en voi auttaa, haukkua voin mutta en voi jokaisen narkkarin ja sekakäyttäjän tai narkomaanin äitiä ja naista tai muita läheisiä vaatia laittamaan näitä henkilöitä omille jaloilleen ja lakata elättämästä heitä. Voin vain sulkea omat oveni jälkeeni ja ilmoittaa varkaista. Toivon kaikkea hyvää näille äideille ja elättäjille, olivat he sitten vaikkapa naapureita.

    • suoratsanomiset

      Kiitos hyvin paljon. Suorat sanomiset ovat ennenkin saaneet ihmiset ajattelemaan mutta varas siirtyy kuukaudeksi naapuriin. Kun tilanne rauhoittuu, tuttu henkilö käy kyllä tutustumassa vaikka vieraisille tullen uusiin tavaroihisi. Tuttu tunne ja tutut kokemukset.

    • Otamakupala

      Mitäs siihen sanotte, jos posti katoaa naapuriin ja naapuri jakaa postin.

    • postinkantajasäikähtää

      Mitäs siihen on sanomista, kunhan tulee perille. Uteliailta ja varkailta mikään ei ole turvassa, pitää totutella uusiin isäntiin postin suhteen. Voithan joka päivä mennä kahdeltatoista pyytämään naapuriltasi postiasi tai vahtia postin kantajaa. Niin minäkin olen tehnyt ja kysellyt postin perään. Aina lopulta olen sen saanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe