Satun olemaan tuolla juuri Black Fridayn aikaan. Onko kellään kokemuksia, löytyykö hyviä diilejä? Erityisesti kosmetiikka, Adidas, Hollister ja Victoria's secret kiinnostavat. Vai käynkö vain outletissa?
Eli millaisia Black Fridayn alennusmyynnit tuolla ovat? Mikä kannattaa?
Tämän lisäksi haluaisin varata kaverini kanssa yhden yön jostain kivasta paikasta. Olemme miettineet esim. Lake Tahoeta. Tarkoitus on vaan saada viettää rauhassa aikaa syödä hyvin ja tehdä jotain hauskaa. Ihan perushotellihuone ei riitä, mutta emme hae varsinaisesti luxustakaan.
Kiitos jo paljon!
SF elämyksellinen hotelli + Black Friday
2
1895
Vastaukset
- Käynyt
Tahoe on varmaan yksi hyvä kohde parin päivän retkelle San Franista. Kannattaa laskea ajomatkat tarkaan, niistä tulee yllättävän pitkiä ja usein kaksi yötä on parempi ratkaisu kuin yksi.
Luontokohteista suurin piirtein yhtä pitkän ajomatkan päässä on Yosemiten kansallispuisto. Sequoian kansallispuisto on vähän etelämpänä. Itse olimme Sequoiassa. Siellä on yksi hotelli kansallispuiston aluellaa ja se mielestäni täyttää vaatimuksen elämyksellisestä paikasta. Itse hotellihuoneet ovat vaatimattomia, mutta jo hotellin ravintola on upea.
https://www.tripadvisor.fi/Hotel_Review-g143050-d145719-Reviews-Wuksachi_Lodge-Sequoia_and_Kings_Canyon_National_Park_California.html
Täysin toisenlainen vaihtoehto on sitten läheiset viinialueet Napa ja Sonoma. Napassa voin suositella Napa Valley Wine Train'ia. Sillä on sekä lounas että päivällislähtöjä. Sonoma on kompaktimpi ja kaupungin keskustassa on enemmän nähtävää kuin Napan kaupungin keskustassa.
https://www.tripadvisor.fi/Attraction_Review-g32766-d106820-Reviews-Napa_Valley_Wine_Train-Napa_Napa_Valley_California.html - Alkuperäinen
Suurkiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15413424Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen893736Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363037Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2721483Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?471438Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571395Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2071022