jamo s606 mätkii bassopaineet kaiuttimien taakse.

ei_hemmetti

Joo-o eli ostin kesällä nää kaiuttimet tarjouksessa näyttöpaikalta,Nää on niinku tietokone kaiuttimina vahvistimen kautta, ja nää ketaleet on tässä tietokonepöydän päädyissä n1.5m seinästä ja oli bassovoittonen kappale kunnon voluumilla ja netin mokkula tippu lattialle tietokonepöydän takana olevalta ikkunahyllyltä ja menin sit sitä nostaan ja bassopaineet oli sielä kaiuttimien takana het nii että kehossa tuntu.

Kaiuttimien eestä kuuluu vaan että bassoa lähtee.

Oletteko havainneet samaa jamon samaista sarjaa omistaneena?

Ei tämän jälkeen kyllä lähe mukaan sivubasari kaiuttimet.

8

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seisovaaalto

      Huonessasi syntyy seisova aalto bassotaajuuksilla ja seisovan aallon huippukohdissa basso kuuluu ja nollakohdissa ei. Ihan normaali, mutta ikävä ongelma.

    • plasmainus

      Kai kaiuttimet on oikeassa ja samassa vaiheessa

    • ei_hemmetti

      Kai kaiuttimet on oikeassa ja samassa vaiheessa

      Ny en kyllä täysin ymmärrä

      vedin näitä kaiuttimia niin että nää on melkeen mun korvien tasalla että nää kaiuttimet ei ole tällä hetkellä enää pöydän päässä...mutta sama ongelma jatkuu.

      • vaihe

        Kai kaiuttimet on oikeassa ja samassa vaiheessa

        Vahvistimen punainen liitin on kytketty kaiuttimen liittimeen


    • ei_hemmetti

      No totta kai oon niin liittänyt...No tarkistin vielä ja oli ne oikein

    • Niinikkäänsä

      Huoneen eri kohtiin syntyy painemaksimeita melko lailla riippumatta siitä, minne kajarit on suunnattu ja missä kohtaa huonetta ne ovat. Riippuu huoneen koosta ja mittasuhteista, eniten juuri nurkkiin. Ei ne kajarit sitä bassoa sinne nurkkiin sylje, sinne tulee korostuma ihan itsestään ja kaikilla kajareilla sama juttu.

    • ei_hemmetti

      No mulla on vieläki nää vanhat etubasari kaiuttimet ja testasin ni ei tee samaa temppua,Puhukaa te kokemattomat mitä paskaa haluatte.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe