Oon ollu aina alipainonen, ja mun rinnat on tällä hetkellä ehkä 70A tai AA.. Oon kohta 18-vuotias ja mietityttää kasvaako ne tosta koskaan esim B tai C-kupiksi, vaikka iän myötä painoa tulisi lisää? Niin monella 13-vuotiaallakin jo B-kuppia ja mulla nää olemattomat AA/A. Eli onko ihan tuhoontuomittu ajatus, että saisin vaikka joskus rinnat?
Rinnat....
14
94
Vastaukset
Syö enemmän niin et ole alipainoinen ja ehkä sulle rinnatki kasvaa
- rinnaton
No siis menneisyyttä on paha ryhtyä muuttamaan, ja syön aika paljon, en silti lihoa... Ei se niin helppoa ole, kun kasvua tulee sitä mukaa mitä lihoaa.. noh ehkä joskus lihoan
- minäjeeno
Mitä sinä niillä sit tekisit?
- rinnaton
Hyvä kysymys, taitaa olla vaa sellanen asia mitä naisella kuuluu olla 😅.. Myöhemmin imetykseen joskus..
- Rinnat
rinnaton kirjoitti:
Hyvä kysymys, taitaa olla vaa sellanen asia mitä naisella kuuluu olla 😅.. Myöhemmin imetykseen joskus..
Ei imetys rintojen koon takia pois jää.
- HUPSISHUPSIS
Asian arvioimiseksi kannattaa laittaa ei-seksuaalinen anatominen kuva.
- rinnaton
Luvut puhuvat puolestaan, ja kuvalla ei ole mitään tekemistä kysymääni kysymykseen. ;) Tiedän olevani rinnaton, en tarvitse siihen asiaan kommentteja.
- HUPSISHUPSIS
rinnaton kirjoitti:
Luvut puhuvat puolestaan, ja kuvalla ei ole mitään tekemistä kysymääni kysymykseen. ;) Tiedän olevani rinnaton, en tarvitse siihen asiaan kommentteja.
Pahus :) Mutta tekisit palveluksen anatomiselle tutkimustyölleni!
- rinnaton
Jaahas, millanen tutkimustyö kyseessä? Kehnosti toteutettu trolli...?
Toi on tyttöjen keskuudessa niin ärsyttävä juttu! Itse en ymmärrä mitä väliä sillä oikeastaan edes on. Mutta eihän siihen mitään muuta tapaa ole kuin syödä enemmän rasvaa..
- Lepakkolinna
Joo ei sillä koolla ole niin paljon väliä, kuin muodolla ja sillä, kuinka sopusuhtaiset ne on muun kehon kanssa. Hoikalla naisella ei tarvitse olla rintoja nimeksikään, vaan on se kumma, jos iloisella satakiloisella ei ole yhtään rintoja. Toki myös pituus vaikuttaa...
- Rinnat
On vaan niin et rakenne on se minkä luoja on suonu rintojen osaltakin. Kyllähän vartalo muuttuu vielä 18v jälkeen .
- fghuuu
Ei se syöminenkään ole ratkaisu. Vaikka rinnat pääosin rasvakudosta onkin, niin mitäpä veikkaatte, jos syö lihoakseen, niin tietääkö se rasva mennä vain ja ainoastaan rintoihin vai jakautuukohan se ympäri kehoa tai mahdollisesti vaikka keskitetysti vatsaan tai alakroppaan. Keho muuttuu kyllä koko elämän ajan, mutta onko siinä mitään pointtia elää vain odotellen "parempia aikoja"? Josko se olis kuitenkin parempi keskittyä elämään vähemmän ulkonäkökeskeisesti tai ainakin tissikeskeisesti.
- kylläsesiitäsit
Minusta noin pienet on vaan hirveen kauniit :3 eikä kroppakaan ois varmasti hullumpi yhtään :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702