Rinnat....

rinnaton

Oon ollu aina alipainonen, ja mun rinnat on tällä hetkellä ehkä 70A tai AA.. Oon kohta 18-vuotias ja mietityttää kasvaako ne tosta koskaan esim B tai C-kupiksi, vaikka iän myötä painoa tulisi lisää? Niin monella 13-vuotiaallakin jo B-kuppia ja mulla nää olemattomat AA/A. Eli onko ihan tuhoontuomittu ajatus, että saisin vaikka joskus rinnat?

14

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syö enemmän niin et ole alipainoinen ja ehkä sulle rinnatki kasvaa

      • rinnaton

        No siis menneisyyttä on paha ryhtyä muuttamaan, ja syön aika paljon, en silti lihoa... Ei se niin helppoa ole, kun kasvua tulee sitä mukaa mitä lihoaa.. noh ehkä joskus lihoan


    • minäjeeno

      Mitä sinä niillä sit tekisit?

      • rinnaton

        Hyvä kysymys, taitaa olla vaa sellanen asia mitä naisella kuuluu olla 😅.. Myöhemmin imetykseen joskus..


      • Rinnat
        rinnaton kirjoitti:

        Hyvä kysymys, taitaa olla vaa sellanen asia mitä naisella kuuluu olla 😅.. Myöhemmin imetykseen joskus..

        Ei imetys rintojen koon takia pois jää.


    • HUPSISHUPSIS

      Asian arvioimiseksi kannattaa laittaa ei-seksuaalinen anatominen kuva.

      • rinnaton

        Luvut puhuvat puolestaan, ja kuvalla ei ole mitään tekemistä kysymääni kysymykseen. ;) Tiedän olevani rinnaton, en tarvitse siihen asiaan kommentteja.


      • HUPSISHUPSIS
        rinnaton kirjoitti:

        Luvut puhuvat puolestaan, ja kuvalla ei ole mitään tekemistä kysymääni kysymykseen. ;) Tiedän olevani rinnaton, en tarvitse siihen asiaan kommentteja.

        Pahus :) Mutta tekisit palveluksen anatomiselle tutkimustyölleni!


      • rinnaton

        Jaahas, millanen tutkimustyö kyseessä? Kehnosti toteutettu trolli...?


    • Toi on tyttöjen keskuudessa niin ärsyttävä juttu! Itse en ymmärrä mitä väliä sillä oikeastaan edes on. Mutta eihän siihen mitään muuta tapaa ole kuin syödä enemmän rasvaa..

      • Lepakkolinna

        Joo ei sillä koolla ole niin paljon väliä, kuin muodolla ja sillä, kuinka sopusuhtaiset ne on muun kehon kanssa. Hoikalla naisella ei tarvitse olla rintoja nimeksikään, vaan on se kumma, jos iloisella satakiloisella ei ole yhtään rintoja. Toki myös pituus vaikuttaa...


    • Rinnat

      On vaan niin et rakenne on se minkä luoja on suonu rintojen osaltakin. Kyllähän vartalo muuttuu vielä 18v jälkeen .

    • fghuuu

      Ei se syöminenkään ole ratkaisu. Vaikka rinnat pääosin rasvakudosta onkin, niin mitäpä veikkaatte, jos syö lihoakseen, niin tietääkö se rasva mennä vain ja ainoastaan rintoihin vai jakautuukohan se ympäri kehoa tai mahdollisesti vaikka keskitetysti vatsaan tai alakroppaan. Keho muuttuu kyllä koko elämän ajan, mutta onko siinä mitään pointtia elää vain odotellen "parempia aikoja"? Josko se olis kuitenkin parempi keskittyä elämään vähemmän ulkonäkökeskeisesti tai ainakin tissikeskeisesti.

    • kylläsesiitäsit

      Minusta noin pienet on vaan hirveen kauniit :3 eikä kroppakaan ois varmasti hullumpi yhtään :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe