Rinnat....

rinnaton

Oon ollu aina alipainonen, ja mun rinnat on tällä hetkellä ehkä 70A tai AA.. Oon kohta 18-vuotias ja mietityttää kasvaako ne tosta koskaan esim B tai C-kupiksi, vaikka iän myötä painoa tulisi lisää? Niin monella 13-vuotiaallakin jo B-kuppia ja mulla nää olemattomat AA/A. Eli onko ihan tuhoontuomittu ajatus, että saisin vaikka joskus rinnat?

14

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syö enemmän niin et ole alipainoinen ja ehkä sulle rinnatki kasvaa

      • rinnaton

        No siis menneisyyttä on paha ryhtyä muuttamaan, ja syön aika paljon, en silti lihoa... Ei se niin helppoa ole, kun kasvua tulee sitä mukaa mitä lihoaa.. noh ehkä joskus lihoan


    • minäjeeno

      Mitä sinä niillä sit tekisit?

      • rinnaton

        Hyvä kysymys, taitaa olla vaa sellanen asia mitä naisella kuuluu olla 😅.. Myöhemmin imetykseen joskus..


      • Rinnat
        rinnaton kirjoitti:

        Hyvä kysymys, taitaa olla vaa sellanen asia mitä naisella kuuluu olla 😅.. Myöhemmin imetykseen joskus..

        Ei imetys rintojen koon takia pois jää.


    • HUPSISHUPSIS

      Asian arvioimiseksi kannattaa laittaa ei-seksuaalinen anatominen kuva.

      • rinnaton

        Luvut puhuvat puolestaan, ja kuvalla ei ole mitään tekemistä kysymääni kysymykseen. ;) Tiedän olevani rinnaton, en tarvitse siihen asiaan kommentteja.


      • HUPSISHUPSIS
        rinnaton kirjoitti:

        Luvut puhuvat puolestaan, ja kuvalla ei ole mitään tekemistä kysymääni kysymykseen. ;) Tiedän olevani rinnaton, en tarvitse siihen asiaan kommentteja.

        Pahus :) Mutta tekisit palveluksen anatomiselle tutkimustyölleni!


      • rinnaton

        Jaahas, millanen tutkimustyö kyseessä? Kehnosti toteutettu trolli...?


    • Toi on tyttöjen keskuudessa niin ärsyttävä juttu! Itse en ymmärrä mitä väliä sillä oikeastaan edes on. Mutta eihän siihen mitään muuta tapaa ole kuin syödä enemmän rasvaa..

      • Lepakkolinna

        Joo ei sillä koolla ole niin paljon väliä, kuin muodolla ja sillä, kuinka sopusuhtaiset ne on muun kehon kanssa. Hoikalla naisella ei tarvitse olla rintoja nimeksikään, vaan on se kumma, jos iloisella satakiloisella ei ole yhtään rintoja. Toki myös pituus vaikuttaa...


    • Rinnat

      On vaan niin et rakenne on se minkä luoja on suonu rintojen osaltakin. Kyllähän vartalo muuttuu vielä 18v jälkeen .

    • fghuuu

      Ei se syöminenkään ole ratkaisu. Vaikka rinnat pääosin rasvakudosta onkin, niin mitäpä veikkaatte, jos syö lihoakseen, niin tietääkö se rasva mennä vain ja ainoastaan rintoihin vai jakautuukohan se ympäri kehoa tai mahdollisesti vaikka keskitetysti vatsaan tai alakroppaan. Keho muuttuu kyllä koko elämän ajan, mutta onko siinä mitään pointtia elää vain odotellen "parempia aikoja"? Josko se olis kuitenkin parempi keskittyä elämään vähemmän ulkonäkökeskeisesti tai ainakin tissikeskeisesti.

    • kylläsesiitäsit

      Minusta noin pienet on vaan hirveen kauniit :3 eikä kroppakaan ois varmasti hullumpi yhtään :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe