Rinnat....

rinnaton

Oon ollu aina alipainonen, ja mun rinnat on tällä hetkellä ehkä 70A tai AA.. Oon kohta 18-vuotias ja mietityttää kasvaako ne tosta koskaan esim B tai C-kupiksi, vaikka iän myötä painoa tulisi lisää? Niin monella 13-vuotiaallakin jo B-kuppia ja mulla nää olemattomat AA/A. Eli onko ihan tuhoontuomittu ajatus, että saisin vaikka joskus rinnat?

14

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syö enemmän niin et ole alipainoinen ja ehkä sulle rinnatki kasvaa

• rinnaton

No siis menneisyyttä on paha ryhtyä muuttamaan, ja syön aika paljon, en silti lihoa... Ei se niin helppoa ole, kun kasvua tulee sitä mukaa mitä lihoaa.. noh ehkä joskus lihoan

• minäjeeno

Mitä sinä niillä sit tekisit?

• rinnaton

Hyvä kysymys, taitaa olla vaa sellanen asia mitä naisella kuuluu olla 😅.. Myöhemmin imetykseen joskus..

• Rinnat
        rinnaton kirjoitti:

Hyvä kysymys, taitaa olla vaa sellanen asia mitä naisella kuuluu olla 😅.. Myöhemmin imetykseen joskus..

Ei imetys rintojen koon takia pois jää.

• HUPSISHUPSIS

Asian arvioimiseksi kannattaa laittaa ei-seksuaalinen anatominen kuva.

• rinnaton

Luvut puhuvat puolestaan, ja kuvalla ei ole mitään tekemistä kysymääni kysymykseen. ;) Tiedän olevani rinnaton, en tarvitse siihen asiaan kommentteja.

• HUPSISHUPSIS
        rinnaton kirjoitti:

Luvut puhuvat puolestaan, ja kuvalla ei ole mitään tekemistä kysymääni kysymykseen. ;) Tiedän olevani rinnaton, en tarvitse siihen asiaan kommentteja.

Pahus :) Mutta tekisit palveluksen anatomiselle tutkimustyölleni!

• rinnaton

Jaahas, millanen tutkimustyö kyseessä? Kehnosti toteutettu trolli...?

• Toi on tyttöjen keskuudessa niin ärsyttävä juttu! Itse en ymmärrä mitä väliä sillä oikeastaan edes on. Mutta eihän siihen mitään muuta tapaa ole kuin syödä enemmän rasvaa..

• Lepakkolinna

Joo ei sillä koolla ole niin paljon väliä, kuin muodolla ja sillä, kuinka sopusuhtaiset ne on muun kehon kanssa. Hoikalla naisella ei tarvitse olla rintoja nimeksikään, vaan on se kumma, jos iloisella satakiloisella ei ole yhtään rintoja. Toki myös pituus vaikuttaa...

• Rinnat

On vaan niin et rakenne on se minkä luoja on suonu rintojen osaltakin. Kyllähän vartalo muuttuu vielä 18v jälkeen .

• fghuuu

Ei se syöminenkään ole ratkaisu. Vaikka rinnat pääosin rasvakudosta onkin, niin mitäpä veikkaatte, jos syö lihoakseen, niin tietääkö se rasva mennä vain ja ainoastaan rintoihin vai jakautuukohan se ympäri kehoa tai mahdollisesti vaikka keskitetysti vatsaan tai alakroppaan. Keho muuttuu kyllä koko elämän ajan, mutta onko siinä mitään pointtia elää vain odotellen "parempia aikoja"? Josko se olis kuitenkin parempi keskittyä elämään vähemmän ulkonäkökeskeisesti tai ainakin tissikeskeisesti.

• kylläsesiitäsit

Minusta noin pienet on vaan hirveen kauniit :3 eikä kroppakaan ois varmasti hullumpi yhtään :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4750
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2617
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      70
      2332
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe