Rinnat....

rinnaton

Oon ollu aina alipainonen, ja mun rinnat on tällä hetkellä ehkä 70A tai AA.. Oon kohta 18-vuotias ja mietityttää kasvaako ne tosta koskaan esim B tai C-kupiksi, vaikka iän myötä painoa tulisi lisää? Niin monella 13-vuotiaallakin jo B-kuppia ja mulla nää olemattomat AA/A. Eli onko ihan tuhoontuomittu ajatus, että saisin vaikka joskus rinnat?

14

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syö enemmän niin et ole alipainoinen ja ehkä sulle rinnatki kasvaa

• rinnaton

No siis menneisyyttä on paha ryhtyä muuttamaan, ja syön aika paljon, en silti lihoa... Ei se niin helppoa ole, kun kasvua tulee sitä mukaa mitä lihoaa.. noh ehkä joskus lihoan

• minäjeeno

Mitä sinä niillä sit tekisit?

• rinnaton

Hyvä kysymys, taitaa olla vaa sellanen asia mitä naisella kuuluu olla 😅.. Myöhemmin imetykseen joskus..

• Rinnat
        rinnaton kirjoitti:

Hyvä kysymys, taitaa olla vaa sellanen asia mitä naisella kuuluu olla 😅.. Myöhemmin imetykseen joskus..

Ei imetys rintojen koon takia pois jää.

• HUPSISHUPSIS

Asian arvioimiseksi kannattaa laittaa ei-seksuaalinen anatominen kuva.

• rinnaton

Luvut puhuvat puolestaan, ja kuvalla ei ole mitään tekemistä kysymääni kysymykseen. ;) Tiedän olevani rinnaton, en tarvitse siihen asiaan kommentteja.

• HUPSISHUPSIS
        rinnaton kirjoitti:

Luvut puhuvat puolestaan, ja kuvalla ei ole mitään tekemistä kysymääni kysymykseen. ;) Tiedän olevani rinnaton, en tarvitse siihen asiaan kommentteja.

Pahus :) Mutta tekisit palveluksen anatomiselle tutkimustyölleni!

• rinnaton

Jaahas, millanen tutkimustyö kyseessä? Kehnosti toteutettu trolli...?

• Toi on tyttöjen keskuudessa niin ärsyttävä juttu! Itse en ymmärrä mitä väliä sillä oikeastaan edes on. Mutta eihän siihen mitään muuta tapaa ole kuin syödä enemmän rasvaa..

• Lepakkolinna

Joo ei sillä koolla ole niin paljon väliä, kuin muodolla ja sillä, kuinka sopusuhtaiset ne on muun kehon kanssa. Hoikalla naisella ei tarvitse olla rintoja nimeksikään, vaan on se kumma, jos iloisella satakiloisella ei ole yhtään rintoja. Toki myös pituus vaikuttaa...

• Rinnat

On vaan niin et rakenne on se minkä luoja on suonu rintojen osaltakin. Kyllähän vartalo muuttuu vielä 18v jälkeen .

• fghuuu

Ei se syöminenkään ole ratkaisu. Vaikka rinnat pääosin rasvakudosta onkin, niin mitäpä veikkaatte, jos syö lihoakseen, niin tietääkö se rasva mennä vain ja ainoastaan rintoihin vai jakautuukohan se ympäri kehoa tai mahdollisesti vaikka keskitetysti vatsaan tai alakroppaan. Keho muuttuu kyllä koko elämän ajan, mutta onko siinä mitään pointtia elää vain odotellen "parempia aikoja"? Josko se olis kuitenkin parempi keskittyä elämään vähemmän ulkonäkökeskeisesti tai ainakin tissikeskeisesti.

• kylläsesiitäsit

Minusta noin pienet on vaan hirveen kauniit :3 eikä kroppakaan ois varmasti hullumpi yhtään :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      74
      5603
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4900
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3224
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2663
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2352
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1595
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1565
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1418
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1260
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      865
    Aihe