Sanokaa nyt olenko liian tiukka, kun pidän ysille menevälle pojalle kotiintuloaikana klo 19. Tavarat lentää, haistattelua kuuluu ym mukavaa, mutta periksi en anna. Kaikki muut saavat kuulema olla pidempään...joopa joo...vanha virsi =)
15v kotiintuloaika
14
133
Vastaukset
Ainakin olet surkea provoileva trolli.
Huomasitko muuten, mitä jokunen päivä sitten uutisoitiin trollaajien psykologisista ominaisuuksista ja diagnooseista?- murkkupurkunäiti
En huomannut, kerro ihmeessä! Etsin itseäni ja tämä auttaisi varmasti.
- Isäpäättää
poikien kotiintuloajan; siihen ei ole äideille/ yksinhuoltajaruikuilla ja sairailla viranomaisilla
sanan sijaa.. - ryeryery
Isäpäättää kirjoitti:
poikien kotiintuloajan; siihen ei ole äideille/ yksinhuoltajaruikuilla ja sairailla viranomaisilla
sanan sijaa..Haista vittu. Miehenä törmään joskus näihin perheenpäihin, jotka unohtaa ettei ne ole himassaan, jossa ne on tottuneet olemaan just tommosessa puolijumalan asemassa. Wannabe-alfaurokset luulee olevansa jotain. Junttikalju vaan kiiltää ja pelleparta väpättää. Vitun urpo säkin.
- KuriSeOllaPitää
Ei se kato mitää: meillä on 18 v. pojalle kello 18.00. Oli vähän kapiaiset ihmeissään kun ei päässy jäämään intiin ennä 18.00 jälkeen.
- samaaika
Meillä 15 v. tytöllä sama kotiintuloaika, jos seuraavana päivänä koulua. Pe-la sovitaan erikseen.
- Ppä
Olet.
- Rakastavaäitimuori22
Joo itsen pidän lasteni kotiintuloaikana klo 14 ja jos on koulua yms niin voin poiketa 17:10 mutta se on sitten heti sen jälkeen kotiin ja pannuhuoneeseen opiskelemaan lapseni ovat 27v poika ja 21v tyttö
- Eijumaweli
Äly hoi älä jätä. Ite 13v ja kotiintuloaika viikonloppusin ja arkisin 21-21:30
- 91021
Meillä 14vuotiaalla on kotiintuloaika 22-23
- nyt33v
Heh. Ei mulla kyllä ollu mitään kotiin tulo aikoja enää yläasteella...
Minun kotiintuloaikani on 17.00, Soitan äidille joka 15 min. että kaikki on kunnossa. Jos myöhästyn yhtään joudun häkkiin.
- sssss2
mitä helvetin järkeä siinä on soittaa joka 15 min äitille et kaikki on ok? kyllä sulla taitaa olla aika ylihuolehtivainen äiti.
- Ootliiantiukka
Oon ite 12:vielä ja kotiinytuloaika on 21.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949