Mun sähköpostiin paukahti tarjous ----- Aku Ankka-lehti ilmaiseksi 1 kk:ksi. En ole lukenut ko. lehteä varmaankaan 60 vuoteen. Jos tilaan niin jäänkö koukkuun.
Nythän se myrkyn lykkäs !
8
<50
Vastaukset
- Ihan.ilimaseks
Minäpä jo tilasin kuukauden lehet.
Anna palaa vaan, on se ainakin paljon realistisempi aviisi kuin mv-lehti.
- Nakkinakuttaja
Harkitaan. MV (maltti on valttia) Olis voinut olla esim. Jallu tai Kalle.
Nakkinakuttaja kirjoitti:
Harkitaan. MV (maltti on valttia) Olis voinut olla esim. Jallu tai Kalle.
Onko nekin vielä olemassa?
- ö-Öö
Jäät.
Siis koukkuun. Puhelinmyyjien ja myyntiorganisaation. Vaan muutenkin. AA on erittäin hieno lukemisto. Se on opettanut suunnalleen puolet suomalaisistaa lukemaan. Ja lehdessä kovaa yhteiskunnallista pohdintaa. Kerrassaan loistava toimitus, joka pitää huolta, lehdessä käsitellään aina päivänpolttaviakin asioita.
Niinno. Ite opin kerettiläisesti lukemaan, tavailemalla Nakke Nakuttajaa. Mutta AA tuli kyllä himbelaadiin ihan niin kauan, kuin muistan. Ja tullut aikuisiälläkin jonkin kerran. Just jonkin puhelinmyyjän "pökkäyttämänä". Ja tota. Noin mainiten, kerran olen neuvotellut duunipaikasta lehden toimituksen kanssa . Eivät piru vie huolineet >:/
Mutta mieti tarjous, tarkista sitoumukset. Jos päätät ottaa "tutustumistarjouksen" vastaan, joksikin aikaa riessaa myynnin puolelta. Vaan ei se ikuisesti kestä. Mullekin tulee aina joskus AA-mainoksia, en ole tälle vuosikymmenelle tilannut. Mutta luen aina lehden, jos se jossain vastaan tulee. Vaikka profiloitu lapsille myytäväksi, ama homma, kuin kissan ruuissa. Aikuiset niitä ostelee, koska saavat itselleenkin jotain. Ei kakara äidinmaidossa opi lukemaan AA:ta, kyllä se tuee vanhempien kautta.
Eli, jos et ilkeä tilata itelles, tilaa jollekin lapsenlapselles tms ja käy siellä lukemassa, tai lainaile niitä :D
Hieno lehti.
=DW= - liianhyvääjne
Onko nyt tai joskus ollut tilauksessa jotain Sanoman julkaisuja ?
Jos ei niin juttu on huijausta ja ongelmia luvassa.- voi.tilata
Mulle on ennenkin tullut kuukauden jakso ilmaisia Akkareita, ei koskaan mitään ongelmia. Salainen puh.numero jolloin laittavat tarjouksia postitse ja sähköpostiin, se ei haittaa millään tavalla.
- mimmimum-..mi
Aa aa ankka....takapuoli vankka.....kummallekin lapselle ollut aikoinaan hyvin tärkeä lehti.... minulla on vanhoja aku ankka lehtiä.....huvittaa kun poika joskus niitä lukee luonani käydessää.....ja tietenkin ruokapöydässä... no ..enää ei äiti marmata lukemisesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793