Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

apua viiltely arpiin

exviiltelijä

Eli siis mulla on pieni probleema kun olin jääny noin puoltoista vuotta sit viiltelystä kiinni niin lopetin sitten siihen mut tuli sitten jatkettua tyhmänä noin puolen vuoden jälkeen. oon päässy jo siitä lopullisesti sit eroon mutta jälkiä on vieläkin. porukat ei tiiä että oon jatkanu viiltelyä missään kohtaa ja jälkiä on sit ranteessa, nilkassa ja reisissä. mulla on tulossa viikon päästä terkka käynti ja se on sitten probleema koska se tulee näkeen viilto jäljet ja ei se tuu pitään sitä vitun salaisuutena (: olisko nopeita taktiikkoja miten saada noita peitettyä? oon jo kokeillu meikkivoiteella peittää mutta ne on senverran syviä että ei auta. huom, ei tarvii sanoo et kuinka paskaa se viiltely on ja kuinka paska oon kun oon menny tekeen sitä koska tiedän sen jo (:

8

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjhgggffddd

      Leikkaa sukasta se umpinainen pää pois ja laita se sukka siihen käsivarteen arpien päälle. Toivottavasti ymmärsit tästä jotain. :')

      • sama.kuin.edellinen

        Ps. Apteekista saa myös arpivoidetta.


    • Hei!

      Hienoa kuulla, että olet päässyt eroon viiltelystä. Suosittelen, että kävisit kuitenkin ammattiauttajan puheilla. Esimerkiksi terveydenhoitajalle pystyt puhumaan asioista luottamuksellisesti ja hän voi ohjata sinut eteenpäin tarvittaessa. Myös vanhempiesi kanssa puhuminen voisi auttaa.

      Tsemppiä jatkoon!

      T: Anja & Sonja

    • xjhsuihx

      En tiiä mut sano sille terkkarille että pitää sen salaisuutena :D

      • HAHHAHAHAHAHHA

        Ei se saa pitää salaisuuksia HAHA!


    • Viiltele muita, niin et jää kiinni itsesi viiltelystä.

    • JimCurry

      Sano että ne on vaan koulun huonolaatuisten ovenkarmien sivuvaikutusta.

    • Tatuoinnit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe