Eli siis mulla on pieni probleema kun olin jääny noin puoltoista vuotta sit viiltelystä kiinni niin lopetin sitten siihen mut tuli sitten jatkettua tyhmänä noin puolen vuoden jälkeen. oon päässy jo siitä lopullisesti sit eroon mutta jälkiä on vieläkin. porukat ei tiiä että oon jatkanu viiltelyä missään kohtaa ja jälkiä on sit ranteessa, nilkassa ja reisissä. mulla on tulossa viikon päästä terkka käynti ja se on sitten probleema koska se tulee näkeen viilto jäljet ja ei se tuu pitään sitä vitun salaisuutena (: olisko nopeita taktiikkoja miten saada noita peitettyä? oon jo kokeillu meikkivoiteella peittää mutta ne on senverran syviä että ei auta. huom, ei tarvii sanoo et kuinka paskaa se viiltely on ja kuinka paska oon kun oon menny tekeen sitä koska tiedän sen jo (:
apua viiltely arpiin
8
220
Vastaukset
- jjhgggffddd
Leikkaa sukasta se umpinainen pää pois ja laita se sukka siihen käsivarteen arpien päälle. Toivottavasti ymmärsit tästä jotain. :')
- sama.kuin.edellinen
Ps. Apteekista saa myös arpivoidetta.
Hei!
Hienoa kuulla, että olet päässyt eroon viiltelystä. Suosittelen, että kävisit kuitenkin ammattiauttajan puheilla. Esimerkiksi terveydenhoitajalle pystyt puhumaan asioista luottamuksellisesti ja hän voi ohjata sinut eteenpäin tarvittaessa. Myös vanhempiesi kanssa puhuminen voisi auttaa.
Tsemppiä jatkoon!
T: Anja & Sonja- xjhsuihx
En tiiä mut sano sille terkkarille että pitää sen salaisuutena :D
- HAHHAHAHAHAHHA
Ei se saa pitää salaisuuksia HAHA!
Viiltele muita, niin et jää kiinni itsesi viiltelystä.
- JimCurry
Sano että ne on vaan koulun huonolaatuisten ovenkarmien sivuvaikutusta.
Tatuoinnit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223984
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu313457Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533264Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu53253Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222879Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod232641Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162340MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281747IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1541494