Miksi kyyjärviset ovat rasisteja?

RaukkaOnRasisti

Teidän puolesta saa kyllä hävetä täällä Helsingissä. Olkaa vähemmän juntteja ja rasisteja ja enemmän hyviä ihmisiä kuten me akadeemisesti sivistyneet. Ei rasismille!

13

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lama-tuli

Ihmiset ovat ihmisiä.! Juntteja tai Rasisteja?. Ihme HÄSLÄÄJÄ,Helsingissä

• Mikko233

Kai sinuakin vituttais jos mamut söisivät sinunkin leipäpussista tähteet...

• Tasa-arvo

Syö Suomeen syntynytkin/Ihmisten rakentamaa yhteiskuntaa.
        Kestää aika kauan kun alkaa jotakin Suomeen tuottamaan.
        Maahan- tullet syövät ihmisten leipäpussista juuri sen verran kun on varaa
        antaa.Valittujen päätäjien tehtävänä on jakaa,aivan kuin he jakavat
        Suomalaista hyvää Kanta-Suomalaisillekin.Ihmisillä on aina mahdollisuus
        muutua pakolaiseksi jos päätäjien toiminta ei mielytä,Kyse on valinnoista.
        Helsingin päätäjät ovat jo vuosia ulkoistaneet valtion toimintaa ympäri Suomea
        (Etätöitä) Samanmoinen toiminta jatkuu EU:tuomin lisä panoksin,harvaan asuttu maa täytetään.Leipäpussi saataa täyttyä jopa niinkin että jää myytävääkin.

• hihhuliheimoi
        Tasa-arvo kirjoitti:

Syö Suomeen syntynytkin/Ihmisten rakentamaa yhteiskuntaa.
        Kestää aika kauan kun alkaa jotakin Suomeen tuottamaan.
        Maahan- tullet syövät ihmisten leipäpussista juuri sen verran kun on varaa
        antaa.Valittujen päätäjien tehtävänä on jakaa,aivan kuin he jakavat
        Suomalaista hyvää Kanta-Suomalaisillekin.Ihmisillä on aina mahdollisuus
        muutua pakolaiseksi jos päätäjien toiminta ei mielytä,Kyse on valinnoista.
        Helsingin päätäjät ovat jo vuosia ulkoistaneet valtion toimintaa ympäri Suomea
        (Etätöitä) Samanmoinen toiminta jatkuu EU:tuomin lisä panoksin,harvaan asuttu maa täytetään.Leipäpussi saataa täyttyä jopa niinkin että jää myytävääkin.

No jopas on sulla jutut

• Kolmosentältäpuolen

RaukkaOnRasisti ,älä sotkeennu sieltä pääkaupungista meidän maalaisten elämään kun et tiedä missä mennään ,on täälläkin kouluja käyty ja ollaan sivistyneitä.

• Näkemys

Kaikilla on oma paikkansa ,niin sivistyneillä kuin rastisteillakin,eletään vaan omaa elämää eikä puututa toisten kokemuksiin eikä mielipiteisiin aina on jokin syy miksi on näin.

• letkasvetokisat

onkos sammaa pitkäkulhista sakkia sielläkin kuin saarijärvellä, kuulemma toivottais vielä selaisia pitempivieterisiä, jotta kello kerkees lämmetä

• Aaaahaaah

No,huh,huh näkispä vaan

• mainostivähänaikaasitten

Joo kyla yksi ainakin tukkaa suom tutosista ja munkin on tuima

• puhastajälkeäsielläpäin

Ilmajoki ja Kurikka heitti pyyhkeen kehään matutuksessa, eivät ota vastaan ainuttakaan lapsosta.

• rajakki

Viisaita kuntia, ovat jo nähneet, mitä muualla on tapahtunut.

• kylymätloiteetpäälle

Oikeesti voin palata aloittajan rasseen joo minä olen siis täysi omani puollustaja ja nappia ohtaan kauppaan suvakeille paska järille näitä jumalattomia pään katkaisijiota tänne veisaamassa, oikeestin kun olis tilanne siin pään katkasija eesä ja suvakki- jotta kumman hiljentäsin ensin, no tietystin suvakin ja menisin pään katkasijan kansa kalialle, vasta sitten tämän hiljentäsin, seura on hyvin tärkeetä joo suanet poikki vaan.

• täyttä-huutoa-päälle

Rassena minä ja natsin järestelmää kunioittavana huluvattomat humpampumpat pihalle suomestamme siinne mihin kuuluvatkin -tänne lastemme suusta kehtaava tulla leivän viemään -laiskurit ja suomen järestelmiä tuhoamaan haataanattttt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe