eli oon 14/02 poika. ja haluun ittelleni tyttöystävän. (ehk hiukka vanhemman, kypsenpää seuraa) sellaisien ketä voisin aina ja ikuisuuden rakastaa. mul on paha suhde kammo edellisist suhteist, mut ehk kukaa ei vaa haluu mua. mut onk tääl ketää kuka haluis ittelleen mukavan, rennon, kuuntelevan ja hauskan pojan.
Tytöt, tsiikatkaas tää.
22
115
Vastaukset
- ehkäkelpais
Mistä päin ja onks ig? Oon 15/01 tyttö
- alottaja
no oon etelä suomesta ja ig on äkkiiluotu. kosk en haluu oikeet laittaa tän nii... mut tuu laitta viestii...
- ehkkelpais
Juu tuun jutteleen sulle ku on tylsää ja mä ite asun Pohjois-Pohjanmaalla...et silleen
nyyh oon alone ain :(
- pliisoonjoepätoivoinen
mä oon 03 eli 13wee tyttö ja kaipailen itekki jotain hauskaa seuraa....
- shamapoikakualus
nii...
- poika14vv
Oisin 14, asuks turun lähel?
- Kansnollakakkone
Etiks viel?
- nimetlophuu
joo...
Hei nuori mies... Mietis nyt järjellä hetki sitä, että miten todennäköistä on 14-vuotiana löytää se, jota voi rakastaa aina ja ikuisesti.
Tiedän, että tämä kuulostaa tylyltä, mutta teinisuhteet ei vaan kestä, kuten itsekin olet joutunut huomaamaan. Säästäisit itseäsi suuremmilta sydänsuruilta, jos asettaisit tavoitteesi vähän realistisemmalle tasolle (lue: siirtäisit deittailun muutaman vuoden päähän...).- Raitish_
Kyllä teinirakkaus pitää kokea ja täältä se voi löytyä.
- Hdislgv
Miks kyselet tyttöystävii joltai keskultelupalstalta mee vaa jollekki tytölle puhuu
- Dndkd
Kato ig direct ;)
- Yentirb
-01/15 tyttö ja olis kiva jutella :)
- Rasserandomi
Voit jutella mulle jos haluut, en oo ap, mut silti. Oon 15v poika kans 01. Kikki on rasse randomi, en kommentoi ulkonäkööni koska en osaa itte arvioida, oon mulkku, mutta sentää hauska sellane, jos jaksat/on aikaa nii tuu juttelee :D
- Miksiolenliiannuori
Kiva ku täällä kaikki puhuu suhteista ja ite oon liian nuori, vaikka kiinnostusta on jo herännyt 😢Oon 05..😭
- Cync
Tääl on taas tämmöne täydellinen poikaystävä :D
- Myh
Myh..itelläki on kyl jo kiinnostus herännyt mut olen foreveralone...13wee tyttö kaipais seuraa..ihan vaa jutteluun
Hei oon 01 syntyny ja etin poikaystävää en oo mikään niin sanottu pakkaus mut oon mielestäni aik mukava niin jos siis kiinnostaa
- Rasserandomi
Oon kans 01 ja oon poika, laitoin jo tonne ylemmäs mun kikin, laitan ny kahtee viestii et jos edes jompikumpi jaksaisi kattoa tai tulla juttelemaan, mut siis on se rasse randomi, kikkaa siihe
- Esups
Rasserandomi kirjoitti:
Oon kans 01 ja oon poika, laitoin jo tonne ylemmäs mun kikin, laitan ny kahtee viestii et jos edes jompikumpi jaksaisi kattoa tai tulla juttelemaan, mut siis on se rasse randomi, kikkaa siihe
Rasse saatana, nyt loppuu se pillun metsästys, senkin kiimanen paska.
- päivee
ite oon 00/5 ja jos nyt haluat tulla vaikka juttelemaan niin ig&snap nii löytää minnahejj
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan543815- 1632891
- 1562148
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l171847- 1371686
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451621Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2781474Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91408Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2401370Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on711336