Tytöt, tsiikatkaas tää.

ssed

eli oon 14/02 poika. ja haluun ittelleni tyttöystävän. (ehk hiukka vanhemman, kypsenpää seuraa) sellaisien ketä voisin aina ja ikuisuuden rakastaa. mul on paha suhde kammo edellisist suhteist, mut ehk kukaa ei vaa haluu mua. mut onk tääl ketää kuka haluis ittelleen mukavan, rennon, kuuntelevan ja hauskan pojan.

22

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäkelpais

      Mistä päin ja onks ig? Oon 15/01 tyttö

      • alottaja

        no oon etelä suomesta ja ig on äkkiiluotu. kosk en haluu oikeet laittaa tän nii... mut tuu laitta viestii...


      • ehkkelpais

        Juu tuun jutteleen sulle ku on tylsää ja mä ite asun Pohjois-Pohjanmaalla...et silleen


    • nyyh oon alone ain :(

    • pliisoonjoepätoivoinen

      mä oon 03 eli 13wee tyttö ja kaipailen itekki jotain hauskaa seuraa....

      • shamapoikakualus

        nii...


      • poika14vv

        Oisin 14, asuks turun lähel?


    • Kansnollakakkone

      Etiks viel?

      • nimetlophuu

        joo...


    • Hei nuori mies... Mietis nyt järjellä hetki sitä, että miten todennäköistä on 14-vuotiana löytää se, jota voi rakastaa aina ja ikuisesti.

      Tiedän, että tämä kuulostaa tylyltä, mutta teinisuhteet ei vaan kestä, kuten itsekin olet joutunut huomaamaan. Säästäisit itseäsi suuremmilta sydänsuruilta, jos asettaisit tavoitteesi vähän realistisemmalle tasolle (lue: siirtäisit deittailun muutaman vuoden päähän...).

      • Raitish_

        Kyllä teinirakkaus pitää kokea ja täältä se voi löytyä.


    • Hdislgv

      Miks kyselet tyttöystävii joltai keskultelupalstalta mee vaa jollekki tytölle puhuu

    • Dndkd

      Kato ig direct ;)

    • Yentirb

      -01/15 tyttö ja olis kiva jutella :)

      • Rasserandomi

        Voit jutella mulle jos haluut, en oo ap, mut silti. Oon 15v poika kans 01. Kikki on rasse randomi, en kommentoi ulkonäkööni koska en osaa itte arvioida, oon mulkku, mutta sentää hauska sellane, jos jaksat/on aikaa nii tuu juttelee :D


    • Miksiolenliiannuori

      Kiva ku täällä kaikki puhuu suhteista ja ite oon liian nuori, vaikka kiinnostusta on jo herännyt 😢Oon 05..😭

    • Cync

      Tääl on taas tämmöne täydellinen poikaystävä :D

    • Myh

      Myh..itelläki on kyl jo kiinnostus herännyt mut olen foreveralone...13wee tyttö kaipais seuraa..ihan vaa jutteluun

    • Hei oon 01 syntyny ja etin poikaystävää en oo mikään niin sanottu pakkaus mut oon mielestäni aik mukava niin jos siis kiinnostaa

      • Rasserandomi

        Oon kans 01 ja oon poika, laitoin jo tonne ylemmäs mun kikin, laitan ny kahtee viestii et jos edes jompikumpi jaksaisi kattoa tai tulla juttelemaan, mut siis on se rasse randomi, kikkaa siihe


      • Esups
        Rasserandomi kirjoitti:

        Oon kans 01 ja oon poika, laitoin jo tonne ylemmäs mun kikin, laitan ny kahtee viestii et jos edes jompikumpi jaksaisi kattoa tai tulla juttelemaan, mut siis on se rasse randomi, kikkaa siihe

        Rasse saatana, nyt loppuu se pillun metsästys, senkin kiimanen paska.


    • päivee

      ite oon 00/5 ja jos nyt haluat tulla vaikka juttelemaan niin ig&snap nii löytää minnahejj

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe